Sonunda TWİSTER 'ı aldım heheheheh

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
hepinize tekrar tekrar teşekkür ederim akşamları 24:00 da yollara cıkıyorum acayip zevkli oluyor tabi başlarda motoru kaldırmakta zorluk ceksemde dün akşam daha kolay oldu elimin ayarı gelmeye başladı :santa:
 
Katılım
2 Nis 2004
Mesajlar
48
hayırlı olsun hoca darısı başımıza ne diyek :queen:

:pl: LiVe FoR RiDe :pl:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
slade inşallah demekten başka çare yok darısı herkesin başına motoru olanlarda inşallah modelini yükseltirler :king:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
kurban hayırlı olsun.
ama bence bir fakire sadaka versen çok süper olur. hem motor almayı nasip etmiş.Allah teala kazasız yolculuklar nasip eder bu sayede kalbinde güvende olur..
hoşçakalın
 

ra

Katılım
12 Nis 2004
Mesajlar
119
darısı başıma hem ehliyet hem motor alıcam vallah arabadan ucuz uğraşı olması ii oldu bıktım arabalardan
 
Katılım
17 Mar 2004
Mesajlar
335
leto 24 ten sonra nerelere takılıyorsun?
dün gece caddede kapatan twister sen miydin yoksa? :mrgreen:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar
aliberkay daha okadar olamadık be hem öle neymiş kapatmak falan :king: yakışmaz bize.... :farao:
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
194
Leto kardesim güle güle kullan tabi arada bizide güldür :) Ya sen simdi pazar günü festivale motorla gelmiycekmisin??
 
Katılım
16 Mar 2004
Mesajlar
188
bakıyorum her hafta festival oluyor istanbulda malesef ben uzaktayım alanyada ve çalışıyorum :joker:
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
hayırlı olsun abii bende bısıklet alam kendıme bır tane alıştırma yaparım artık :king:
junıor r1 abey sen antalya ya gelırmısın kı?
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
[quote="Donald_Duck]
Hani fotgraf :queen:[/quote]
abi digital bi makina yokki fotoğraf koyalım tabi en kısa zamanda olacak inşallah sitede forolarım. DD öğrenmek için aldım ufaktan bi başlayalımda diyorum şöle güzelce öğrendikten sonra inşallah büyüteceğim..
arkadaşlar bu arada dün akşam hakanla beraber bi dolmabahçe beşiktaş bebek gezdik trafik olayına girdim sayılır inşallah en kısa zamanda buluşmalara motor ile gelebilirim. hehehhe :farao:
 
Katılım
20 May 2003
Mesajlar
729
leto' Alıntı:
Donald_Duck' Alıntı:
Hani fotgraf :queen:
[quote="leto]abi digital bi makina yokki fotoğraf koyalım tabi en kısa zamanda olacak inşallah sitede forolarım. DD öğrenmek için aldım ufaktan bi başlayalımda diyorum şöle güzelce öğrendikten sonra inşallah büyüteceğim..
arkadaşlar bu arada dün akşam hakanla beraber bi dolmabahçe beşiktaş bebek gezdik trafik olayına girdim sayılır inşallah en kısa zamanda buluşmalara motor ile gelebilirim. hehehhe :farao:

Digital makinen de olur, merak etme...acelesi yok.

Hayirlisi, dogru bir secim yapmissin. Kendine zaman tani, acele etme tarfige cikayim ama su kadar km yapayim filan diye...sakin sakin...onunde cok zaman ve kacaman bir yaz mevsimi var. :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst