Hayırlısı olsun gerçeketen, geç oldu ama. Ben ne güzel falcon alıcaksında gruba cross gelicekde biz bi tadına bakıcaz diye bekliyordum

Hatta yaka kartının motor kısmına bile FALCON yazmıştım. Neyse artık buda sana yakışır. Sen tedbirlisindir gerçi, aman dikkat demiycem. Güle güle, kazasız kullanman dileğiyle.