Şov yapıyo....

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
izlesem mi bilemiyorum ::evil::

O değil de ben hala lastikleri boyalı kıro cbr bulamadım ::sas::
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Eh bilmesem de öreniyorum yavaş yavaş :mrgreen:

Ama çok ayıp odamdan video kasetlerimi çalman, bi de tutup foruma koyuyosun:p

Bu seferlik bişe demiyorum :cherry:

Bi daha olmicak..
Aynı hareketleri bende yaptıım için önemsemedim bi an.. Bu sondu:mrgreen:

izlesem mi bilemiyorum ::evil::

O değil de ben hala lastikleri boyalı kıro cbr bulamadım ::sas::

:queen::queen:
Videom hakkında konuşun:bounce::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Hoşbulduk :mrgreen:
Eee daha daha nasılsın? ::shifty2: Izledin mi yukarıdaki videoyu? Ben şahsen izlemedim... Tuçi de koya koya bunu koymuş... nıç nıç... ::secreet:

İyiyim elhamdülillah :) Sen nasılsınız? :p

Yok izlemedim, neyle alakalıymış ki, apti diye birisi koymuş diyolar :mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:queen::queen::queen:

Töpe töpe yaa :)

Bu forumda mete_han'ınkiler dışında ilk defa bi mesaja refleksiv bi şekilde sesli güldüm :mrgreen:

Allah iyiliğini versin Tuçe :)

:cherry::cherry::cherry:
İyilik versin bana ihtiyacım var benim iyi olmalı ben:cherry:

Düşündüm de ben depoda oturup öle etrafımda dönemem:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Tugce sen Ss'i boşverr stunt falanda tehlikeli olurr.Sana şölee bi motor alalım ;:queen::queen:

 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
tugce sen bosver daha once verıldı sozlerını ben ılk defa ızlıyorum su zamana kadarda ızledıgım en ıyı stunt buydu supermıs
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Elinden tutmasam dolmuşa bile binemiosun apti neyin tekeri:queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Görkem 4 tekerlekli cbr 125 önerdi sende bunu...
Benim burdan bişi çıkarmam lazım ama işime gelmiyo:mrgreen:

Ben de şunu öneriyorum Tuçe :mrgreen:

st61961brdb9.jpg
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Elinden tutmasam dolmuşa bile binemiosun apti neyin tekeri:queen:

tinerciler vardııı tabi sana saklancam...:cherry:
dolmuşta 25 dakka orda durdu:mrgreen:

Ben de şunu öneriyorum Tuçe :mrgreen:

st61961brdb9.jpg

o zaman ben evden çıkmiiim oldumu:mrgreen::cherry::queen:

tugce sen bosver daha once verıldı sozlerını ben ılk defa ızlıyorum su zamana kadarda ızledıgım en ıyı stunt buydu supermıs

teşekkürler...
o zaman ne mulu bana oley...
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yok yok bence bu daha uygun, apti gidonsuz yapamaz:queen:

pembeat.jpg
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
4 tekerlekli cbr kesmez seni o zaman böylee bişeyde olabilir :)

post69141220040602imageob7.jpg


Bu arada vidyodaki arkdaşın çoook öncelerde kışş temalı vidyosu verilmişti:) Bunu görünce o vidyoyu anımsadım ama bulamadım bi türlü neyse ...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Cıbır ne canum, ördek mi?

İyi hadi bitanede şundan al madem:p

comfy-pembe-ordek.jpg


Bak bu sallanan ördekte olabilio:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst