sonun da aldım ben de

Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
hayırlı ugurlu olsun. kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
hayırlı uğurlu olsun Tomris..güzel bir seçim..darısı benim başıma,ee artık sırası geldi dimiii sen artçısın artçı kal...nereye kadar:p
nazar değmesin..güle güle kullan arkadaşım.sevgilerimle.
 
Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız sürüşler karizmatik bi makina almışsın :cat:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aakreeep' Alıntı:
hayırlı uğurlu olsun Tomris..güzel bir seçim..darısı benim başıma,ee artık sırası geldi dimiii sen artçısın artçı kal...nereye kadar:p
nazar değmesin..güle güle kullan arkadaşım.sevgilerimle.


ablacım sen herşeyin en iyisine layıksın.sıra sende tabii artık.
hiç artçı kalınırmı canım zaten.biraz da biz zevkle çıkalım şu trafiğe,güzel sürücüler görsünler yani dimi :p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
hayırlı olsun motorun, kazasız belasız sürüşler dilerim.Darısı başımıza.:cat:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
hayırlı uğurlu olsun darısı bir an önce bizim başımıza ama bizim gücümüz cbr125e
yetmiyor bizimde motorumuz mayıs 1 de hazır inşallah neyse iyi sürüşler:cat:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
22
herkese merhaba arkadaşlar!
gruba yeni katıldım...
tess , motorun hayırlı olsun.
havalar biran evvel düzelse de gidip keyfini çıkarabilsen
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
güzel...

kardeşim haırlı olsun..kazasız günler...daha önceden tecrüben vardır dimi..tekerlek ince ve yüksek sağa sola fazla yatırma derim...:)
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
137
hayırlı olsun tomriscim.allah kaza bela vermesin.güzel seçim yapmışsın.:cat: güle güle kullan :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu hakketten cross enduro derken gittin cbr 125 aldın yahuu :) eee hayırlısı olsun SS gurubuna bir taze kan daha kattık duy BBRR duyyy :p
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
457
hayırlı olsun..
cbr 125 iyi seçim..
çinli yerine orjin motor almışsın..
daha sağlıklı senin için..
sitedeki arkadaşlara anlatamıyoruz ama; tamam hesaplı ama sağlıklı değil...
adamlar döküm bölümlere plastikmi karıştırıyorlar ne , neredeyse yırtılacak..
:cat:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
hayırlısı olsun:rendeer: trafikte lütfen otobüslere dolmuşlara taksicilere çok dikkat et :rendeer: motorun çok şanslı bir motor olacak :cherry:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
canım hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize teşekkürler arkadaşlar yazılarınız için.merak edenler ede sööliim evet tecrübem var.
ben zaten YAMAHA TENERE 660 öğrenerek başlamıştım.yine de uzun zaman olmuştu. ve bu bayaa farklı bi motormuş.
tadını çıkartıcam inşllah.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
YAMAHA TENERE 660 tan sora cbr bayar beeee. endurocu olasun çamurdan olsun SS bize ters
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraz bayıyo zaten BBRR hakkaten ya.ama naapalım.bu da sevimli i alet.tenere haşin bişey tabii ama cbr da idare eder artık bi süre sıkılınca bakarız başkasına :mrgreen:
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
77
hayırlı olsun kardes. gule gule kullanasın servısın yolunu unutasın ınsallah...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst