sonunda bende kaza yaptım....

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
evet arkadaşlar bende sonunda kaza yapanlar kervanına katılmış oldum.olay söyle ceryan etti.kadıköydeki kursuma giderken yazıcı oğlunun olduğu sokaktan girdim 60m kadar gittim gitmedim (bilenler uranyum pc nin önü) hafif yokuşta önümde beyaz bir kango yolun ortasında durdu bende arkasında durdum kangodaki adam yolun kenarında birisiyle konuşuyor. bende bekliyorum adam birden geri vitese taktı ben motoru geri kaydırdım adam durdu.arabayı geri vitesten çıkardı.ben tamam adam gidecek derken kendi kendime adam arabayı geri geri saldı korna basmaya fırsat kalmadan adamın arka tanpon penim önteke yapıştı ve altına aldı.polis çağırdık rapor tutuldu suçu kangoya verdi polis.işte velhasıl olay böyle ceryan etti. hasardurumuna bakalım şimdi....










 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
262
abi çok geçmiş olsun bend edün kaza yaptım inş.bunlar son olur..
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
abi öncelikle geçmiş olsun o adama ehliyet verenin allah iyiliğini vesin görmedi yani seni ilginç doğrusu neyse hasarı o öder sanırım.çok anlamadım ama sadece ön çamurlıkta ufak bişey var sanırım
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
slm kanaka. iyi sende bişi yok.motoru da kardeşine sattın zatiii.o düşünsün...........
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
abi öncelikle geçmiş olsun o adama ehliyet verenin allah iyiliğini vesin görmedi yani seni ilginç doğrusu neyse hasarı o öder sanırım.çok anlamadım ama sadece ön çamurlıkta ufak bişey var sanırım

adam ger gelirken yan aynalarına bakmış iç dikiz aynasına bakmamış.sucu polis kangoya verdi yarın karakoldan kaza raporunu alacağım.ön çamurluk kırık ,jant yamuk biraz,debriyaj levyesi düştüğümde kırıldı.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ön çamurluk ve direksiyonda ki sorun olsa cuzi bir fiyata halledilir derdim fakat cant yamulmuş.yolda dikkat ettin mi bilmiyorum.etkisini gösterdi mi?göstermese bile onu kesin değiştir derim.zamanla büyük problemler açabilir
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
vay öküz herif yaa kıçıyla adam ezecek. Neyse arkadaşım çok geçmiş olsun. Orayı biliyorum hem dar hem de bilgisayar firmaları yüzünden sık sık yüklemelerin yapıldığı bi yerdir, sana bir şey olmaması sevindirici...
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
284
çok geçmiş olsun abi ya sana bir şey olmamış ya gerisi pekde önemli değil
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
ön çamurluk ve direksiyonda ki sorun olsa cuzi bir fiyata halledilir derdim fakat cant yamulmuş.yolda dikkat ettin mi bilmiyorum.etkisini gösterdi mi?göstermese bile onu kesin değiştir derim.zamanla büyük problemler açabilir

ön çamurluk 118ytl cik. jantın fiyatından haberim yok ama yolda herhangibir problem yaratmıyor.çekme falan yok yani.kaza raporunu alınca servise yaptıracağım hepsini.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
eryilmaz çok geçmiş olsun:rendeer:

ufak tefek denilen o hasarlar ciddi para tutuyor.cbr 125 yedek parçaları çok pahalı:cat:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
vay öküz herif yaa kıçıyla adam ezecek. Neyse arkadaşım çok geçmiş olsun. Orayı biliyorum hem dar hem de bilgisayar firmaları yüzünden sık sık yüklemelerin yapıldığı bi yerdir, sana bir şey olmaması sevindirici...
sağol kardeş teşekkürler.evet aksine birde eylem vardı bugun berbattı kadıköy.

çok geçmiş olsun abi ya sana bir şey olmamış ya gerisi pekde önemli değil

teşekkür ederim kardeşim allah birdaha kaza göstermesin işallah.
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
284
eğer yanlış görmüyorsam depo da da yamulma var

bu arada forumda daha önceden parça fiyaları verilmişti bir kez daha yazayım



KDV SİZ .. %18 KDV DAHİL FİYATLAR YTL...

SUSTURUCU KOMPLE .... 424 .... 499

YAKIT TANKI .... 697 ...822

SUSTURUCU .... 373 ...440

RADYATÖR KOMPLE ....466 ....550

ÖN FAR KOMPLE ....88 ....104

SINYAL ÖN SAĞ ....116 ....137

SİNYAL GÖVDESİ ....101 .....119

HİDROLİK BAĞLANTI ....277 .....327

FREN PEDALI .....44 ....51

SAĞ AMORTİSÖR NH146M .....423 ....499

SAĞ GİDON BORUSU .....85 ....99

SAĞ LEVYE FREN ......37 .....44

SOL LEVYE .....16 .....19

ALT MESNET .....312 .....369

ÖN ÇAMURLUK .....106 ..... 125

SİPERLİK ..... 88 .....104

SAĞ YAN KAPAK DEPO ......81 ...... 96

BRAKET SİPERLİK ...... 40 ..... 47

SAĞ GRANAJ .....126 ......149

SİPERLİK ALT ......84 .......98

GRANAJ ALT ......148 .....175

SOL GRANAJ ......126 .....149

KAPAK YAKIT TANKI ......10 .....12

ARKA TUTAMAK ......51 .....60
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
eryilmaz çok geçmiş olsun:rendeer:

ufak tefek denilen o hasarlar ciddi para tutuyor.cbr 125 yedek parçaları çok pahalı:cat:

teşekkürler coşkun abi.evet ben sadece çamurluğu görmüştüm ilk başta.jantı sonradan farkettim.servisi aradım.çamurluk 118 ytl cik miş.
abi şimdi kaza raporunu alınca ne yapmalıyız bilgin varmı.polis adama verdi suçu.adamın kaskosu falan var. şirket arabasıymış.

Geçmiş olsunnn,sana bişey olmamması sevindiricii
sagolasın kardeş.işallah yaşamayız böylebir olaydaha
eğer yanlış görmüyorsam depo da da yamulma var

bu arada forumda daha önceden parça fiyaları verilmişti bir kez daha yazayım



KDV SİZ .. %18 KDV DAHİL FİYATLAR YTL...

SUSTURUCU KOMPLE .... 424 .... 499

YAKIT TANKI .... 697 ...822

SUSTURUCU .... 373 ...440

RADYATÖR KOMPLE ....466 ....550

ÖN FAR KOMPLE ....88 ....104

SINYAL ÖN SAĞ ....116 ....137

SİNYAL GÖVDESİ ....101 .....119

HİDROLİK BAĞLANTI ....277 .....327

FREN PEDALI .....44 ....51

SAĞ AMORTİSÖR NH146M .....423 ....499

SAĞ GİDON BORUSU .....85 ....99

SAĞ LEVYE FREN ......37 .....44

SOL LEVYE .....16 .....19

ALT MESNET .....312 .....369

ÖN ÇAMURLUK .....106 ..... 125

SİPERLİK ..... 88 .....104

SAĞ YAN KAPAK DEPO ......81 ...... 96

BRAKET SİPERLİK ...... 40 ..... 47

SAĞ GRANAJ .....126 ......149

SİPERLİK ALT ......84 .......98

GRANAJ ALT ......148 .....175

SOL GRANAJ ......126 .....149

KAPAK YAKIT TANKI ......10 .....12

ARKA TUTAMAK ......51 .....60

depo daki eziklik babamın sayesinde oldu yani eski olay.merdiven düşürmüştü depoya. yazın
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
262
teşekkürler coşkun abi.evet ben sadece çamurluğu görmüştüm ilk başta.jantı sonradan farkettim.servisi aradım.çamurluk 118 ytl cik miş.
abi şimdi kaza raporunu alınca ne yapmalıyız bilgin varmı.polis adama verdi suçu.adamın kaskosu falan var. şirket arabasıymış.

abi bende bugun kaza raporu aldım... fotokopi çektirdiler birsürü ondan sora evraklarla servise git onalr halelder dedi
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
nolcak ..karşılıycak eşşek gibi.....
s.s. kanunu geçerli adam hatalı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst