Skullhunter'in Düğün ResimLeri ve YorumLarı

Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Hayırlı uğurlu olsun çok istedik gelmeyi ama olmadı Allah mutlu mesut bahtiyar etsin :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Şehir dışından gelen misafirlerimi ağırlamak durumunda kaldığım için malesef konvoya katılamadım.

Mutlu çiftimizi tebrik eder, birlik beraberlik dolu bir ömür yaşamalarını dilerim.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
biraz gec katıldım ama guzeldi yeni cifte omur boyu mutluluklar dilerim:rendeer:

buara kim ne carptı yazmamıs ben bitane beyaz zarf(gelenler anlar:p) bide 10lira kaptım gelin arabasından:p:queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Güzel olayları tartışma konusuna çevirmek yersiz olur kanısındayım..

Ben bu sabah APV41 Cengiz abimi karşıladım, nikaha gidecektik birikte..

O bugün olduğunu söyledi ama ben 27 sinde pazar günü olacaktı nikah dedim.. Bi ara saatine bakalım dedik bakamadık, eve gidince bakarım ben haber ederim dedim.. Fakat eve geldiğimde büyük bi hezimet oldu, nikahın bugün olduğunu gördüm..

Cengiz abi taa İzmirden geldi bunun için ama üzgünüm, kedim gelemediğim gibi onu da şaşırttım mani olmuş oldum.. Her işte bir hayır vardır derler, vardır elbet bunda da bir hayır...

Tekrar tekrar tebrik ederim taze evlilerimizi.. Allah bir yastıkta kocatsın, mutlu mesut etsin..
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Birimizi arasaydın keske pınar en azından hatırlatırdık.
Yada ne bileyim işte amaaaann vardır bir hayır uzulme sıkma canını.
Gonlunuz buradaydı o bile yeter.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Güzel olayları tartışma konusuna çevirmek yersiz olur kanısındayım..

Ben bu sabah APV41 Cengiz abimi karşıladım, nikaha gidecektik birikte..

O bugün olduğunu söyledi ama ben 27 sinde pazar günü olacaktı nikah dedim.. Bi ara saatine bakalım dedik bakamadık, eve gidince bakarım ben haber ederim dedim.. Fakat eve geldiğimde büyük bi hezimet oldu, nikahın bugün olduğunu gördüm..

Cengiz abi taa İzmirden geldi bunun için ama üzgünüm, kedim gelemediğim gibi onu da şaşırttım mani olmuş oldum.. Her işte bir hayır vardır derler, vardır elbet bunda da bir hayır...

Tekrar tekrar tebrik ederim taze evlilerimizi.. Allah bir yastıkta kocatsın, mutlu mesut etsin..

Ya bırak böyle sosyal mesajlar vermeyi kendinden haberin yok senin :mrgreen:

Telfonda acanda diye bişi var kayt etseydin kardeşim :cherry:

Teknolociyi kullanamıyosan biz neyapalım nese vardır ondada bir hayır :cat:

aaa mert gelmişşş :p

evet sırf senin için geldim LUFT :cherry:
Ula hani biz yemek yiyecedikk indiregandi yaptın ektin beni tilki senii :mrgreen:
Zarftanda 5 gayme çıktı bi dürüm yidim afiyetle :cherry::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
gelenler katıım oldukça güzeldi.. 1 eksik 1 fazla fark etmez.. adam gibi adamlarlaydık.. cumartesi gününe tek bahanesi erhanın düğünü olanlar.. işden zorla kaçanlar.. daha önemli meselesi olanlar bile

Ya bırak böyle sosyal mesajlar vermeyi kendinden haberin yok senin :mrgreen:

Telfonda acanda diye bişi var kayt etseydin kardeşim :cherry:

Teknolociyi kullanamıyosan biz neyapalım nese vardır ondada bir hayır :cat:



evet sırf senin için geldim LUFT :cherry:
Ula hani biz yemek yiyecedikk indiregandi yaptın ektin beni tilki senii :mrgreen:

canım benim valla bende gitmedim.. onları bırakıp hemen ger döndüm..

bu ayı jes 150 almış, haberim yok :D
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
loft sen dememişmiyin ismini yazdırıp gelmeyenler şöle böle olsun die, ben seni göremedim mosiklet konvoyunda:p
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hakikaten düğünde az kişi vardı ama belli gelenler MT nin kemik kadroydu.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
loft gelmeyen .. ne olsun demiş tam anlayamadım orasını ((((((((((((:)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
soyleyemez ki ?? kasmayn boşuna ?

en son aldıgım gelememe bahanesi ni açıklıyorum .


isim vericem o kendini biliyo ...

jesse- nerdeydin bugun niye gelmedin ????

malum kişi- yaa sinemaya gittim ben 2 saatlik film sanıyodum 3 saat sürdü . çıktıgımda saat 15:56 idi... gelemedim..

jesse - dumurrrrrrrrr ???????
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
loft sen dememişmiyin ismini yazdırıp gelmeyenler şöle böle olsun die, ben seni göremedim mosiklet konvoyunda:p

hakikaten düğünde az kişi vardı ama belli gelenler MT nin kemik kadroydu.

mert mi gelmiş .. hani nerde ?????????

sozde lastik yakıodu bu adam motoru bile yoktu piyasada:silent:

loft gelmeyen .. ne olsun demiş tam anlayamadım orasını ((((((((((((:)

kendi sölesin, öle arkadan konuşmakla olmaz :p

ne yapıyım kardeşim, adam gel düğün arabası yapıcaz senin arabayı dedi bende mecbur öle geldim..

Ama hiç olmazsa gelmemezlikk yapmadım.. Sonradan siteye gelipde ay unutmuştum, ay akLımdan çıkmış, ay hastaneye gittim, ay misafirim var die bahane atmadım..

Ama emin olun bu başlığı bir bayan açsaydı, sitenin yarısı gelirdi sırf yalanmak için...


( Sap )- aaaa Merhaba ben siteden .......

( Bayan )- Ayyy canım hoş geldin..

( Sap ) - Varya inanırmısın sitedeki avatarından daha güzelsin.. Numaranı versene beraber gezilere gideriz..


Kimse laf atmasın bana.. Doğruları söylüyorum.. Herkes kimin ne olduğunuda çok iyi biliyor..


Doğru sölüyeni 9 köyden kovarlar.. şimdi banLanırım.. Eyvallah derim.. Girmem bir daha.. Ama Adam gibi arkadaşlarım dostlarım msnde de ekli..
Cep telefonları var.. Ulaşırım dialoğumu kurar gider buluşurum.. Ama çok iyide bilirim ki ben İstanbul'a geldiğimde 2 elide kanda olsa gene gelir karşılar beni..
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bence sorun sende, topici mhrrm açsaydı çakardı oraya 100 makinayı :p
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
ne yapıyım kardeşim, adam gel düğün arabası yapıcaz senin arabayı dedi bende mecbur öle geldim..

Ama hiç olmazsa gelmemezlikk yapmadım.. Sonradan siteye gelipde ay unutmuştum, ay akLımdan çıkmış, ay hastaneye gittim, ay misafirim var die bahane atmadım..

Ama emin olun bu başlığı bir bayan açsaydı, sitenin yarısı gelirdi sırf yalanmak için...


( Sap )- aaaa Merhaba ben siteden .......

( Bayan )- Ayyy canım hoş geldin..

( Sap ) - Varya inanırmısın sitedeki avatarından daha güzelsin.. Numaranı versene beraber gezilere gideriz..


Kimse laf atmasın bana.. Doğruları söylüyorum.. Herkes kimin ne olduğunuda çok iyi biliyor..


Doğru sölüyeni 9 köyden kovarlar.. şimdi banLanırım.. Eyvallah derim.. Girmem bir daha.. Ama Adam gibi arkadaşlarım dostlarım msnde de ekli..
Cep telefonları var.. Ulaşırım dialoğumu kurar gider buluşurum.. Ama çok iyide bilirim ki ben İstanbul'a geldiğimde 2 elide kanda olsa gene gelir karşılar beni..

:cat::cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst