Skullhunter'in Düğün ResimLeri ve YorumLarı

Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
mehmet çok sevindimm.. allah doğacak çocuklarınıza uzun ve sağlıklı bi ömür nasip eder inşallah.
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Güzel günümüzde yanımızda olan tüm dostlara teşekkürler...
Fotoğraflar ve büyük yardımları için sevgili Alper e,makam şoförlüğümüzü :)yapan sevgili Sedat a,şovlarıyla nikahımızı renklendiren Sevgili Mert ve adını bilmediğim
diğer arkadaşlara ayrıca teşekkürler..
Darısı evlenmek isteyenlerin başına:)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
aa damla ne işin var senin :p yemek hazırmı bakim aç bırakma patronu sakın hee :p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Ne demek damla çok mutlu olduk sizlerle birlikte olmaktan darısı başıma darısı başımaa :p:p

Patronu dün gördüm evlilik yaramış erhancım canavar gib meşallah :cherry:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Güzel günümüzde yanımızda olan tüm dostlara teşekkürler...
Fotoğraflar ve büyük yardımları için sevgili Alper e,makam şoförlüğümüzü :)yapan sevgili Sedat a,şovlarıyla nikahımızı renklendiren Sevgili Mert ve adını bilmediğim
diğer arkadaşlara ayrıca teşekkürler..
Darısı evlenmek isteyenlerin başına:)

ne demek damlacım hertürlü yanınızdayım
allah sizleri mesut bahtiyar etsin:rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Nikahımıza bizzat gelen , telefon ve forum yoluyla gelemeyip tebriklerini ileten, bu mutlu günümüzde bizleri yalnız bırakmayan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. :cat:

Sevdiğimiz insanların iyi dileklerini duymak ve onları yanımızda görmek bizim için çok mutluluk verici.

Hepinize tekrar teşekkür ediyorum.

[not]Elinde büyük çözünürlükde fotoğraf olan arkadaşlar bana cd. veya mail ([email protected]) yolu ile ulaştırırsa sevinirim.[/not]


Bunlarda benim arabadan çektiğim birkaç fotoğraf :cherry:

dsc02320smallnk0.jpg


dsc02325smallhl7.jpg


dsc02321smallyc0.jpg
dsc02322smallmb9.jpg


dsc02323smallqb7.jpg
dsc02326smallcg6.jpg
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yokmuyumm patron hane ben hane ben
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ben yokmuyumm patron hane ben hane ben

Ben fazla foto çekmedim. Başka konvoya artık ::23343::

beni zarf isterken cekmemissin okadarda yanında geldim yol boyu:p

Zarfı aldın fotoyu napıcan. :cherry: Birde fotolu zarflar varmış Sedat 'ta. ::sas::

Seni kim napcek bee tırt moorcu :mrgreen::mrgreen:

Bütün dileklerin için merci skulumm resimler için tenkss :):)

Ben teşekkür ederim Mert. Motorumun lastiğini bitirerek güzel bir nikah çıkışı yaşattığın için :thumleft:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst