sonunda motosikletimi aldim:)

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle..

ayyy hemde benim motorumdan..
gel cezerye kanka olalım senle tüm kartları toplayalım :D

:rendeer:
(dishy,pinar espiri yapiyor)

:D butun kartlari toplayalim:D sonra da teker teker hepsini yirtalim:D muaaaaaaaaa.........:queen:
kimisini alip adamin gozunun onunde yirtalim:D muaaaa.... kimisini keyif kahvemizi icerken yirtalim:D kimisini yirtmayalim, kahve ictigimiz masada birakalim, baskalari kullansin:D zuaaaaaaaaa:D:D arayip isletelim:queen: bak gittikce daha dahiane fikirler gelio aklima:D:D

begendin? begendiysen ara beni boya beni;):*
(ben de yapiyorum)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
:rendeer:
(dishy,pinar espiri yapiyor)

:D butun kartlari toplayalim:D sonra da teker teker hepsini yirtalim:D muaaaaaaaaa.........:queen:
kimisini alip adamin gozunun onunde yirtalim:D muaaaa.... kimisini keyif kahvemizi icerken yirtalim:D kimisini yirtmayalim, kahve ictigimiz masada birakalim, baskalari kullansin:D zuaaaaaaaaa:D:D arayip isletelim:queen: bak gittikce daha dahiane fikirler gelio aklima:D:D

begendin? begendiysen ara beni boya beni;):*
(ben de yapiyorum)

Hehehehe... Pm den görüşelim güzelim senle. Çok iyi anlaşacağmııza eminim :)
Artı ben bugün izinliyim vaktin varsaq turlayalım..

kırmızı siyah öfff diyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
düdüt düdüt düdüt düdüt düdüt düüü düt inspector gadget:D:D
bugun cok zor,yarin mat finalim var. yav allaaan alamanlarinin 2. dunya savasinda kullandigi sifreli mesajlari cozmeye calisiyoruz(cryptography). kasar bugun turlamak beni:D haftasonu istedigin kadar gezelim:) pm den tel yolla:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
düdüt düdüt düdüt düdüt düdüt düüü düt inspector gadget:D:D
bugun cok zor,yarin mat finalim var. yav allaaan alamanlarinin 2. dunya savasinda kullandigi sifreli mesajlari cozmeye calisiyoruz(cryptography). kasar bugun turlamak beni:D haftasonu istedigin kadar gezelim:) pm den tel yolla:)

kriptografiye bi ara çok meyilliydim ben yaa..
rnefo ufm zpmmbein:cherry:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
turk alfabesi mi ingiliz mi? bakim ikisine gore de:D

zuaaa:D cok hosuma gitti:D

key ver olm bana:D butun metodlari mi deniim?:D

zuaaa:) anladim

ahanda:)

aşkyösçph enötrtötu
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplum içinde şifreli konusmayınız ayıptır :p

motor hayırlı olsun kazasız belasız insalla, fotografta ayaklar havada gordum biraz ama neyse :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:rendeer:
(dishy,pinar espiri yapiyor)

:D butun kartlari toplayalim:D sonra da teker teker hepsini yirtalim:D muaaaaaaaaa.........:queen:
kimisini alip adamin gozunun onunde yirtalim:D muaaaa.... kimisini keyif kahvemizi icerken yirtalim:D kimisini yirtmayalim, kahve ictigimiz masada birakalim, baskalari kullansin:D zuaaaaaaaaa:D:D arayip isletelim:queen: bak gittikce daha dahiane fikirler gelio aklima:D:D

begendin? begendiysen ara beni boya beni;):*
(ben de yapiyorum)

peki verilen kartlarda genelde erkeklerin isimleri yazıyor ya...e adamın aklına başka bişiy gelmezmi yani...aaa kıza bak erkek ismin olduğu kartı verdi...arayıp ne diycek peki herife...bu bayan sizin neyiniz oluyo falanmı...sen anladın muhtemelen...:cherry:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
peki verilen kartlarda genelde erkeklerin isimleri yazıyor ya...e adamın aklına başka bişiy gelmezmi yani...aaa kıza bak erkek ismin olduğu kartı verdi...arayıp ne diycek peki herife...bu bayan sizin neyiniz oluyo falanmı...sen anladın muhtemelen...:cherry:

verirken soyliiceksin ama... "bu adam sizden cok hoslanmis" "mutlaka aramalisiniz" "bana gunlerdir sizi anlatiyor" "ben dinlemekten yoruldum":D:D:D falan filan:D:D puhahah

kriptolojide key verilmiyodu yaa, yada ben henüz verildiğini bilmiyorum, üzgünüm :D

haaa:) olabilüü.. ben de farkli biliyorm; sadece mesaji iletmek istedigin kişiye key verildigini (key i yayinlar gibi degil de) biliyorum. toplum sadece şifrelenmiş text i goruyor fakat alici key ile birlikte şifrelenmiş text i aliyor saniyorum. yoksa alicinin isi cok zor. milyon tane yontem denemesi lazim:) savastan sonra cozer artik:p;)

toplum içinde şifreli konusmayınız ayıptır :p

motor hayırlı olsun kazasız belasız insalla, fotografta ayaklar havada gordum biraz ama neyse :)

zararsiziz biz yau. ole kendi halimizde... kimseye zararimiz yok:) ozelden tel gonderdim, su gun bulusuruz falan filan yani:D merak edecek bise yok:) (şimdilik..zua..)

ayagimi yere indiriyordum:) ondan havada meret:) ama zaten de parmaklarimin tumu ve biraz fazlasi degiyor:D:D
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
haaa:) olabilüü.. ben de farkli biliyorm; sadece mesaji iletmek istedigin kişiye key verildigini (key i yayinlar gibi degil de) biliyorum. toplum sadece şifrelenmiş text i goruyor fakat alici key ile birlikte şifrelenmiş text i aliyor saniyorum. yoksa alicinin isi cok zor. milyon tane yontem denemesi lazim:) savastan sonra cozer artik:p;)



zararsiziz biz yau. ole kendi halimizde... kimseye zararimiz yok:) ozelden tel gonderdim, su gun bulusuruz falan filan yani:D merak edecek bise yok:) (şimdilik..zua..)

ayagimi yere indiriyordum:) ondan havada meret:) ama zaten de parmaklarimin tumu ve biraz fazlasi degiyor:D:D

Evet ama arada böyle oyun oluyo heyecan oluyo key vermeyince. Yok birilerinden gizlemek istersem sadece senin bilmeni istersem ozaman key veririm elbet ;)

Bu arada senin boy kaçtı?
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
165 boyum ya:) birascik kisayim:)
cok kısa diil ama.. enduro kullanamam heralde su boyla:(
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
165 boyum ya:) birascik kisayim:)
cok kısa diil ama.. enduro kullanamam heralde su boyla:(

iyi çok kısa sayılmaz yinede.
enduro kullanırsın neden kullanamayasın..
benim tanıdığım 165 boyunda enduro kullanan niceleri var hemde birincilik alanlar bile var yarışlarda..
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
hayırlı olsun. güzel bir kart denk gelirse sitede yayınlayın biz de görelim :) kart olayı çok ilginç :silent:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Bence ben seni onlarla tanıştırmalıyım. Benimde aklımı çelmeye çalışıyolar endurocu ol yarışlara hazırlayalım diye. Senin niyetinde var enduroya..

sponsor falan lazim ya.. o isler cetrefilli diil mi?


richy, ver kartini yayinlayalim:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
sponsor falan lazim ya.. o isler cetrefilli diil mi?


richy, ver kartini yayinlayalim:queen:
sponsor lazım deil bildiğim kadarıyla, sen gel konuşuruz bunları ;)
richy nin kartı yoktur bence, ya da yok der varsada :)
hayırlı vede uğurlu olsun :p tipik şeyler yazayım allah kaza bela vermesin tekerinin önüne bişey çıkmasın vs vs vs vs vs :queen:

bende pazar günü sattım sarı civcivimi aslında kapışacaktık birileriyle ama ne yapalım gitti motorum :pale:
Vallaa bilemiyorum artık. Hem söz ver hem motoru sattım diye yan çiz:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
sponsor lazım deil bildiğim kadarıyla, sen gel konuşuruz bunları ;)
richy nin kartı yoktur bence, ya da yok der varsada :)

Vallaa bilemiyorum artık. Hem söz ver hem motoru sattım diye yan çiz:queen:[/QUO

pazar günü gelseydin mertere sonrasında tekirdağa gittik 5 motor kapışırdık zaten tekirdağ dönüşüde sattım


ama satma sebebinin altında farklı şeyler var 600 f le geçemem diye korktum :p r almak için sattım:queen:

Pazar günü çalışıyordum işte oooff offff... Tekirdağa kadar gelirdim vallaa..
geçemem korkunu anlıyorum ama r la kapışmak bana yakışmaz açık olıyım :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst