sonun da aldım ben de

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Japon Almak çok Doğru Bir Karar.bundan Sonraki Motorun şimdiden Hayirli Olsun.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
105
cbr 125 hep motorlu bir bisiklet gibi gözüktü gözüme. ne biliim işte benm zevkim demekki. hayırlı olsn güle güle kullan...
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bugün tarfikteydim.
ve
bayan olduğumu anlayan sürücüler bana yol verdiler herkes gayet centilmendi.
aslında şaşırdığımı söyleyebilirim.
neyse başlangıç için herşey süperdi.
tabii arkadışımı yolda geçince biraz kızdırmış oldum onu ama onun dışında okula ve diğer heryere motosikletimle gideceğim günlerin yakın olduğu hissi kendimi iyi hissetmemi sağladı!

iyiki almışım motosikletimi yaw :cherry:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Hayırlısı olsun kazasızx belasız inşallah
Artık sıra bende bugünde bu tdm'i denedik olmadı bakıyoruz hala ama bu hafta bombayı patlatacağım bekleyin...
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Hayırlısı olsun gerçeketen, geç oldu ama. Ben ne güzel falcon alıcaksında gruba cross gelicekde biz bi tadına bakıcaz diye bekliyordum :) Hatta yaka kartının motor kısmına bile FALCON yazmıştım. Neyse artık buda sana yakışır. Sen tedbirlisindir gerçi, aman dikkat demiycem. Güle güle, kazasız kullanman dileğiyle.
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Geç duydum,
Hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanmanı dilerim.
Görüşmek üzere. Arayı çok açma yüzünü unutucağız yoksa.... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst