Şov yapıyo....

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
daha once verildimi bilmiyorum ama tarafimdan daha once 215485486 kere izlendi :p
paylasim icin tesekkurler :cat:
 
Katılım
9 Ocak 2008
Mesajlar
27
ben anlamadm bunları çocukluktan beri mi biniyolar yoksa çok mu cesaretliler nsl beceriyolar bunları sanki çocuk oyuncağıymiş gibi hayret yahu
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Motorun pert olmasını göze alıyolar...
Adam 'bir şey olmaz yenisi gelir' modunda:cherry:
E motora acımayınca çalıışır sende yaparsın:queen:
 
Katılım
9 Ocak 2008
Mesajlar
27
aslında iyi bir fikir de tabii altımda şimdi xjr 1200 var onu bu şekilde zaptedebilmek için sanırım ilk olarak o kadar güçlü bir motor yerine daha küçüğü ile denemeliyim:)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
İki videoda harika paylaşımlarınız için teşekkürler.Ayaklığı açıp kayarak durmasına bittim.::biggrinn
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Motorun pert olmasını göze alıyolar...
Adam 'bir şey olmaz yenisi gelir' modunda:cherry:
E motora acımayınca çalıışır sende yaparsın:queen:

hee,adam 3000 euro maas alip 2000 euroya motosiklet alabiliyosa pert olmasini goze alabilcek, gelsin bakalim turkiye sartlarinda goze alabilsin, 800lira maas,10000 lira motor :wiinkk:
en basitinden tek basima tekteker calisirken bile amortisorlere bisey olmasin,balata eskimesin diye hatim indiriyom
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
hee,adam 3000 euro maas alip 2000 euroya motosiklet alabiliyosa pert olmasini goze alabilcek, gelsin bakalim turkiye sartlarinda goze alabilsin, 800lira maas,10000 lira motor :wiinkk:
en basitinden tek basima tekteker calisirken bile amortisorlere bisey olmasin,balata eskimesin diye hatim indiriyom

haklısın walla bu gunde 1 lastık degıstırıodur. dedıgın gıbı gelsın bakalım turkıyede bişi yapabılcekmı .D
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
haklısın walla bu gunde 1 lastık degıstırıodur. dedıgın gıbı gelsın bakalım turkıyede bişi yapabılcekmı .D

galatasaray super kupayı aldıgında gaza gelip titan'in arka lastigini yakmistim biraz,sonra babam agzima sicti ve parasinida beni harcliksiz birakmak suretiyle cikardi :queen:
yani bir tek mesele para degil,babalarida degistirmemiz lazim :p
babam izin verseydi o yasimda titan ile stunt yapabilecek yetenegim vardi gercekten (aslinda hala oyleyim :p )
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
valla ya adamlar parçalıyo resmen motorları.dur bak aklıma gelmişken bi video koyayım da hep beraber küfredelim :D
http://www.youtube.com/watch?v=VqSOj17_Cm8&eurl=
bak mesela bu öküz teker yapmayı bilmiyo sonra suç motorunmuş gibi bi de yere vuruyo.adamlarda motor ya da parçaları para değilki :pr: valla ben ramazan bayramınında bi kaza yaptım.motorda 1 milyar masraf var ama hala yaptıramadım.

Motor ne fırladı öyle be:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsanBurak sende böyle olmadın dimi hacım:pale:Yaf bu adam fena gitti ama sonunda gayet rahattı...Aynı olay bende olmuş olsa düşüneceğim şeyler;
1-Ne olur Allah'ım beş dakika öncesine gidelim:queen:
2-Babama ne hesap vericem ben:pr::pr:
Ama bi sigara yakardım tabi:cherry:Rahatlatır insanı:cat:Ama tavsiye edilmez:p

Yasal Uyarı:Sigara Sağlığa Zararlıdır
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
tuçe sen de mi

''arkadaşlar daha önce verildiyse kusura bakmayın '' yazsaydın üstüne gelmezlerdi :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst