Sonunda TWİSTER 'ı aldım heheheheh

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
Arkadaşlar büyük uğraşlar sonunda motorumu almış bulunmaktayım, ilk olarak invent binmiştir motoruma eve gidene kadar :bounce: sonra boş bir alana gitdik ve motorumu artık ben kullanacaktım, motor yan ayaklıkta duruyor bindik neyse boşa alıp çalıştırdık buraya kadar kolay sonra invent e dönüp abi şimdi ne yapacağım dedim :cyclopsani: oda bana ne dese beyenirsiniz gideceksin dedi :king: neyse işte debraj ı bıraktık yavaş yavaş da gaz verdik aha motor gidiyo invent arkadaş arkadan koşuyo her ihtimale karşı tabi ilk seferde çok gidemeden zart diye durdum falanderken bir iki kalk dur istop ettir falan derken biraz daha gaz ver ikiye tak derken yarım saatten fazla çalıştık.
işte benimde motor maceram böylelikle başlamış oldu.
herkese kazasız belasız motor kullanmalar diliyorum :queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
hadi hayırlı uğurlu olsun ismail
güle güle kazasız belasız uzun yıllar kullanırsın iyisallah motorunu :thumleft:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
teşekkür ederim erhan inşallah darısı başına :cherry: en kısa zamanda sende bir tane alırsın
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
leto' Alıntı:
teşekkür ederim erhan inşallah darısı başına :cherry: en kısa zamanda sende bir tane alırsın
AMİN [-o<
 
Katılım
17 Mar 2004
Mesajlar
335
kazasız belasız binersin insallah
leto kasko işi ne oldu? yapabildinmi?
bide koruma demirini sakın ihmal etme :cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hobbaaa helal leto hadi hayırlısı nice 1000 km lerce :) erhuehe bizi gezdirirsin artık bir gün invent bu arada ilk defa bi işe yaradın valla :) dur bakalım bizde bi işe yarayak :thumleft: kıskandım şimdşi
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
OOOO hayırlı olsun bakalım.
Aman kasksız binme hava yapayım yüzümü tanısınlar diye sonra gelirsin tanınmaz hale :mrgreen:
Kazasız belasız sürüşler ismo :farao:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
heppinize tek tek teşekkür ederim..... çok mutluyum çooooooookkkk
aliberkay ben kendi şirketimle konuştum yapıyorlar bana heheee :cherry: gereklide zaten..
darısı isteyen herkesin başına... skull,toblerone,cıtır,murrat vb....
bakalım ne zaman buluşmalara motor ile gelmeye başlayacağım :joker:
herkese kazasız belesız sürüşler arkadaşlar Allah zeval vermesin kimseye. Amin
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler herkese,
evet motora ilk ben bindim, ama gitmiyo motor bee :tongue: :sunny: :sunny:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
senin motorada bindik akşam invent sanki o gidiyo.?
sadece bran bran bran diye ses çıkarıyo bağırdığı kadar gitse bide ehehehe :cherry: :cherry: :queen:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cnm hayırlı günlerde kullan..valla dikkatli olmanı dilerim..tabikide darısı başımıza..umuyorum ki bir gün bizde::((ahhhh aahhhhh

hadi iyi sürüşler letocum..buluşmalara gelirsin artıkın motorunlaa :tongue:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
teşekkür ederim murat biraz daha destek cıkta yıkalım
invent i :cherry: :king:
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
kıskanmayın olm, var işte motorumus alaaa alaaaaaa :sunny: :sunny:
 
Katılım
17 Mar 2004
Mesajlar
335
eşitliği tek birşey çözer hangisi daha iyi duruyor? :pr:
kilodan dolayı twister olabilir :king:
 
Katılım
16 Mar 2004
Mesajlar
188
ses var görüntü yok hesabı :king: neyse hayırlı olsun yeni fırtınan (TWİSTER) motoru güzel açınki uzun ömürlü olsun :farao: motor ne renk yazda geliyor bol bol binersiniz kazasız belasız nice motorlu günlere leto 6. vitese nerde takacaksın merak ediyorum. yakında 7 vitesli racingler çıkacak yol dayanırmı bilmiyorum 380km maksimum hız teknolojiye yetişilmez. :queen: :geek: :thumleft:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst