Güzel olayları tartışma konusuna çevirmek yersiz olur kanısındayım..
Ben bu sabah APV41 Cengiz abimi karşıladım, nikaha gidecektik birikte..
O bugün olduğunu söyledi ama ben 27 sinde pazar günü olacaktı nikah dedim.. Bi ara saatine bakalım dedik bakamadık, eve gidince bakarım ben haber ederim dedim.. Fakat eve geldiğimde büyük bi hezimet oldu, nikahın bugün olduğunu gördüm..
Cengiz abi taa İzmirden geldi bunun için ama üzgünüm, kedim gelemediğim gibi onu da şaşırttım mani olmuş oldum.. Her işte bir hayır vardır derler, vardır elbet bunda da bir hayır...
Tekrar tekrar tebrik ederim taze evlilerimizi.. Allah bir yastıkta kocatsın, mutlu mesut etsin..
aaa mert gelmişşş![]()
Ya bırak böyle sosyal mesajlar vermeyi kendinden haberin yok senin :mrgreen:
Telfonda acanda diye bişi var kayt etseydin kardeşim :cherry:
Teknolociyi kullanamıyosan biz neyapalım nese vardır ondada bir hayır :cat:
evet sırf senin için geldim LUFT :cherry:
Ula hani biz yemek yiyecedikk indiregandi yaptın ektin beni tilki senii :mrgreen:
loft gelmeyen .. ne olsun demiş tam anlayamadım orasını ((((((((((((![]()
kendi sölesin, öle arkadan konuşmakla olmaz![]()
loft sen dememişmiyin ismini yazdırıp gelmeyenler şöle böle olsun die, ben seni göremedim mosiklet konvoyunda![]()
hakikaten düğünde az kişi vardı ama belli gelenler MT nin kemik kadroydu.
mert mi gelmiş .. hani nerde ?????????
sozde lastik yakıodu bu adam motoru bile yoktu piyasada:silent:
loft gelmeyen .. ne olsun demiş tam anlayamadım orasını ((((((((((((![]()
kendi sölesin, öle arkadan konuşmakla olmaz![]()
ne yapıyım kardeşim, adam gel düğün arabası yapıcaz senin arabayı dedi bende mecbur öle geldim..
Ama hiç olmazsa gelmemezlikk yapmadım.. Sonradan siteye gelipde ay unutmuştum, ay akLımdan çıkmış, ay hastaneye gittim, ay misafirim var die bahane atmadım..
Ama emin olun bu başlığı bir bayan açsaydı, sitenin yarısı gelirdi sırf yalanmak için...
( Sap )- aaaa Merhaba ben siteden .......
( Bayan )- Ayyy canım hoş geldin..
( Sap ) - Varya inanırmısın sitedeki avatarından daha güzelsin.. Numaranı versene beraber gezilere gideriz..
Kimse laf atmasın bana.. Doğruları söylüyorum.. Herkes kimin ne olduğunuda çok iyi biliyor..
Doğru sölüyeni 9 köyden kovarlar.. şimdi banLanırım.. Eyvallah derim.. Girmem bir daha.. Ama Adam gibi arkadaşlarım dostlarım msnde de ekli..
Cep telefonları var.. Ulaşırım dialoğumu kurar gider buluşurum.. Ama çok iyide bilirim ki ben İstanbul'a geldiğimde 2 elide kanda olsa gene gelir karşılar beni..