- Katılım
- 30 Mar 2006
- Mesajlar
- 933
- Konu Yazar
- #81
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle..
ayyy hemde benim motorumdan..
gel cezerye kanka olalım senle tüm kartları toplayalım![]()
:rendeer:
(dishy,pinar espiri yapiyor)
kimisini alip adamin gozunun onunde yirtalim
begendin? begendiysen ara beni boya beni
(ben de yapiyorum)