Şov yapıyo....

Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
valla ya adamlar parçalıyo resmen motorları.dur bak aklıma gelmişken bi video koyayım da hep beraber küfredelim :D
http://www.youtube.com/watch?v=VqSOj17_Cm8&eurl=
bak mesela bu öküz teker yapmayı bilmiyo sonra suç motorunmuş gibi bi de yere vuruyo.adamlarda motor ya da parçaları para değilki :pr: valla ben ramazan bayramınında bi kaza yaptım.motorda 1 milyar masraf var ama hala yaptıramadım.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
:queen:Güzel ve hoş hareketler. Ama bunları dışardaki motorculardan izlemeye gerek yokki. Bizim tekteker Arif Daha iyilerini yapıyor diillmiii..
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
motor gidiyo,adam arkadan:
-lem gel lem buraya,olum bak şovu mahvetme bak irezil olucam bak,lem gelseeee....hah şöyle yhauw yakaladım sonunda:p

paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
valla ya adamlar parçalıyo resmen motorları.dur bak aklıma gelmişken bi video koyayım da hep beraber küfredelim :D
http://www.youtube.com/watch?v=VqSOj17_Cm8&eurl=
bak mesela bu öküz teker yapmayı bilmiyo sonra suç motorunmuş gibi bi de yere vuruyo.adamlarda motor ya da parçaları para değilki :pr: valla ben ramazan bayramınında bi kaza yaptım.motorda 1 milyar masraf var ama hala yaptıramadım.

adamlar puro içiyor ve normalmiş gibi dawranıyor bence bunlar nese ağzımı

bozmayacağım karaktersizler


tuğçe bunlar neymiş yaaaaawwww ben kaza yapmadan önce yapıyordum bunları:p


hemde benim mondial kt150'liyle:p:p:queen::queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Tek teker arfi 'i bende izledim..
ama yaptığı her şeyi de yapmıyo bence ya da ben her şeyi izlememiş olabilirim.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
bune ya 150. kez izlemişimdir heralde :S böyle boş boş videolar için meşgul etmeyin forumu :farao: .....
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
bu adamın nicki controlled insanity
star boys takımında motorun ön tekerinin arkasında yıldızlı bi kare içinde yazıyo:cat:
birsürü videosunu izlemiştim
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Nefis bir video... Adam çok başarılı bence... Motoruyla oyuncak gibi oynuyor ve motoruna çok hakim...

Tuğçeee sende cıbırla yapcan mı böyle şeyler :p
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
forrap ile baktık yoktu daha dorusu izlmediiğimizi anladık..
sana özel yollanan bir video değildi zati..
memnun kalmadıysan izlemek zorunda değilsin...

kzıma be tuğçe abla :) biraz uyuz biri oldugum için birilerini kızdırıyım dedım dedıklerım sakaydı :) güzel bir video ılk ızleyişim :) paylasım ıcın ty :)

Tuçi bana şaka yapmış gibi geldi arkadaş. Ama şaka diilse senden önce ben döverim :mrgreen:

bambu anlamıs bile :queen::queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst