- Katılım
- 13 Eyl 2007
- Mesajlar
- 419
Güzel video seçerim ben beni bilirsin:bounce:
:queen:
Eh bilmesem de öreniyorum yavaş yavaş :mrgreen:
Ama çok ayıp odamdan video kasetlerimi çalman, bi de tutup foruma koyuyosun
Bu seferlik bişe demiyorum :cherry:
Güzel video seçerim ben beni bilirsin:bounce:
:queen:
Eh bilmesem de öreniyorum yavaş yavaş :mrgreen:
Ama çok ayıp odamdan video kasetlerimi çalman, bi de tutup foruma koyuyosun![]()
Bu seferlik bişe demiyorum :cherry:
izlesem mi bilemiyorum ::evil::
O değil de ben hala lastikleri boyalı kıro cbr bulamadım ::sas::
Hoşbulduk :mrgreen:
Eee daha daha nasılsın? ::shifty2: Izledin mi yukarıdaki videoyu? Ben şahsen izlemedim... Tuçi de koya koya bunu koymuş... nıç nıç... ::secreet:
Heeee böyle de olsa konu videoma geldi:mrgreen:
:queen::queen::queen:
Töpe töpe yaa
Bu forumda mete_han'ınkiler dışında ilk defa bi mesaja refleksiv bi şekilde sesli güldüm :mrgreen:
Allah iyiliğini versin Tuçe![]()
:cherry::cherry::cherry:
İyilik versin bana ihtiyacım var benim iyi olmalı ben:cherry:
Düşündüm de ben depoda oturup öle etrafımda dönemem:cherry:
He yani diğerlerini yapıyon yoksa bi depoya oturup dönmek kaldı :queen:
Ya ençok depoya oturmak kasıyo işte...
Onun dıında birde tekere kalktıımda uca çıkamıorum..
:queen::mrgreen:![]()
Görkem 4 tekerlekli cbr 125 önerdi sende bunu...
Benim burdan bişi çıkarmam lazım ama işime gelmiyo:mrgreen:
Elinden tutmasam dolmuşa bile binemiosun apti neyin tekeri:queen:
Ben de şunu öneriyorum Tuçe :mrgreen:
![]()
tugce sen bosver daha once verıldı sozlerını ben ılk defa ızlıyorum su zamana kadarda ızledıgım en ıyı stunt buydu supermıs
Yok yok bence bu daha uygun, apti gidonsuz yapamaz:queen:
![]()