- Katılım
- 11 Mar 2007
- Mesajlar
- 830
- Konu Yazar
- #21
çok sağolun arkadaşlar allah kimseye kaza vermesin motoru aldığımdan beri istemeden olsa nası bişey bu düşmek diye merak ediyordum.az önce bi arızası oldumu diye tekrar bi turladım biraz daha kendime güvenerek bindim çünki artık sonuçları biliyorum
ayrıca iki teker üstünde olmanın çok ciddi bir şey olduğunu uygulamalı oalrak görmüş oldum kesinlikle gevşekliğe ve dikkatsizliğe yer yok.