Güzel günümüzde yanımızda olan tüm dostlara teşekkürler...
Fotoğraflar ve büyük yardımları için sevgili Alper e,makam şoförlüğümüzüyapan sevgili Sedat a,şovlarıyla nikahımızı renklendiren Sevgili Mert ve adını bilmediğim
diğer arkadaşlara ayrıca teşekkürler..
Darısı evlenmek isteyenlerin başına![]()
ben yokmuyumm patron hane ben hane ben
ben yokmuyumm patron hane ben hane ben
beni zarf isterken cekmemissin okadarda yanında geldim yol boyu![]()
Seni kim napcek bee tırt moorcu :mrgreen::mrgreen:
Bütün dileklerin için merci skulumm resimler için tenkss![]()
Zarfı aldın fotoyu napıcan. :cherry: Birde fotolu zarflar varmış Sedat 'ta. ::sas::
Seni kim napcek bee tırt moorcu :mrgreen::mrgreen:
Bütün dileklerin için merci skulumm resimler için tenkss![]()