leto' Alıntı:[quote="leto]abi digital bi makina yokki fotoğraf koyalım tabi en kısa zamanda olacak inşallah sitede forolarım. DD öğrenmek için aldım ufaktan bi başlayalımda diyorum şöle güzelce öğrendikten sonra inşallah büyüteceğim..Donald_Duck' Alıntı:Hani fotgraf :queen:
arkadaşlar bu arada dün akşam hakanla beraber bi dolmabahçe beşiktaş bebek gezdik trafik olayına girdim sayılır inşallah en kısa zamanda buluşmalara motor ile gelebilirim. hehehhe :farao: