"Son bir defa motora bineyim" dedi, öldü

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
ertuğrul;795055' Alıntı:
neye yazıklar olsun cevredekilere hava olsun diyee altındaki makinaya bnip kontağıı cevirdiğinde azrahilin arkasında artcı olduğunu unutup trafiğe acık bir yolda bilincsiz bir şekilde gaz kolunu kıvıranlaramı

Dostum; herkesi aynı kefeye koyamazsın... ::yanliss:
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
154
adana için konuşuorum kaç tane racingci arkadaş kask takıyor tamam adana sıcak olabilir mont giymeyin ama neden kask takmıyorlar hadi onu geçtmi vefat eden arkadaşın kaza yaptığı yer cuma ve cumartesi ana baba günüdür bunu herkez bilir orda gaz acmanın ne anlamı var otoban kazanın olduğu yere en fazla 10 dakika uzaklıkta otobanda gaz açıcaktı yine olayın sonu bundan bir ders almak gerek cümlesine gelcek ama kimse ders almıcak türk insanındaki bana bişey olmaz zihniyeti yine devam etcek kendilerini terminatör sanan arkadaş çok aramızda bir anlık zevkleri uğruna arkada bırakacakları insanları düşünürlerse başkaları adına iyi olur hepinize sayggılar
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Özer024 arkadaşım Lüleburgaz ne kadar büyük bi yer ne kadar Racing tarzı motor var bilemiyecegim ama Adana büyük bir şehir ve yüzlerce Racing motor var.Senin trafikte Racingcilerle yaşadıgın olaylar ve edindigin tecrubeler bizimkiler kadar fazla olamaz emin ol.
Bir racingci arkadaşım biz 2 motor arka arkaya giderken ertugrulun sagından benimde solumdan 1 saniye içinde 200 km ye yakın bi hızla zigzag çizerek geçti.Dengemi kaybettim az daha yere yapışıyodum.Bu zevk düşkünü !!! arkadaşın oyunu için benim yere düşüp kaza yapmam sence dogru mu? Ben yere düşsem arkadan gelen araba beni tepelese bunun hesabını kim verecek ?
Bizim lafımız zaten kendini bilen arkadaşlarımıza degil bazı serseri ruhlu arkadaşlara.Ayrıca kimsenin ölmesini istemeyiz fakar kendine acımayan,hayatını riske atacak şekilde motosiklet süren bu arkadaşlara üzülüp üzülmiyecegimizin hesabını da sen yapma rica ederim.Bir insan hız tutkunu olabilir,motosikletin verdigi ivmeleme onu müthiş bir haz verebilir anlarım fakat bunu yapacakları yer şehir içi trafigi degil otoyollardır ki orada da belli bir sürati geçmelerini tavsiye etmem çok sevdigimiz bir arkadaşımızın canı fena yandı otobanda...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah herkeze zamanlı ve hayırlı ölüm nasip etsin
bazı ölümler vardırki merhum için çok acı ve zamansız olsada her insanda var olan günahlara keffaret sayılacaktır mesela yangın ,boğulma ,kaza ,.
allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ölenlere ALLAH rahmet eylesin Yaralılara acil şifa versin Kalanlara sabır eylesin.... :salut:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Janti motosiklet bi tutku bi yaşam tarzı söylediklerine büyük ölçüde katılıyorumm kask takmayan ss'ci çok adanada sorun yarattıklarıda oluyo trafikte ama bu bize ben ss'cilere acımıyorumm deme hakkını vermezz sonuçta bizde ana evladıyızz tarzımız ss cros sevmiyoruz ama bu demek değilki bu genellemeyi hakediyoruz artı motorcu kardeşliği diye bişey var oluyomu hiç böyle ayrım yapacak laflar felan ( hoş bu kardeşlik forum haricinden nerde var onuda bilmiyorum ) senin eksozu açık 3 saniyede 100 yapan ss gördüğün kadar bende trafikte durduk yere teker yapan kaldırımlara çıkıp inen hiç bişey yokken sağa sola yalpalaya yalpalaya giden ( Motogp'de lastik ısıtma hesabı ) krosçular gördüm ama ben hiç kimseyi genellemedimm devamlı ss kazalarının olmasının nedeni ss'cilerin ölmeyi haketmeleri değil ss'de ölme riskinin daha fazla olması eminim sende o krostan kaç kere düşmüşsündür ama bak Allaha şükür halen foruma yazı yazıyon altındaki motor ss olsa bu durum değişirdi onun için biraz duyarlı olalım zaten herşeyde bölünmüşüz motorda bölünmeyelim sen dağ bayır seversin ben sürat severim sen kolunu bacağını kırarsın ben parçaparça olurum ama hiç bi zaman krosçu zaten ne işin var dağda bayırda hiç üzülmedim demem seninde dememen gerekir ( seninde derken senle ilgili değil hemşom ) Bi insanın ölümü hakkettiğini tartışmak insanlık dışıdır böyle bi durumda bizim söyleyeceğimiz kazanın yorumlarıdır tarzın yada insanlığın değil otobanda canı yana arkadaş sevdiğim bi arkadaşım ee şimdi ss'ci diye üzülmemekmi gerekiyo hakkettimi demek gerekiyo objektif olalım ve böyle laflarla birbirimizi kırmayalım canım kardeşim

Özer'e söylediklerinde katılıyorum

SAYGILARIMLA

Şu anda bu konuyu okuyan tüm ss'cilere Teomanın paramparça şarkısını müslüm gürsesin yorumuyla hediye ediyorum:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
37
Allah rahmet eylesin minibusdeileride ölen kardesimizde
trafik kurallarına uyalım:salut:
 
Katılım
27 Ara 2006
Mesajlar
39
Arkadaşlar hepiniz motor kullanıyor. Kimse alkollü/alkolsüz yolda şeridinde giden arabaya yan ortasından çarpamaz. Ancak araba şöförü ki kopruymuş U dönüşü yaparsa motorcu ona yandan çarpabiliri ve çoğu gerçek motorcununda bildiği gibi en büyük ölümlü kaza nedenlerinden biri budur. 80 km ilede gitsen ortadan bir transportera vurduğunda oleceğini bilirsin. Kazadaki herşey yanlış. Ama benim esas tespitim %51 den fazla araba şöförü hatalı. Ama olen olmuş kalan kalmış. Vefat edenlere Allah rahmet eylesin. Geride kalanlara sabır.
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Arkadaşlar size inanıyorum, sizde haklısnız ama herkesi bir tutmamak lazım.Racing motosikletlerin insana vermiş olduğu bir agresiflik oluyor tabii bir yerde.Yinede ne bileyim...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Racing kazalarına acımıyorum tarzı birşey demiş bir arkadaş

ne kadar yakışıksız,ne kadar düşüncesiz bir söylem

kurallara riayet eden o kadar arkadaşı zan altında bırakıyor

kaldı ki altında ki dandik scooter vs. ile apaçilik yapan o kadar kişi var

ha "racing ile belli belirsiz yerlerde her zaman deli gibi hız yapan,başkalarını da tehlikeye atan ve sonrasında kaza yapanlara acımıyorum" tarzı bir söylem bir nebze anlaşılır

ama insan sonuçta,karınca bile incinse acıyoruz,kaldı ki bir insan ölüyor

olsa olsa "su testisi su yolunda kırıldı" der geçeriz

ama akıllanmaya hala niyeti olmayan o kadar kişi var(biride benim bir arkadaşım)

"bir musibet bin nasihatten iyidir" olayını kavrarlar umarım!
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
trafikte durduk yere teker yapan kaldırımlara çıkıp inen hiç bişey yokken sağa sola yalpalaya yalpalaya giden ( Motogp'de lastik ısıtma hesabı ) krosçular gördüm ama ben hiç kimseyi genellemedimm devamlı ss kazalarının olmasının nedeni ss'cilerin ölmeyi haketmeleri değil ss'de ölme riskinin daha fazla olması eminim sende o krostan kaç kere düşmüşsündür ama bak Allaha şükür halen foruma yazı yazıyon
:

İso 10 yıldır motosiklete biniyorum,genelde 500 cc yukarısı chopper makinalar kullandım bu sene tekrar cross a döndüm fakat hiçbir motorumla bugune kadar en ufak bi kaza bile yapmadım.Evet durduk yerde aksiyon arayan genç arkadaşlar var ama unutma eskilerin bi lafı var ''dek duran dekmik yemez'' onu yapan arkadaşları kınamıyor degilim fakat bir nusibet bin nasihattan iyidir;kendi bir tecrube yaşamaz ise akıllanmıo.
Ayrıca ben kimsenin ölmeyi hak ettigini düşünmüyorum sadece kendine acımayan ve mantıksızca halka açık alanlarda trafigi birbirine katarak sürat yapan insanlara eskisi kadar üzülmüyorum.İntahar etmek için bir inşaatın çatısına çıkıp atlamaya çalışan bi adama üzülürüm ama trafikte kasksız korumasız araçların arasına 160-180 le dalan arkadaşlar umrumdışı...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
iyide kanka neden o kullanılan cümlenin yanlış olduğunu daha iyimser kullanılabileceğini kabul etmiyosunuz onu anlamıyorummm
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
Özer024 arkadaşım Lüleburgaz ne kadar büyük bi yer ne kadar Racing tarzı motor var bilemiyecegim ama Adana büyük bir şehir ve yüzlerce Racing motor var.Senin trafikte Racingcilerle yaşadıgın olaylar ve edindigin tecrubeler bizimkiler kadar fazla olamaz emin ol.
Bir racingci arkadaşım biz 2 motor arka arkaya giderken ertugrulun sagından benimde solumdan 1 saniye içinde 200 km ye yakın bi hızla zigzag çizerek geçti.Dengemi kaybettim az daha yere yapışıyodum.Bu zevk düşkünü !!! arkadaşın oyunu için benim yere düşüp kaza yapmam sence dogru mu? Ben yere düşsem arkadan gelen araba beni tepelese bunun hesabını kim verecek ?
...

sende binmeiyeydin hemşo biliyorsun birden hızlanacanı ve mecburen zigzag süreceni neden biniyorsun anlican ss binen ölümüde göze alır bunu unutma +zevkler ve renkler tartışılmaz sen crosss biz ss ss olupta hiç asmadım diyen arkadaşlar da yalan söyler ss motosikletin sesi birkes adamı gaza getirir anlican sen croosssuna devam biz ss devam ok :queen::queen:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
sende binmeiyeydin hemşo biliyorsun birden hızlanacanı ve mecburen zigzag süreceni neden biniyorsun anlican ss binen ölümüde göze alır bunu unutma +zevkler ve renkler tartışılmaz sen crosss biz ss ss olupta hiç asmadım diyen arkadaşlar da yalan söyler ss motosikletin sesi birkes adamı gaza getirir anlican sen croosssuna devam biz ss devam ok :queen::queen:

Arkadaşım anladın mı bilmiyorum ama biz gidioduk herif arkadan birden geldi göremedik kimsenin biyolojik yapısını bilemem ama benim arkamda gözüm yok.Herif koca yolu bıraktı bizim aramızdan geçti bence olayları bilmeden fazla yorumda bulunma.Ayrıca 20 yıldır büyük bisiklete 10 yıldır da motosiklete biniyorum bu saatten sonra kimseden ögrenecek degilim motora binip binmeyecegimi de.Sen 125 ile ne kadar gaza geliosun bilemem ama altta 600 yada 1000 lik makina olunca ve asılınca trafikte gerçekten tehlike arz ediyosun.Heleki motora pide gbi uzanan mobiletci ruhlu birisi bindimi bu tip motorlara allahım esirgesin
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
arkadaşlar lafım herkese kimse kendini haklı cıkarmaya veya veya o motorcular şöyle bunlar böyle deyip de kesin yargıya varmaya çalışmasın beş parmagın beşi bir olmaz...ölmüş insanların arkasından da fazla konuşulmaz olmuş la ölmüşe çare bulamazsınız şuda bir gerçektirki kesinlikle su götürmez ::hangimiz bir an olsun kendi kendimize gaza gelmedikki takdiri ilahi bu şekilde olması gerekiyomuş ve olmuş gerisi boş laf :pale:
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
154
black_dog_rr arkadaşım ne güzel sölemişsin racinge binen ölümü göze alır renkler ve zevkler tartışılmaz diye 35-40 saniyelik zevkleriniz için kimsenin hayatını riske atamassınız şehir içinde makasa girdinizde kimse size madalya takmıyor herkez gaza gelir bişeyler yapaar yanlız bunların yapılıcağı yer şehir içi veya insanların çoğunlukta olduğu yerler değil janti arkadaşımın başına gelen gibi kendi bilmez birinin haha yolda giderken iki cross un arasına makasa girdim demek için yaptığı saçma bir hareketin cezasını başkası çekemez siz bunu annıcak kapasite mı? kendi hayatını boş vermiş bir haldesiniz bari hayattan beklentiler olna insanlara karşı saygınız olsun
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
ölen merhumlara ve merhumelere allahtan rahmet geride kalan yakınlarına sabır diliyorum...

olayı dallandırıp budaklandırmak yersiz...., cross'cu ve ss'ci tartışmasına gerek olduğunu sanmıyorum... genellemeler yapmak çok yanlış...

böyle bir acı olaydan çıkarılacak derslere dikkat etmek lazım... "u" dönüşü yapan bir araca çarpmak büyük talihsizlik yada haksızlık gözüyle bakmak sanırım biraz olaya yanlı yaklaşmak olur... burası türkiye.. türkiyede olduğumuzu unutmamak lazım... burada "u" dönüş yapanda olur, ters şeritten gelen de, kırmızı ışıkta hiç istifini bozmadan geçende... bilhassa şehir içindeysen bunlara dikkat etmek lazım... gerisi takdir i ilahi....
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
Sen ne konuştuğunun farkındamısın, ortada ölen bir motosiklet kullanıcısı var.Hepsini, bir kenara at ölen bir insan var.Ne yani racing kullananlar ölümü hakediyorlarmı, bunumu demek istiyorsun.Ne konuştuğunun farkında değilsin sanırım.Herkes senin gibi dağ, bayır, tarlamı gezecek.Hem motosiklet kullanıyorsun hemde konuştuğun lafa bak.Yazıklar olsun... :farao:

bütün forum boyunca harbi boş konuşmuşsun:cat:meydanı boş buldun heralde atıp tutuosun...ben neye üzülecegime neye üzülmiyecegimi iyi bilirim..tekrar söylüyorum kasksız korumasız motora allaha emanet binen adama üzülmem!!!takacaksın onu kafana!!!etrafa kendini göstermek için kaskı kafasından çıkartan adama üzülmem!!!kemalin kazasına nden birşey demedi kimse:silent:
çünkü adam korumalı binio ve kaza yapıo..ve hızı 280 civarıydı sanırım..ama can almadı!!!kendine oldu olan..ona nie kimse laf etmedi??çünkü kaza..ama bu biraz daha farklı:silent:
kimse burda şov yapmaya kalkmasın !!!asıl sana yazıklar olsun hataları belirtecegin yerde kapatmaya çalışıosun:farao:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
Arkadaşım anladın mı bilmiyorum ama biz gidioduk herif arkadan birden geldi göremedik kimsenin biyolojik yapısını bilemem ama benim arkamda gözüm yok.Herif koca yolu bıraktı bizim aramızdan geçti bence olayları bilmeden fazla yorumda bulunma.Ayrıca 20 yıldır büyük bisiklete 10 yıldır da motosiklete biniyorum bu saatten sonra kimseden ögrenecek degilim motora binip binmeyecegimi de.Sen 125 ile ne kadar gaza geliosun bilemem ama altta 600 yada 1000 lik makina olunca ve asılınca trafikte gerçekten tehlike arz ediyosun.Heleki motora pide gbi uzanan mobiletci ruhlu birisi bindimi bu tip motorlara allahım esirgesin

vınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn haha :queen::queen::queen::queen::queen::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst