- Katılım
- 11 May 2005
- Mesajlar
- 133
gayet başarılı ve sıkı bi şov..
gayet başarılı ve sıkı bi şov..
adam harbiden işin şeyi olmuş![]()
:cherry:
[yt]XiMfADtx2wc[/yt]
http://www.youtube.com/watch?v=XiMfADtx2wc&feature=related
Adam aşmış arkadaşlar..
Ben forumda daha öne izlemedim bi bakın bakalım:cherry:
Motorun pert olmasını göze alıyolar...
Adam 'bir şey olmaz yenisi gelir' modunda:cherry:
E motora acımayınca çalıışır sende yaparsın:queen:
hee,adam 3000 euro maas alip 2000 euroya motosiklet alabiliyosa pert olmasini goze alabilcek, gelsin bakalim turkiye sartlarinda goze alabilsin, 800lira maas,10000 lira motor :wiinkk:
en basitinden tek basima tekteker calisirken bile amortisorlere bisey olmasin,balata eskimesin diye hatim indiriyom
haklısın walla bu gunde 1 lastık degıstırıodur. dedıgın gıbı gelsın bakalım turkıyede bişi yapabılcekmı .D
valla ya adamlar parçalıyo resmen motorları.dur bak aklıma gelmişken bi video koyayım da hep beraber küfredelim
http://www.youtube.com/watch?v=VqSOj17_Cm8&eurl=
bak mesela bu öküz teker yapmayı bilmiyo sonra suç motorunmuş gibi bi de yere vuruyo.adamlarda motor ya da parçaları para değilkir: valla ben ramazan bayramınında bi kaza yaptım.motorda 1 milyar masraf var ama hala yaptıramadım.