Size süper bir grafik.. Benzin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynı şeyleri yazdırıp duruyosun bana.
sezen aksu'nun dediği gibi; "senin için harcanan zaman yazık, sen en güzel duyguların kağtilisin"
sanayideki yerlileştirmeden bahsediyorum, hani devlet fabrikası diyosun.
kosgeb desteği diyorum, yandaş diyosun.
asfalt diyorum, katran-tavuk tüyü diyosun.
nasıl olacak?


Çevir kazı yanmasın ))))))
buda iyi alıştık artık
aynı şeyleri yazma işte zaten, bende aynı şeyleri tekrarlayıp kandırıldığımızı söylüyorum sende kabul ediyorsun
fabrika açtığını yazmıştın arkadaşım
haaaa harcama sakın zamanını nette falanda bulamassın
yok çünkü öyle bir şey
koca bire yalan
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Çevir kazı yanmasın ))))))
buda iyi alıştık artık
fabrika açtığını yazmıştın arkadaşım
haaaa harcama sakın zamanını nette falanda bulamassın
yok çünkü öyle bir şey
koca bire yalan

sanayileşmeden bahsediyorum.
doğru anlasan şaşardım zaten :cherry:

chp iktidar olunca meseleler çözülecek sizde rahatlayacak mısınız?
ya bi gidin işinize.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanayileşmeden bahsediyorum.
doğru anlasan şaşardım zaten :cherry:
Şaşma ben sanayiciyim,sen daha gençsin senden önceki zamanlardan beri sanayi ile uğraşıp vergi ödüyorum
memur değilim yani)
o yüzden bilirim ne nedir ne değildir
dolmuşa gelmem bir torba erzağa satmam namusumu
de hade çıkıyorum ben yarına kadarda yokum
arkamdan atıp tutulmassa sevinirim
(sana demiyorum ha bunu,yapacaklar olacaktır)
bak kırılmayasın diye her yazdığımızda sana parantez açıp açıklama yapıyoruz
yilandan korkmam küfürden korktuğum kadar,neler yaptırıyor be adama ))
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
en yüksek vergileri ödüyoruz ödüyoruz, neden hala ülke böle neden????? koyun halkım neden hala uyanamadı neden?????
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Şafak ın da dediği gibi, istediğiniz kadar uzasın bu başlık. Sebebi sonucu ne olursa olsun ilk mesajdaki grafikteki gibi bizim, geliri bizden yüksek olan ülkelere kıyaslandığında benzine fazla para verdiğimiz.

(daha az maaş ile daha pahalı benzin). Üstelik buna karşılık bir şey yazıp söylendiğinde hemen muhalefet partisi sempatizanı olarak görülmeniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
yahu adamı delirtisiniz arkadaş.
benzin fiyatı artınca hükümet mi yıkacaz? ederi kaç para bu benzinin? kaça fit olursun? kaç paradan sonra hükümet devrilir?

Ben hükümeti benzine zam yaptı diye devirelim mi dedim?

Ben bu adamlar bu konuda yanlış yapıyor dedim.

Ha sende çıkmış diyorsun ki hayır doğru yapıyorlar. E ozaman neden anlatta bizde bilelim. Halkın cebine giren para mı arttı işsizlik mi çözüldü eğitim sistemi ihya mı oldu 1600000 kişi üniverste sınavına girip rahatça istediği yere ml yerleşti? (tamam yeni üniversteler açıldı ama bu sorunu kökünden halledecek bir yenilik mi yaptı)

E diyorsunuz yok şu fabrikayı kurdu askeri bilmem neyi yaptı. E yaptıda türkiyenin genelinde neden bu değişim görülmüyor?

Başka bir mesajınızda demişsiniz yok devletin sırtında kambur yaratan kurumlar tabii satılacak diye. E ama bu adamlar bunları türke satmıyor ki elin gevuruna satılıyor. Osmanlı döneminde de aynı özelleştirme furyası olmuştu sonradan havasını aldılar. Şuanda olan da budur. Hatta cumhuriyet ilk kurulduğu dönemde bile öncelikle yabancı firmalar devletleştirildi. O kurumdan kar edemiyorsa çözüm satmak değil iyileştirmekdir

Keşke satılan sadece bu kurumlar olsa... Geçen sene ab uyum paketi adı altında yabancılara toprak mal mülk satışına izin veren yasa onaylandı. Yani elin gevuru rahat rahat gelip yurdumun onca şehit vererek kan dökerek aldığı toprakları 3 kuruşa elin gevuruna satıyorlar hatta antalya alanya taraflarında ingilizlerin almanların kendilerine özel siteler yaptırıp/alıp türkleri dahi sokmuyorlar.

Bunlar doğru şeyler mi? Bunları ne haklı çıkarabilir? Eğer akp nin bu yaptıklarını da onaylıyorsanız sizinde para karşılığı toprak satandan bi farkınız kalmaz ki bu yapılanda düpe düz vatan hainliğidir başka da bi açıklaması olmaz
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
yahu kardeşim ne de bilirmişiniz ekonomiyi bilmemneyi.
-benzine zam geliyor mu?
-geliyor.
-e hadi indirelim hükümeti. şu gözlüklü adam benzin fiyatlarını indirecek gibi duruyor, hem sevimli de :)

böyle mi yani politika? var mı o kadar vaktimiz?
ne üretip ne sattığının dışa bağımlı ürünlerin fiyatıyla hiçbir alakası yok mu diyosun?
benzine zam dediğinde fiyat artar, insin dediğinde fiyat düşer, bu tayyibin kişisel bi tercihidir mi diyosun?
hangi parti kadrosu bu memleketi daha iyi yönetir diyosun?
tayyip başkan zam yapıp akşam parayı cemaatçilerle alemde eziyo mu diyosun? ne diyosun?
yok tayibbin kişisel tercihi değil zamları ben istediğim için yapıyorlar
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
bende cevap bekliyorum yahu
hangi fabrikayı açmıştı?
sattıklarının listesi bir önceki sayfada merak edene
)
hadi burayada koyalım millet öğrensin
AKP HÜKÜMETININ ARALIK 2002 DEN İTİBAREN SATTIKLARI YADA PEMBE TABLONUN KURUTULMUŞ KAYNAKLARI

1-TAKSAN,
2-GERKONSAN,
3-SEKA Afyon Isletmesi ,
4- SEKA Balikesir Isletmesi,
5- SEKA Çaycuma Isletmesi,
6- SEKA Kastamonu Isletmesi,
7- SEKA Aksu Isletmesi,
8- SEKA Tasucu Tersane Alani,
9- SEKA ya ait 4 tasinmaz,
10- TZD Sakarya Isletmesi,
11- THY USAS,
12- TDI Trabzon Limani,
13- TDI Dikili Limani,
14- TDI Kusadasi Limani,
15- Sümer Holding’e Ait Merinos Hali Fabrikasi,
16- SÜMER HOLDING’E Ait ERYAG,
17- SÜMER HOLDING’E Ait Adiyaman Isletmesi,
18- SÜMER HOLDING’e ait 117 adet tasinmaz,
19- KBI’ye ait 103 arsa, 89 lojman,
20- EBÜAS-MEYBUZ,
21- EBÜAS’a ait 54 tasinmaz,
22- TEKEL Kaya Tuz,
23- TEKEL’e ait 30 tasinmaz,
24- ESGAZ,
25- BURSAGAZ,
26- ETI BAKIR,
27- ETI GÜMÜS,
28- ETI KROM,
29- ETI ELEKTROMETALURJI A.S,
30- Çayeli Bakir Isletmeleri A.S,
31- KBI Samsun Isletmesi,
32- KBI 65 adet tasinmaz,
33-DIV-HAN A.S,
34- Amasya Seker Fabrikasi,
35- Kütahya Seker Fabrikasi,
36- SÜMER HOLDING’e ait TÜMOSAN,
37- SÜMER HOLDING Malatya Isletmesi,
38- SÜMER HOLDING Bakirköy Isletmesi,
39- SÜMER HOLDING Diyarbakir Isletmesi,
40- SÜMER HOLDING Çanakkale Deri Isletmesi,
41- SÜMER HOLDING’E Ait 108 Adet Tasinmaz,
42- SÜMER HOLDING Ortadogu Teknopark A.S,
43- SEKA Karacasu Isletmesi,
44- SEKA Ankara Alim Satim Binasi Müdürlügü,
45- SEKA Ardanuç Isletmesi Varliklari,
46- TÜGSAS,
47- TÜGSAS Gemlik Gübre San. TAS,
48- TÜGSAS-IGSAS HISSELERI % 100,
49- TÜGSAS Urfa Depolari arazisi,
50- TÜGSAS’a ait 23 tasinmaz,
51- IGSAS Kütahya Gübre Varliklari ,
52- TEKEL Alkolü Içkiler San. A.S,
53- TEKEL’e ait 60 adet tasinmaz,
54- TEKEL Inegöl Kibrit Fabrikasi T.A.S,
55- TEKEL Gemlik Sun.Ip.Mües. T.A.S,
56- TEKEL Tuzluca Tuzlasi,
57- TEKEL Sekili Tuzlasi,
58- EBÜAS Samsun Soguk Hava Deposu
59- EBÜAS Manisa Kombinasi,
60- EBÜAS Manisa Arsasi,
61- EBÜAS’a ait 101 adet Tasinmaz,
62- TDI ANKARA FERIBOTU,
63- TDI Samsun Feribotu,
64- PETKIM 2adet tasinmaz,
65- TEDAS 1 arsa, 1 adet trafo binasi,
66- TEDAS 1 adet tasinmaz,
67- ATAKÖY Turizm A:S,
68- ATAKÖY Otelcilik A:S,
69- ATAKÖY Marina Ve Yat Isletmesi,
70- SÜMER HOLDING Beykoz Isletmesi,
71- SÜMER HOLDING Istanbul Imar LTD.STI,
72- SÜMER HOLDING 2 adet Tasinmaz,
73- TDI Karadeniz Gemisi,
74- TEKEL Kristal Tuz Rafinerisi,
75- TEKEL Kagizman Tuzlasi,
76- TEKEL’e ait 49 adet tasinmaz,
77- TÜPRAS 2 adet tasinmaz,
78- TDI 1 Adet Tasinmaz,
79- SEKA 5 Adet tasinmaz,
80- KÖY HIZMETLERI GENEL MÜDÜRLÜGÜ (Tasfiye Edildi),
81- SSK Hastaneleri (Tasfiye Edildi),
82- SSK Eczaneleri (Tasfiye Edildi),
82- SEKA Kocaeli Fabrikasi ve arsasi
83-Sümer Holding Sarikamis Isletmesi,
84-Sümer Holding Sivas Dokuma Fabrikasi,
85- Sümer Holding Manisa Pam. Men. A:S,
86- Sümer Holding Makine Ve Teçhizat,
87- Sümer Holding 32 Adet Tasinmaz,
88- TÜGSAS Samsun Gübre Sanayi A.S,
89- Tekel 5 Adet Tasinmaz,
90- Araç Muayene Istasyonlari 1. Bölge,
91- DSI ERCIYES Sosyal Tesisi,
92-Bayindirlik Ve Iskan Bakanligi ERCIYES Sosyal Tesisi,
93- Karayollari ERCIYES Sosyal Tesisi,
94-TEKEL Sigara Fabrikalari,
95-Sümer Holding Bergama Pamuk Ipligi Fabrikasi,
96-TEKEL Sigara Fabrikalarina Ait Tasinmazlar,.
97-TEKEL Puro Fabrikalari,
98-TEKEL Alkol Isletmelerine Ait Tasinmazlar,
99- Tercan Ayakkabi Isletmesi,
100-TCDD Mersin Limani,
101-Adapazari Seker Fabrikasi,
102-Eregli Demir Çelik Fabrikasi,
103-Iskenderun Demir Çelik Fabrikasi,
104-Eregli Limani,
105- Iskenderun Limani,
106-Yarimca Limani,
107- Yarimca Porselen Fabrikasi,
108- Romanya’daki Silisli Sac Fabrikasi,
109- Divrigi Demir Madeni,
110- Hekimhan Demir Madeni,
111- Kirikkale Çelik Çekme Boru Fabrikasi,
112- BORÇELIK,
113-TÜPRAS,
114- PETKIM,
115- TÜRK TELEKOM,
116- KIBRIS TÜRK HAVA YOLLARI,
117- TÜGSAS Toros Gübre Fabrikasi,
118- TÜGSAS Tekirdag, Tarsus, Fatsa Depolari,
119- Seydisehir Eti Alüminyum A.S,.
120- OYMAPINAR BARAJI,
121- ETI Alüminyum’a Ait Madenler,
122- Emekli Sandigi Ankara Emek Ishani,
123-Emekli Sandigi Istanbul Hilton Oteli.

123 tane olduğuna aldanmayalım 2010 sonu itibari ile bu liste


Vatan haini olmayalımda varsın tinerci olalım......
yahu bunları işletmek devletin görevi değil ki. Devletçilik ilkesini biraz yanlış anlamışsınız sanırım, ya da Atatürkçüyüm diye geçinenler size yanlış anlatmış.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Keşke satılan sadece bu kurumlar olsa... Geçen sene ab uyum paketi adı altında yabancılara toprak mal mülk satışına izin veren yasa onaylandı. Yani elin gevuru rahat rahat gelip yurdumun onca şehit vererek kan dökerek aldığı toprakları 3 kuruşa elin gevuruna satıyorlar hatta antalya alanya taraflarında ingilizlerin almanların kendilerine özel siteler yaptırıp/alıp türkleri dahi sokmuyorlar.

Bunlar doğru şeyler mi? Bunları ne haklı çıkarabilir? Eğer akp nin bu yaptıklarını da onaylıyorsanız sizinde para karşılığı toprak satandan bi farkınız kalmaz ki bu yapılanda düpe düz vatan hainliğidir başka da bi açıklaması olmaz

vatan haini tanımlaması yaparken dikkatli ol yigit. oyuncak değil bu işler. alttaki alıntıya da bi göz atıver. yeni kanunla karşılaştırıver, yabancı mülkiyeti istatistiklerine bi göz atıver. ondan sonra kelleme göz dikersin, burdayım ben. vatan hainiymiş. ulen var ya neyse...

"Atatürk döneminde 1934 tarih ve 2644 sayılı Tapu Kanunu ile karşılıklı olmak ve yasal sınırlamalara uymak kaydı ile yabancı gerçek kişiler, mal satın alabiliyor ve miras yolu ile 30 hektara kadar mülk edinebiliyordu. Yabancılar, askeri yasak ve güvenlik bölgelerinde taşınmaz mal satın alamıyordu. 442 sayılı Köy Kanunu gereği köy toprakları da yabancılar için kapsam dışında tutulmuştu."
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
yahu bunları işletmek devletin görevi değil ki. Devletçilik ilkesini biraz yanlış anlamışsınız sanırım, ya da Atatürkçüyüm diye geçinenler size yanlış anlatmış.

Ben hiçbir siyasi örgütün yada kişinin sohbetine konuşmasına bilmemnesine katılıpda siyaset dinlemedim.

Zaten siyaset dinlenmez araştırılır. Kişinin kendi çabaları sonucu öğrendikleri doğrultusunda belli bir görüşü oluşur. Ama neyazıkki galiba sizde böyle olmamış ve size birileri bişileri çarpıtarak anlatmış ki bu nedenle bukadar yeni veya farklı fikirlere alev püskürüyorsunuz

Bunlar dediğiniz listenin büyük bir çoğunluğu zaten kar ediyordu. Tekel son zamanlarında zarar mı etti de sattılar sanki....

Hem bakınız avrupdan bir örnek vereyim;
Fransa kendisi devlet bünyesindeki fabrikada yoğurt üretip halka marketlerde satıyor. Bunun temel nedenide piyasada rekabet olsun herkes tutturduğu fiyattan satmasın diye.

Ha tayyipde benzerini anguslarda denemeye kalktı. Ama elinde patladı. Neden mi? çünki o hayvanlar daimi bir üretim sonucu piyasaya çıkmadı yani eldeki anguslar bitince yine el elde baş başta piyasalar yine yükseldi.

Başka bir açıdan bakarsak gösterdiğin listede madenlerinde satıldığını görürsün. Yani angusu önemseyen başbakan alimlnyum krom madenini mi önemsemiyor bu durumda.

Olaylara biraz daha mantık çerçevesinde bakmanızı öneririm. Kimse bu memleket kötüye gitsin istemiyor o nedenle fikir çatışması yüzünden birbirimizi düşman görmekden vazgeçmeliyiz

---------- Post added at 18:13 ---------- Previous post was at 18:08 ----------

vatan haini tanımlaması yaparken dikkatli ol yigit. oyuncak değil bu işler. alttaki alıntıya da bi göz atıver. yeni kanunla karşılaştırıver, yabancı mülkiyeti istatistiklerine bi göz atıver. ondan sonra kelleme göz dikersin, burdayım ben. vatan hainiymiş. ulen var ya neyse...

"Atatürk döneminde 1934 tarih ve 2644 sayılı Tapu Kanunu ile karşılıklı olmak ve yasal sınırlamalara uymak kaydı ile yabancı gerçek kişiler, mal satın alabiliyor ve miras yolu ile 30 hektara kadar mülk edinebiliyordu. Yabancılar, askeri yasak ve güvenlik bölgelerinde taşınmaz mal satın alamıyordu. 442 sayılı Köy Kanunu gereği köy toprakları da yabancılar için kapsam dışında tutulmuştu."

Verdiğiniz bilginin kaynağınıda yazsaydınız daha iyi olurdu.

Ha yani bu yabancı mülkiyet işinin tayyip erdoğan döneminde patlaması rastlantı öyle mi?

Kaldı ki yabancı ülkelerde de benzer mülkiyet yasaları var ancak hiçbir ülke sahil ve sınır şehirlerini yabancı mülkiyete açmamıştır. Ancak bizde durum böyle değildir bilakis antalya alanya izmir yakınlarıdaki turistik bölgelerde bolca bahsettiğim örneklerede rastlayabilirsiniz
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Olaylara biraz daha mantık çerçevesinde bakmanızı öneririm. Kimse bu memleket kötüye gitsin istemiyor o nedenle fikir çatışması yüzünden birbirimizi düşman görmekden vazgeçmeliyiz

16 santim yukarda bizi vatan haini ilan ederken aklın nerdeydi şafakk kardiş.
makro ekonomi bilmeyen vatandaşı cahillikle itham edip tüm problemlerin kaynağı ilan etmek ne siyaset biliminde var ne sosyolojide. anca elitist sözde türk soluna yakışır öyle bi bakış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

Verdiğiniz bilginin kaynağınıda yazsaydınız daha iyi olurdu.

Ha yani bu yabancı mülkiyet işinin tayyip erdoğan döneminde patlaması rastlantı öyle mi?

Kaldı ki yabancı ülkelerde de benzer mülkiyet yasaları var ancak hiçbir ülke sahil ve sınır şehirlerini yabancı mülkiyete açmamıştır. Ancak bizde durum böyle değildir bilakis antalya alanya izmir yakınlarıdaki turistik bölgelerde bolca bahsettiğim örneklerede rastlayabilirsiniz

http://www.mevzuat.adalet.gov.tr/html/585.html
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  Konu dışına çıkan, kişisel tartışmaya dönüşen, politik siyasi ve bir şahsı veya bir kurumu küçültücü mesajlar sebebiyle konu kapatılmıştır.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst