Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hayırlı uğurlu olsun Tomris..güzel bir seçim..darısı benim başıma,ee artık sırası geldi dimiii sen artçısın artçı kal...nereye kadar
nazar değmesin..güle güle kullan arkadaşım.sevgilerimle.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aakreeep' Alıntı:
hayırlı uğurlu olsun Tomris..güzel bir seçim..darısı benim başıma,ee artık sırası geldi dimiii sen artçısın artçı kal...nereye kadar
nazar değmesin..güle güle kullan arkadaşım.sevgilerimle.
ablacım sen herşeyin en iyisine layıksın.sıra sende tabii artık.
hiç artçı kalınırmı canım zaten.biraz da biz zevkle çıkalım şu trafiğe,güzel sürücüler görsünler yani dimi
hayırlı uğurlu olsun darısı bir an önce bizim başımıza ama bizim gücümüz cbr125e
yetmiyor bizimde motorumuz mayıs 1 de hazır inşallah neyse iyi sürüşler:cat:
hayırlı olsun..
cbr 125 iyi seçim..
çinli yerine orjin motor almışsın..
daha sağlıklı senin için..
sitedeki arkadaşlara anlatamıyoruz ama; tamam hesaplı ama sağlıklı değil...
adamlar döküm bölümlere plastikmi karıştırıyorlar ne , neredeyse yırtılacak..:cat:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize teşekkürler arkadaşlar yazılarınız için.merak edenler ede sööliim evet tecrübem var.
ben zaten YAMAHA TENERE 660 öğrenerek başlamıştım.yine de uzun zaman olmuştu. ve bu bayaa farklı bi motormuş.
tadını çıkartıcam inşllah.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraz bayıyo zaten BBRR hakkaten ya.ama naapalım.bu da sevimli i alet.tenere haşin bişey tabii ama cbr da idare eder artık bi süre sıkılınca bakarız başkasına :mrgreen: