Sonunda Raceing(Racing) motor aldım :)

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
kazasız belasız daha çok resim isteriz. hatta ben pistonların resminlerini istiyorum mümkünmüdür :p

Tekerin düz bassın
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ah be güsel abim bu konuyu aştık biz almak isteyenler e git orda 10 ile 14 arası recein aranıyo diye bi ilan var o benim bi oku derim ama sonuna kadar :D

şimdi yazdıgım ise o konuyla ilgili şaka

ha bu espirikk...pardon haco...:p



belki başka poroje olabilir...hemen yazmayak gidemezsek sonra irezil oluyoz...Siliivride olabilir...daha doğrusu Silivrimi Yalovamı karar veremedik..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı olsun kardeşim...:rendeer:

Allah seni sevdiklerine bağışlasın..Bol rüzgarlı yollar...:cat:

Bu arada 295km hız yaptığın konusunda ciddi değilsin umarım..:wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
allahtan yol müsayit degilmiş yoksam bi 600-700 görürdü dimi hacı o makina:) abi getirde iki tur atayim ya depoyu fulleyecem söz:):queen:

kazasız belasız daha çok resim isteriz. hatta ben pistonların resminlerini istiyorum mümkünmüdür :p

Tekerin düz bassın

pistonlari ne yapacan abi bildigin 4 dene piston:):):queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
...fazla basamadım yol müsait değildi yalova bursa arası 295 e kadar çıktı eh fena değil...

Öncelikle hayırlı olsun :)
Demek yol açık olsa sonik patlama yaratacakmışsınız , ses hızı bile tutamaz sizi...
Kişisel hız testini buraya eklerseniz birlikte tartışırız. Belki de motoard pilotlarından daha iyi bir sonuç elde edersiniz. :wiinkk:
http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/43948-hiz-testi.html
Bu arada Raceing zaten Racing demek... ingilizcede "e" düşer...
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayırlı uğurlu olsun, güle güle binin.:rendeer:
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
reyzing motorunuz :p hayırlı olsun, kazasız mutlu sürüşler :rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Bobma gibi makine hayırlı uğurlu olsun, Yüce Allahın kaza bela vermemesini dilerim, Taktir Allahındır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kazasız belasız kullanman dileğiyle..hayırlı olsun...:rendeer:
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun yeni arkadaşım
allah kaza bela vermesin!
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
59
hayırlı uğurlu olsun,motorun hızlı keyfin gıcır yolun hep açık olsun:rendeer::) ayrıca başında kaskın eksik olmasın:queen::queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Hayırlı olsun dostum,doğru karar vermişsin,suzuki bu işin nirvanası emin olabilirsin:rendeer:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
hayırlı olsun arkadaşım Allah kaza bela vermesin iyi ki fazla basmamışın 295 çok ideal bir hız şehir içinde de bu hızla git :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst