sonunda bende kaza yaptım....

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
262
teşekkürler dostum bilgilendirmen çok iyi oldu.sağolasın:cat::cat:
bütün aşamalarını anlatayım....
ruhsat + sigorta + ehliyet fotokopisini 1 er tane çekip birbirinizle değişiyorsunuz...
ondan sonra trafikten kaza tutanığnı alıp 1 i size 1 i diğer kişiye olmak üzere 2 tane fotokopi çekiyorsunuz... ondan sonra motoru servise götürüyorsunuz.. servis kaza raporu acıyor...ondan sonra ekspertiz gelip kaza hasarına bakıp onaylıyor ve motorunuz yapılıyor.. tekrardan geçmiş olsun..bu arada % kac kusurlusunuz ?
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
bütün aşamalarını anlatayım....
ruhsat + sigorta + ehliyet fotokopisini 1 er tane çekip birbirinizle değişiyorsunuz...
ondan sonra trafikten kaza tutanığnı alıp 1 i size 1 i diğer kişiye olmak üzere 2 tane fotokopi çekiyorsunuz... ondan sonra motoru servise götürüyorsunuz.. servis kaza raporu acıyor...ondan sonra ekspertiz gelip kaza hasarına bakıp onaylıyor ve motorunuz yapılıyor.. tekrardan geçmiş olsun..bu arada % kac kusurlusunuz ?

raporu tam olarak okuyamadım ama suçlu olarak kazaya sebeb kangoyu yazdı

kanka yarın mı gitcen .işlemleri yaptırmaya


yarın karakoldan kaza raporunu alacağım
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Geçmiş olsun. En büyük kazanız bu şekilde olsun.

Site garajından sokağa çıkarken yolda kimsenin olmadığını farzeden bir hödükte bana dalıyordu araba ile giderken (Allah'tan yavaştıkta paniklemedik)

Bende elimle "ne yapıyorsun" gibisinden işaret ettim ya adam hiç istifini bozmadan ilerledi! (yüzüme baktı öylece)

Yolları babasının malı zanneden herkesten korkmalı.


Motorunuza biraz daha güçlü bir korna takın. Ördek vaklaması gibi kornaları duyamaz araç sürücüleri

Belli standartlar göz önünde bulundurularak belli ses seviyesinde oluyor bizim normal kornalar ama bizim ülkemizde durum ortada!
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
:queen::queen:
Geçmiş olsun. En büyük kazanız bu şekilde olsun.

Site garajından sokağa çıkarken yolda kimsenin olmadığını farzeden bir hödükte bana dalıyordu araba ile giderken (Allah'tan yavaştıkta paniklemedik)

Bende elimle "ne yapıyorsun" gibisinden işaret ettim ya adam hiç istifini bozmadan ilerledi! (yüzüme baktı öylece)

Yolları babasının malı zanneden herkesten korkmalı.


Motorunuza biraz daha güçlü bir korna takın. Ördek vaklaması gibi kornaları duyamaz araç sürücüleri

Belli standartlar göz önünde bulundurularak belli ses seviyesinde oluyor bizim normal kornalar ama bizim ülkemizde durum ortada!
sağol kardeş.ya bu hafta bu kaçıncı 3gün önce arayoldan anayola çıkan bir transit connect e çarpıyordum.dün ışıklarda bir kartal gerigeri gelip yol istiyor.bugün göstepe hastanennin orada adam yolun ortasında gerigeri geliyor bende sagından geçerken sağa dönmeye çalışıyor ve sonunda yazıcı oğlunun orada 12 vuruyorlar motora.:queen::queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Büyük geçmiş olsun..:cyclopsan

Hayırdır inşallah..Bu ne yaw.:silent:..Siteden 2 tane kaza haberi birden..:pr:

Neyse paşam en büyük kazan bu olsun..Allah seni sevdiklerine
bağışlasın...:rendeer:
Kaza raporunun ve belgelerinin üstüne düş..İhmal etme..:wiinkk:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
330
kardeşim onla geçmiş olsun
ben her hafta ortalam 3 -4 kez bu durumlarla karşılaşıom ama çok şükür adam bana çarpmadan ben burdayım olayını iletiyorum bi şekilde iletemezsem durum senin gibi olur.
inşallah bu son olur
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
Büyük geçmiş olsun..:cyclopsan

Hayırdır inşallah..Bu ne yaw.:silent:..Siteden 2 tane kaza haberi birden..:pr:

Neyse paşam en büyük kazan bu olsun..Allah seni sevdiklerine
bağışlasın...:rendeer:
Kaza raporunun ve belgelerinin üstüne düş..İhmal etme..:wiinkk:
sağol kardeş teşekkür ederim.inşallah en bükükkazamız bu olmuş olur
Geçmiş olsun .CBRın parçaları biraz pahalıdır.:pr:
sağol teşekkürler.evet parçalar biraz pahalı. jantın fiyatını bulamadım henüz.
hemide baya pahalı yaaa. depoyu nasıl yapcan 822 ytl cikti galiba
deponun suyumu çıktı. delik değil henüz kaçak yoksa devam yola:queen::queen::queen:
kardeşim onla geçmiş olsun
ben her hafta ortalam 3 -4 kez bu durumlarla karşılaşıom ama çok şükür adam bana çarpmadan ben burdayım olayını iletiyorum bi şekilde iletemezsem durum senin gibi olur.
inşallah bu son olur

inşallah beni yakaladıkları gibi senide yakalamazlar. sanki ben kaçıyorum onlar bana çarpmak için beni kovalıyorlar.:cherry::cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
pardon adamın kaskosu vardı dimi:cat::cat:

kaskosu varmış.işin kötü yanı adam bana trafik sigortasının fotokopisini vermeyi unutmuş. bende kursa geç kaldım diye kontrol etmedim.allahtan kaza raporuna telefon numaralarımızı yazmıştı polisler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst