- Katılım
- 11 Mar 2007
- Mesajlar
- 830
- Konu Yazar
- #1
bugun iş çıkışı arkadaşla moda da bir çay keyfi yaptıktan sonra bostancı sahil yolundan dönüşe geçmiştik fener civarında iki araba tokuşmuş birisi fena yağ akıtmış yere bende hava karanlık olduğundan yağı hiç farketmedim ön frene dokunmamla moturun yan yatması bir oldu neyseki kafamda kaskım ve eldivenim vardı eğer montum olsaydı kolumdaki hafif sıyrık bile olmucaktı.Burdan çıkardığın ders nedir derseniz ilerde bir kaza varsa çok dikkatli olmak lazım ve ve asla sadece ön frene basmamak lazım ve birazda adama şans lazım neyseki ilk kazamı eğlenceli diyebilecegim bir sürüklenme ve sonrasında ki ufak sıyrıkla atlattım.