- Katılım
- 2 Nis 2006
- Mesajlar
- 815
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar bende sonunda kaza yapanlar kervanına katılmış oldum.olay söyle ceryan etti.kadıköydeki kursuma giderken yazıcı oğlunun olduğu sokaktan girdim 60m kadar gittim gitmedim (bilenler uranyum pc nin önü) hafif yokuşta önümde beyaz bir kango yolun ortasında durdu bende arkasında durdum kangodaki adam yolun kenarında birisiyle konuşuyor. bende bekliyorum adam birden geri vitese taktı ben motoru geri kaydırdım adam durdu.arabayı geri vitesten çıkardı.ben tamam adam gidecek derken kendi kendime adam arabayı geri geri saldı korna basmaya fırsat kalmadan adamın arka tanpon penim önteke yapıştı ve altına aldı.polis çağırdık rapor tutuldu suçu kangoya verdi polis.işte velhasıl olay böyle ceryan etti. hasardurumuna bakalım şimdi....











