Racing kazalarına acımıyorum tarzı birşey demiş bir arkadaş
ne kadar yakışıksız,ne kadar düşüncesiz bir söylem
kurallara riayet eden o kadar arkadaşı zan altında bırakıyor
kaldı ki altında ki dandik scooter vs. ile apaçilik yapan o kadar kişi var
ha "racing ile belli belirsiz yerlerde her zaman deli gibi hız yapan,başkalarını da tehlikeye atan ve sonrasında kaza yapanlara acımıyorum" tarzı bir söylem bir nebze anlaşılır
ama insan sonuçta,karınca bile incinse acıyoruz,kaldı ki bir insan ölüyor
olsa olsa "su testisi su yolunda kırıldı" der geçeriz
ama akıllanmaya hala niyeti olmayan o kadar kişi var(biride benim bir arkadaşım)
"bir musibet bin nasihatten iyidir" olayını kavrarlar umarım!