sonunda motosikletimi aldim:)

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun :) kazasız belasız inş. :rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
beyler, siz de kirmizi isikta durdugunuzda cikarip kartini veren oluyor mu?
puaha:D
bununla basetmek motor kullanmaktan daha zor. Ben nezaketen (bi de korkumdan) aliorum kartlarini,sonna tabikide aramiyorum:D,karti da yirtip atiyorum. 2 ayda 4 motorlu kartini birakti,3 kisi de motor grubuna davet etti. valla bundan kacis da yok. cok fenaymis motorlu abiler yau...
ben de sunu anlammiyorum... motor bana "alip basini gitme"yi yasatiyo,yalnizligi yasatiyo.. grup(sürü) halinde olunca ne tadi oluyor ki?! :)
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
238
bu motor gerçekten güzel özelliklere sahip başlangıç için gayet iyi ve performansıda yüksek 170 yapanı gördüm
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Hayirli Olsun Gule Gule Kullan Kim Dedi Alma Diye Iyi Motor Kendisi Ama Asiri Gazlayip Hizlanmalarda Biraz Dikkat Arka Kontrollu Olarak Kayma Yapabiliyor Kazasiz Belasiz Kullanmani Temenni Ederim

Evet Bana Genelde Her Yerde Satilikmi Dusunursen Ara Bunun Markasi Ne Gibi Ilginc Seyler Cokca Basima Geliyor
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Buradan da bir hayırlı olsun diyelimmm tekrardan, kırmızı ışık arkadaşım:rendeer:

Demek 3 kişi de motor grubuna davet etti::blusssh: fenaymış bu motorcu abiler demekkkk haaa?::pokey::

:p:cherry:


Motosiklet benim için de özgürlüğü ifade ediyor tabiiki :) Ama motosiklet kullanmak bir tutku bence ve bu ortak tutku etrafında birleşen insanların biraraya gelmesiyle, ortaya güzel paylaşımlar ve yeni dostluklar çıkabileceğini düşünüyorum.
Kimi zaman alıp başımı gittiğim gibi, kimi zaman da benimle aynı yaşam biçimini paylaşmayı seçmiş bu arkadaşlarımla bir araya gelip, forumlarda başlayan dostluğumuzu gerçek hayata taşıyarak, keyifli paylaşımlarda bulunmayı tercih ediyorum.
Hayat paylaştıkça daha güzel değil midir zaten? :) Bazen "sürü" olmak da iyidir:wiinkk:

Senin düşüncene de saygım sonsuz tabiiki :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
kkarabidan, 170 yapma dediler servisten. motor tak die duruverebiliyormus. 140 gordum, daha fazlasini da zaten gormek istemem:) ama sıkılmayacagim bir motor:)

KAYA018, evet:) arka kontrollu olarak kayabiliyor:) ilk zamanlar az bise kiprastiriyodum isiklarda(+-5cm). cok sukur on frene daha olculu basmayi ogrendim. tecrube yau hersey:)
Beni de bi motorlu test etmisti kirmizida:) kac beygir?,ne sogutmali?kac silindir?kac basiyo? ama... biliyor mu acaba??? edasinda sordu motorun ozelliklerini. gıcık! dar goruslu! biliyom. bilemem mi? benim de 5 parmaam var:) iste bak:cat: .. ana... 4 tane sayabiliyorum bu hareketten ama.. neyse.. hehe... bak aslinda naapacan:D "bak, benim de 5 parmaam var" diicen adama sonra da 5 kardesi kaskina gecirecen enseden:D:D zuahahah...

dreamdark, sen de haklisin.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı olsun bakalım, enduro seven birine yakışmayan bir tercih olmuş ama sen bilirsin :) Onur gibi çıktın sende, yanlız bıraktınız beni :mrgreen::mrgreen:

beyler, siz de kirmizi isikta durdugunuzda cikarip kartini veren oluyor mu?
puaha:D
bununla basetmek motor kullanmaktan daha zor. Ben nezaketen (bi de korkumdan) aliorum kartlarini,sonna tabikide aramiyorum:D,karti da yirtip atiyorum. 2 ayda 4 motorlu kartini birakti,3 kisi de motor grubuna davet etti. valla bundan kacis da yok. cok fenaymis motorlu abiler yau...
ben de sunu anlammiyorum... motor bana "alip basini gitme"yi yasatiyo,yalnizligi yasatiyo.. grup(sürü) halinde olunca ne tadi oluyor ki?! :)

Valla bey değilim ama cevap vereyim :p

Bana da oluyor, zaten tanımadığım kalmadı sokaklar da :) :mrgreen: Kart veren falan yok, zaten gurup gezilerinde tanıyorum herkesi :wiinkk:
Kendine uyan, kişiliğine uyan gurubu buldun mu düşüncelerin değişecektir emin ol..:wiinkk:

Resim de minik olmuş, düzelteyim dedim..:cat:

copyof1905071737pf4it9.jpg


Tekrar hayırlı olsun, Allah kazadan beladan kem gözden korusun...:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı olsun...allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin...her zaman full koruma...:cat:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
hayırlı olsun, güle güle kullan motosikletini.
ilk defa kartını veren varmış diye senden duydum walla, çok enteresan.
adamlar çözmüş olayı, ışıkta kaskın içinden sohbet etmek zor oluyo tabi, kartı verip işi bitiriyo :)
bi ara kızlara vermek için kartvizit bastıranlar vardı. hala varmış demek:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle..

ayyy hemde benim motorumdan..
gel cezerye kanka olalım senle tüm kartları toplayalım :D
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kartları toplayıp koleksiyon yaparsın artık, enteresan ... Cezeryeyi sanmam.. Bana bişey söylemeye bile cesaret edemiyolar :cherry: Sıkar :cherry:
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
238
pınar sen bu motoru alalı ne kadar oldu ve sana ne gibi sorunlar çıkardı yada şusu kötü dediğin bişey var mı?
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Sana bişey söylememeyi seçmesi yerinde bi karar bence. Bende kendimi tutabildiğim müddetçe cevap vermemeyi yeğliyorum. Bak işte yine kendimi tutamadığım bi an! Kahretsin!

pınar sen bu motoru alalı ne kadar oldu ve sana ne gibi sorunlar çıkardı yada şusu kötü dediğin bişey var mı?

Ay o debriyaj elimi felç etti resmen. Boşa geçmeyi bilmiyo meret. Cezeryeninde dediği gibi kontrollü bi şekilde kayıyo arka ama pek o kadar sorun yaşamıyo.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst