- Katılım
- 11 Nis 2007
- Mesajlar
- 238
hayırlı olsun kazasız sürüşler motor güzel
beyler, siz de kirmizi isikta durdugunuzda cikarip kartini veren oluyor mu?
puaha![]()
bununla basetmek motor kullanmaktan daha zor. Ben nezaketen (bi de korkumdan) aliorum kartlarini,sonna tabikide aramiyorum,karti da yirtip atiyorum. 2 ayda 4 motorlu kartini birakti,3 kisi de motor grubuna davet etti. valla bundan kacis da yok. cok fenaymis motorlu abiler yau...
ben de sunu anlammiyorum... motor bana "alip basini gitme"yi yasatiyo,yalnizligi yasatiyo.. grup(sürü) halinde olunca ne tadi oluyor ki?!![]()
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle..
ayyy hemde benim motorumdan..
gel cezerye kanka olalım senle tüm kartları toplayalım![]()
pınar sen bu motoru alalı ne kadar oldu ve sana ne gibi sorunlar çıkardı yada şusu kötü dediğin bişey var mı?
sizin eliniz narin tabi erkek eli gibi değil