Size süper bir grafik.. Benzin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Sosyal devlet olabilmek mesele. Mesele kolay yoldan vergi toplayip ekonomik istikrari surdurebilmek degil. Akabilecek onlarca musluk varken, sadece bir muskuktan vergiyi toplamak da degil mesele.
İmf, döviz, issizlik orani yada benzeri mevzular degil sozkonusu. Evet ulke yonetmek kolay degil, ama ulkeyi yonetirken vatandasin sirtina binmeden yonetebilmek asli mesele...

kalkınma hamlesi millet kaynaklı ve sanayi odaklı olmalıdır.
tasarlanmış planlarla yıpratıp yerin dibine sokup darbeyle indirdiğiniz erbakan bu gözle bakabilen tek liderdi. başbakanlık yaptığı dönemde açılan fabrikalara ve yapılan iyileştirmelere bakınız.
akp hükümetinin açtığı fabrikalar, yaptığı yollar ve sanayideki yerlileştirme çalışmaları yabana atılmaz. ha siz atarsınız, o ayrı :)
bir pazar sabahı mührü chp'nin altıokuna basıp benzin fiyatlarında venezulayla yarışmayı beklemek ne de akılcı!

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------

Durmak YOK YOLA DEVAM
-haydaa benzin bitti...
OLSUN BERABER YÜRÜRÜZ BİZ BU YOLLARDA
-Ya bi s..r git...
ERKEN KALKAN ERKEN YOL ALIR MUBAREK HADİ BEN KAÇTIM AKŞAMA SOHBETE BEKLİYORUM ...
- http://www.youtube.com/watch?v=nN0yAwxkwhQ

bakkalgazi hoca nedir bu sohbet meselesinde sizi rahatsız eden? ha ben girmem öyle ortamlara pek, amma senin o sildiğin kısım gibide kalleşçe küfür etmem ben gibi olmayana. ha iade ederim şahsına. o hakkımda var.


yine çirkinleşiyor konu.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
bir yanlışın devam ettirildiği muhakkak.
lakin dış borç ödemelerine gittiğini ve bizlerin sırtına yüklendiğini varsaydığımız bu zamların uzun zamandır değişmeyen bir sistematiğin parçası olmasından yola çıkarsak, farklı kişilerin, farklı görüşlerin iktidar olması bile bunu değiştirmiyorsa olayı başka yönden ele almak gerek

Yahu bu zamlardan önce dış borcu nasıl ödüyorduk sanki? Hem dış borç vergiyle mi ödenir? Kaldı ki ithalat ihracattan fazla olduğu sürece bu borcun kapanmayacağı gibi katlanarak devam edecek. Eh ithalat için üretim gerekir, üretim için satış, satış içinde ulaşım gerekir. Peki ulaşım için duble yollar yapıldı ama benzinde mazotta aldı başını gitti e yola yük kamyonları çıkamadıkdan sonra ne anlamı kaldı yolun?

Yakıt fiyatlarının getirisinden çok bu ülkeden götürdükleri var. Ne yazıkki hala bunun farkında değiliz. Bu fiyatlar tarladan gelen domatesten tuvalette kullandığımız peçeteye kadar etki ediyor.

Sadece bize yansıyan tablo bu. Peki ya toplu taşıma? Minibüs taksi otobüs? İzmirde öğrenci daha bir kaç yıl önce 45krş iken şuanda 75krş şehirler arası otobüs bilet fiyatları da keza aynı. Taksileri zaten söylemiyorum çok pahalı olduğu için hayatımda bi elin parmakları kadar kullanmadım.

Bunun başka boyutuda üretim tarım yada sanayi sektörünün daha öncede bahsettiğim gibi ürünü son kullanıcıya ulaştırması için ülke içinde mutlak surette kara taşımacılığını kullanmak zorunda ve bunun maaliyetlerinide haliyle fiyata yansıtma durumunda. Ozamanda ne oluyor çin malları bebelerin elindeki oyuncaklara kadar iniyor kullandığınız tırnak makası bile made in chaina oluyor

Bir başka durumda şu ki ülkemizin jeopolitik konumunu anlatmama zaten gerek yok peki neden asyadan gelen malların avrupaya geçişi yada avrupadan gelenlerin güney doğuya geçişi için cazip bir merkez değiliz bunu irdeleyen kaç kişi var acaba? Şirketler en ufak hesaplamalara kadar yapar ve eğer bir gün türkiyede kara taşımacılığı deniz taşımacılığından daha ucuz hale gelirse (ki bu gidişle hayal) işte ozaman türkiye voleyi çaktı derim

Ayrıca kaç yıldır bu hükümet başta ve bu konuda arpa yolu kadar ilerleme yapmadı hala kuru kuruya savunmak körü körüne fanatiklikden öte değildir. osmanlının yıkılması da bu ülkenin o dönemki geri kalmışlığıda aynı sebeptendir..
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Sosyal devlet olabilmek mesele. Mesele kolay yoldan vergi toplayip ekonomik istikrari surdurebilmek degil. Akabilecek onlarca musluk varken, sadece bir muskuktan vergiyi toplamak da degil mesele.
İmf, döviz, issizlik orani yada benzeri mevzular degil sozkonusu. Evet ulke yonetmek kolay degil, ama ulkeyi yonetirken vatandasin sirtina binmeden yonetebilmek asli mesele...
aksine
imf ve dünya bankasından söz ediyorsak, ince eleyip sık dokumakta fayda var
zira başlıca ilkeleri sürdürülebilir bir borç yönetimidir
bunun için dayatma yapmadıklarını iddia edebilir miyiz?
bence edemeyiz
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
her zamanki gibi linçe yelteniyolar müdür.
darbeyi ankara'da yapamadılar, mt'de provasını yapıyolar.
hergün.
her dakika.
biz göyya vazgeçene kadar.
pışşııık :)
dokanmayın arkadaşıma mt ahalisi buralar benden sorulur....:mrgreen:

fatih nolcak bu memlekettin hali:sunny:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
Ya rabbi şükür suyumuz var ya daha ne olsun bi lokma bi hırka geçinir gideriz evelallah. Hem bizim neyimize benzinmiş mazotmuş onları godamanlar litrelik arabalarına bassınlar bizde bisiklete talim edelim! (çağatay üzerine alınma sana yazmadım sade içimi dökesim geldi :) )

yok neden üstüme alınayım ama bisiklet konusu benim için hala geçerli yaz kış farketmez biner biner gezerim bir SNICKERS 30 km yol yaptırıyor daha ekonomik:flower:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Yahu bu zamlardan önce dış borcu nasıl ödüyorduk sanki? Hem dış borç vergiyle mi ödenir? Kaldı ki ithalat ihracattan fazla olduğu sürece bu borcun kapanmayacağı gibi katlanarak devam edecek. Eh ithalat için üretim gerekir, üretim için satış, satış içinde ulaşım gerekir. Peki ulaşım için duble yollar yapıldı ama benzinde mazotta aldı başını gitti e yola yük kamyonları çıkamadıkdan sonra ne anlamı kaldı yolun?

Yakıt fiyatlarının getirisinden çok bu ülkeden götürdükleri var. Ne yazıkki hala bunun farkında değiliz. Bu fiyatlar tarladan gelen domatesten tuvalette kullandığımız peçeteye kadar etki ediyor.

Sadece bize yansıyan tablo bu. Peki ya toplu taşıma? Minibüs taksi otobüs? İzmirde öğrenci daha bir kaç yıl önce 45krş iken şuanda 75krş şehirler arası otobüs bilet fiyatları da keza aynı. Taksileri zaten söylemiyorum çok pahalı olduğu için hayatımda bi elin parmakları kadar kullanmadım.

Bunun başka boyutuda üretim tarım yada sanayi sektörünün daha öncede bahsettiğim gibi ürünü son kullanıcıya ulaştırması için ülke içinde mutlak surette kara taşımacılığını kullanmak zorunda ve bunun maaliyetlerinide haliyle fiyata yansıtma durumunda. Ozamanda ne oluyor çin malları bebelerin elindeki oyuncaklara kadar iniyor kullandığınız tırnak makası bile made in chaina oluyor

Bir başka durumda şu ki ülkemizin jeopolitik konumunu anlatmama zaten gerek yok peki neden asyadan gelen malların avrupaya geçişi yada avrupadan gelenlerin güney doğuya geçişi için cazip bir merkez değiliz bunu irdeleyen kaç kişi var acaba? Şirketler en ufak hesaplamalara kadar yapar ve eğer bir gün türkiyede kara taşımacılığı deniz taşımacılığından daha ucuz hale gelirse (ki bu gidişle hayal) işte ozaman türkiye voleyi çaktı derim

Ayrıca kaç yıldır bu hükümet başta ve bu konuda arpa yolu kadar ilerleme yapmadı hala kuru kuruya savunmak körü körüne fanatiklikden öte değildir. osmanlının yıkılması da bu ülkenin o dönemki geri kalmışlığıda aynı sebeptendir..

canım kardeşim beğenmediğiniz politika varsa doğrusunu üretin.
halka anlatın.
aha sandık, eski chp zamanları gibi "aleni oy gizli tasnif"de yok ortada.
ha politika üretemiyor,
halka anlatamıyor
halkın güvenine mazhar olamıyorsanız
biz ne yapalım onu söyle.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
canım kardeşim beğenmediğiniz politika varsa doğrusunu üretin.
halka anlatın.
aha sandık, eski chp zamanları gibi "aleni oy gizli tasnif"de yok ortada.
ha politika üretemiyor,
halka anlatamıyor
halkın güvenine mazhar olamıyorsanız
biz ne yapalım onu söyle.

Benim arkamda ne tarikat vaar ne cemaat ne de medya doğru söyleyenin bu ülkeye hizmet edebilenin girebildiği yer değidir meclis. Kim halkı daha iyi kandırırsa o giriyor. Maalum saf vatandaşımda bi parti liderine bakıyor inşallah maşallah duyuyor arkasındaki kuru kalabalıkları görüyor bi de cuma çıkışı gördü mü tamam.

Yada Atatürklü türk bayrağı görüyor ilke inklap lop lop diyor cumhuriyet elden gidiyor diyor hoop yine mecliste

Yani anlayacağın onlat benim yapabileceğim birşey olmadığı gibi, göz göre göre 70 milyonu da kandıramam ha sen diyorsan ki ben kandırırım buyur seni görelim

Mevcut siyasi partilerin hiçbiri ama HİçBİRİ bu ülke bu halk adına çalışacak insanlar değildir. Şuanda herkes pembe bir rüyada ve gün gelecek bu rüyada bitecek ozamanda şuan tayyip diyenler ozaman başka birini sayıklayacak. Tıpkı zamanında erbakan yada chp de deniz baykalda olduğu gibi

Anlatmaya çalıktığım tüm mesele bu yoksa bu işin ne sağı kalmış ne solu gelen vuruyor geçen vuruyor şamar oğlana dönmüşüz. Ama ne hikmetse sağdan yenilen tokatında tadı bi başka oluyor. Heralde bu da allahın yüce gücü adına diye atıldığı için olsa gerek...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Benim arkamda ne tarikat vaar ne cemaat ne de medya doğru söyleyenin bu ülkeye hizmet edebilenin girebildiği yer değidir meclis. Kim halkı daha iyi kandırırsa o giriyor. Maalum saf vatandaşımda bi parti liderine bakıyor inşallah maşallah duyuyor arkasındaki kuru kalabalıkları görüyor bi de cuma çıkışı gördü mü tamam.

Yada Atatürklü türk bayrağı görüyor ilke inklap lop lop diyor cumhuriyet elden gidiyor diyor hoop yine mecliste

Yani anlayacağın onlat benim yapabileceğim birşey olmadığı gibi, göz göre göre 70 milyonu da kandıramam ha sen diyorsan ki ben kandırırım buyur seni görelim

Mevcut siyasi partilerin hiçbiri ama HİçBİRİ bu ülke bu halk adına çalışacak insanlar değildir. Şuanda herkes pembe bir rüyada ve gün gelecek bu rüyada bitecek ozamanda şuan tayyip diyenler ozaman başka birini sayıklayacak. Tıpkı zamanında erbakan yada chp de deniz baykalda olduğu gibi

Anlatmaya çalıktığım tüm mesele bu yoksa bu işin ne sağı kalmış ne solu gelen vuruyor geçen vuruyor şamar oğlana dönmüşüz. Ama ne hikmetse sağdan yenilen tokatında tadı bi başka oluyor. Heralde bu da allahın yüce gücü adına diye atıldığı için olsa gerek...

şu tarikaat cemaat laflarını bi bırakın.
onlar bu ülke vatandaşı değil mi?
gözden ırak kuytu köşelerde namaz kılıp, sohbet edip kendi hallerinde takılırlarsa mesele yok,
ama iş iktidara el uzatmaya geldimi hop orda dur deniyor.
durmak yok.

hepsi aynı hikayesinede oldum olası inanmam.
hepsi aynı deyipte 10000 yıldır oy verdiği partinin teşkilatında kritik görevler alanlarıda gördüm şahsen.

kandırılma konusuda senin şahsi görüşündür.
bak bakam benim gözüme bi :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kalkınma hamlesi millet kaynaklı ve sanayi odaklı olmalıdır.
tasarlanmış planlarla yıpratıp yerin dibine sokup darbeyle indirdiğiniz erbakan bu gözle bakabilen tek liderdi. başbakanlık yaptığı dönemde açılan fabrikalara ve yapılan iyileştirmelere bakınız.
akp hükümetinin açtığı fabrikalar, yaptığı yollar ve sanayideki yerlileştirme çalışmaları yabana atılmaz. ha siz atarsınız, o ayrı :)
bir pazar sabahı mührü chp'nin altıokuna basıp benzin fiyatlarında venezulayla yarışmayı beklemek ne de akılcı!

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------






erbakan için kısmen haklısın. akp ile ilgili yazdıkların tamamen sallama uydurma. ben bir fabrika açtığını vesile olduğunu görmedim akrabaları albayrakların çalıkların türlü ihalelerle ticaret yapmasından bahsediyorsan alakası olamaz zaten. sanayideki iyileştirme derken asgari ücreti yerin dibine sokup kapitalist işverenleri ihya etmek sanayileşmekse eksik kalsın. duble yol dediğin cumhuriyet tarihinde yapılan tek şeritli yolların yanına deprem vergisinden toplanan 40 katrılyon parayı kimseye sormadan eşe dosta ihale vermek uğruna bir şerit daha çekip ufak bir depremde (van) milleti rezil rüsva etmek bizden kesilen o deprem vergisi paralarıyla yapılan yolun havasını seçim meydanlarında sanki kendi cebinden çıkmış gibi millete anlatmaktan başka bir şey değil.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
erbakan için kısmen haklısın. akp ile ilgili yazdıkların tamamen sallama uydurma. ben bir fabrika açtığını vesile olduğunu görmedim akrabaları albayrakların çalıkların türlü ihalelerle ticaret yapmasından bahsediyorsan alakası olamaz zaten. sanayideki iyileştirme derken asgari ücreti yerin dibine sokup kapitalist işverenleri ihya etmek sanayileşmekse eksik kalsın. duble yol dediğin cumhuriyet tarihinde yapılan tek şeritli yolların yanına deprem vergisinden toplanan 40 katrılyon parayı kimseye sormadan eşe dosta ihale vermek uğruna bir şerit daha çekip ufak bir depremde (van) milleti rezil rüsva etmek bizden kesilen o deprem vergisi paralarıyla yapılan yolun havasını seçim meydanlarında sanki kendi cebinden çıkmış gibi millete anlatmaktan başka bir şey değil.

neden sallayayım arkadaşım; bu milletin bir ferdi olmaktan başka hiçbir şahsi menfaatim yok akp konusunda.


Yerli insansız hava araçları, yerli helikopter ve yerli uçak projeleri ile savunma sanayisinde yaşanan yerlileştirme çalışmaları devam ediyor.

Eskişehir'de Kaynak Elektronik Makine Sanayi (KemSan) firması, yerli enerji dönüştürücü (konverter) üretmeyi başardı. Benzin yakmayan yerli dönüştürücü, savaş uçaklarının elektrik sistemleri test edilirken kullanılıyor.

Daha önce Amerika ve Almanya'dan ithal edilen dönüştürücüler, 5 -6 kat daha ucuza mal ediliyor. Artık konverterler 5-6 milyon dolar yerine, yerli firmadan 1 milyon dolara alınıyor. Projede tamamen yerli kaynakların kullanılması devletin kasasına da ciddi katkı sağlarken, bu alandaki dışa bağımlılık sona erdi. Artık konverterler yerli firmadan 1 milyon dolara alınıyor. Konverterler, TSK'nın yanı sıra 8 ülkeye satılıyor.


http://www.haberdar.com/haber/turkiye-disa-bagimliliktan-kurtuldu-3416852

Artık kendi savaş gemisini üretebilen dünyadaki 10 ülke arasında yer alan Türkiye, Heybeliada ve Büyükada savaş gemilerinin denizlerdeki yerini almasıyla denizlerdeki gücünü daha da artırdı.

http://www.alaturkaonline.com/kendi-urettigimiz-savas-gemilerimizi/

yahu ben niye senin adına araştırma yapmak zorundayım onu anlamıyorum.
tut ki köylü çiftçi bi adamım. tayyip reis güven vermiş, gitmiş basmışız mührü.
sizin bu hakaretlere sebep mi bu?
ille hain ya da kandırılmış muamelesi mi göreceğiz?
benim esas kızdığım nokta bu.
bu kavganın hiçbir yerinde ideoloji yok mu?

halk cahil, halk kandırılmış.
biz öyle kutlu, dürüst ve cillopuz ki halkı kandıramıyoruz, midemiz kaldırmıyo :p
pabucuma anlat :) ( sana değildi bu ha)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
şu tarikaat cemaat laflarını bi bırakın.
onlar bu ülke vatandaşı değil mi?
gözden ırak kuytu köşelerde namaz kılıp, sohbet edip kendi hallerinde takılırlarsa mesele yok,
ama iş iktidara el uzatmaya geldimi hop orda dur deniyor.
durmak yok.

Dinle devlet işlerini karıştırmadıkları sürece sıkıntı yok.

Kaldırsınlar din derslerini

Diyanet işlerini

Okullar da umre uygulaması kaldırılsın neticede gitmeye niyeti olan normal şartlarda da gidebiliyordu nedir bu özel ihtimam.

Seçmenler sandık başında dine göre değil yaptığı yapacağı şeylere göre oyunu bassınlar ve sırf dindar diye bir hırsız başa geçmesin.

Hem madem dindar takılıyorsunuz yada dindarlığı savunuyorsunuz peygamber efendimiz dememiş mi '' işi o işte ustalaşmış ehil insanlara verin diye '' hatta cuma namazlarının vaazlarında bundan bahsedilmiyor mu bazen. Peygamber efendimiz bir ticaret ortaklığında sırf o işten daha iyi anladığı için hristiyan birini yanına alıp işin başına geçirmemiş mi.

Ama yok biz kulaklarımızı kapatırız gözümüzü kapatırız böyle şeylere.

Yoksa adam ister sakal uzatır ister peştamal giyer ister başını kapatır ister açılır saçılır... bana ne! Kimseye ve bana bir zararı olmadıkdan sonra beni ne ilgilendirir?

Ama bunların yüzünden ben gereksiz yere vergi ödüyorsam cebimdeki para hergeçen gün azalıyor yada aynı paraya geçinemez duruma geliyorsam kusura bakmayın orda duracaklar...

Parti konusuna gelince de bu konuda başından sonuna kadar yanıldığınıza emin olabilirsiniz. Merak etmeyin ecevit döneminde de pek farklı değildim. O dönemde de neden kıbrısın tamamını almadılar diye kızıyordum yada ekonomiden dem vuruyordum rahat olun o konuda...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Bir başka partiden benzin fiyatlarını indirmesini bekleyemeyiz fakat bu hükümet bu konuda beceriksiz ve en azından başka bir partiyle şansımızı deneyebiliriz.İlk baştaki grafiğe bakınca AKP'yi savunmak bana pek akılcı bir yaklaşım olarak gözükmüyor.Beğenebilirsiniz politikalarını kabul fakat konumuz benzin ise hükümetin bu konuda berbat olduğununun sizde farkındasınız.

Siyaset konuşalım fakat bu sadece benzin üzerinden olsun.Başka yönlere kaymasın lütfen.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Benzin ve asgari ucret deyince hemen, simit hesabi gibi, imf den soz edildikce, bizi fanatik gorup, kendi fanatizmini kabullenmedikce... Herkes de bir zihniyet degismeli cumlesi dillere dolanmisken. Biz de siz de daha cok yazar, cok tartisiriz...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Bir başka partiden benzin fiyatlarını indirmesini bekleyemeyiz fakat bu hükümet bu konuda beceriksiz ve en azından başka bir partiyle şansımızı deneyebiliriz.İlk baştaki grafiğe bakınca AKP'yi savunmak bana pek akılcı bir yaklaşım olarak gözükmüyor.Beğenebilirsiniz politikalarını kabul fakat konumuz benzin ise hükümetin bu konuda berbat olduğununun sizde farkındasınız.

Siyaset konuşalım fakat bu sadece benzin üzerinden olsun.Başka yönlere kaymasın lütfen.

benzin hüükümeti mi bu arkadaş! herkes ekonomist kesildi başımıza, ne menem milletiz anlamadık. benzine peyderpey zam gelecek. zincirlerimizden tamamiyle kurtulana kadar. ki kurtulduktan sonra da benzin kıymeti stabil olmayacağından, kaynakların tükenmesi, ulaşım, işçilik gibi faktörlerden dolayı benzin fiyatı dünyadaki son damlada tükenene kadar oynak olacaktır.
bunu her hafta yeni bir haber gibi sunarak oy oranı artırdığınızı mı düşünüyorsunuz?
peki benzin zammını ve hükümeti şiddetle ve küfürle eleştirenlerin ortak ideolojik paydaları koskocaman bir tesadüf mü? açık konuşturtmayın beni akşam akşam :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

Dinle devlet işlerini karıştırmadıkları sürece sıkıntı yok.

Kaldırsınlar din derslerini

Diyanet işlerini

Okullar da umre uygulaması kaldırılsın neticede gitmeye niyeti olan normal şartlarda da gidebiliyordu nedir bu özel ihtimam.

Seçmenler sandık başında dine göre değil yaptığı yapacağı şeylere göre oyunu bassınlar ve sırf dindar diye bir hırsız başa geçmesin.

Hem madem dindar takılıyorsunuz yada dindarlığı savunuyorsunuz peygamber efendimiz dememiş mi '' işi o işte ustalaşmış ehil insanlara verin diye '' hatta cuma namazlarının vaazlarında bundan bahsedilmiyor mu bazen. Peygamber efendimiz bir ticaret ortaklığında sırf o işten daha iyi anladığı için hristiyan birini yanına alıp işin başına geçirmemiş mi.

Ama yok biz kulaklarımızı kapatırız gözümüzü kapatırız böyle şeylere.

Yoksa adam ister sakal uzatır ister peştamal giyer ister başını kapatır ister açılır saçılır... bana ne! Kimseye ve bana bir zararı olmadıkdan sonra beni ne ilgilendirir?

Ama bunların yüzünden ben gereksiz yere vergi ödüyorsam cebimdeki para hergeçen gün azalıyor yada aynı paraya geçinemez duruma geliyorsam kusura bakmayın orda duracaklar...

Parti konusuna gelince de bu konuda başından sonuna kadar yanıldığınıza emin olabilirsiniz. Merak etmeyin ecevit döneminde de pek farklı değildim. O dönemde de neden kıbrısın tamamını almadılar diye kızıyordum yada ekonomiden dem vuruyordum rahat olun o konuda...

ha şöyle. mevzuya gelelim.

dindar olduğumu da hiç iddia etmedim.
benden pek bi yol olmaz, ne bu dünyaya yaradık ne ötekine :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kuvvetmacını, dogru soyle, zevk mi aliyon benzine zam gelince? Kayinpederim koyu AKP'li, esimin Tayyiple cocukken cekilmis boy boy resimleri var. Kayinvalidem RP kadin kollari baskani. Hala mevcut hukumeti sever desteklerler. Ama her benzin ve asgari ucret zamminda da kizarlar. Sende taraf oldugun halde, dogruya dogru yanlisa yanlis diyebilsen...
 
Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
1,082
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel bir grafik :sunny:
Fiyatlar çok uçuk devlet buna el atmalý sadece þehirde deðil kýrsal alanda çiftçide zor durumda :farao:artýk vergi indirimine mi giderler bilemem.
Suyumuz olduðu sürece problem yok :cat:
Merak etmeyin.devlet artık suya da el attı.
Artık istanbulda kullanılan suya da çöp geri dönüşümü için metreküpüne 23krş vergi almaya başlanacak.hayırlı olsun!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tayyip fabrikamı açmış?
hangisini?
nerede?
nezaman?

sattıkları yanlış anlaşılmış olmasın sakın?
aşagıdakilerde 2011 yok 2010 sonuna kadar
bir gözatıverin isterseniz...
kimlere sattıklarıda malum sorgulayın bulun
hangisine kimin nekadar ortaklığı olduğunuda bilsek ne güzel olacak
ama bilemeyiz tabi otel odalarında yapılıyor pazarlıklar


Standart Akp Döneminde Satılan Kurumlar ( Bilgi Amaçlı )



AKP`nin 2002 Aralık ayından bu yana sattıkları yada pembe tablonun kurutulmuş kaynakları. Ayrıca AKP`nin bu zamana kadar gerçekleştirmiş olduğu ilkler...

AKP HÜKÜMETININ ARALIK 2002 DEN İTİBAREN SATTIKLARI YADA PEMBE TABLONUN KURUTULMUŞ KAYNAKLARI

1-TAKSAN,
2-GERKONSAN,
3-SEKA Afyon Isletmesi ,
4- SEKA Balikesir Isletmesi,
5- SEKA Çaycuma Isletmesi,
6- SEKA Kastamonu Isletmesi,
7- SEKA Aksu Isletmesi,
8- SEKA Tasucu Tersane Alani,
9- SEKA ya ait 4 tasinmaz,
10- TZD Sakarya Isletmesi,
11- THY USAS,
12- TDI Trabzon Limani,
13- TDI Dikili Limani,
14- TDI Kusadasi Limani,
15- Sümer Holding’e Ait Merinos Hali Fabrikasi,
16- SÜMER HOLDING’E Ait ERYAG,
17- SÜMER HOLDING’E Ait Adiyaman Isletmesi,
18- SÜMER HOLDING’e ait 117 adet tasinmaz,
19- KBI’ye ait 103 arsa, 89 lojman,
20- EBÜAS-MEYBUZ,
21- EBÜAS’a ait 54 tasinmaz,
22- TEKEL Kaya Tuz,
23- TEKEL’e ait 30 tasinmaz,
24- ESGAZ,
25- BURSAGAZ,
26- ETI BAKIR,
27- ETI GÜMÜS,
28- ETI KROM,
29- ETI ELEKTROMETALURJI A.S,
30- Çayeli Bakir Isletmeleri A.S,
31- KBI Samsun Isletmesi,
32- KBI 65 adet tasinmaz,
33-DIV-HAN A.S,
34- Amasya Seker Fabrikasi,
35- Kütahya Seker Fabrikasi,
36- SÜMER HOLDING’e ait TÜMOSAN,
37- SÜMER HOLDING Malatya Isletmesi,
38- SÜMER HOLDING Bakirköy Isletmesi,
39- SÜMER HOLDING Diyarbakir Isletmesi,
40- SÜMER HOLDING Çanakkale Deri Isletmesi,
41- SÜMER HOLDING’E Ait 108 Adet Tasinmaz,
42- SÜMER HOLDING Ortadogu Teknopark A.S,
43- SEKA Karacasu Isletmesi,
44- SEKA Ankara Alim Satim Binasi Müdürlügü,
45- SEKA Ardanuç Isletmesi Varliklari,
46- TÜGSAS,
47- TÜGSAS Gemlik Gübre San. TAS,
48- TÜGSAS-IGSAS HISSELERI % 100,
49- TÜGSAS Urfa Depolari arazisi,
50- TÜGSAS’a ait 23 tasinmaz,
51- IGSAS Kütahya Gübre Varliklari ,
52- TEKEL Alkolü Içkiler San. A.S,
53- TEKEL’e ait 60 adet tasinmaz,
54- TEKEL Inegöl Kibrit Fabrikasi T.A.S,
55- TEKEL Gemlik Sun.Ip.Mües. T.A.S,
56- TEKEL Tuzluca Tuzlasi,
57- TEKEL Sekili Tuzlasi,
58- EBÜAS Samsun Soguk Hava Deposu
59- EBÜAS Manisa Kombinasi,
60- EBÜAS Manisa Arsasi,
61- EBÜAS’a ait 101 adet Tasinmaz,
62- TDI ANKARA FERIBOTU,
63- TDI Samsun Feribotu,
64- PETKIM 2adet tasinmaz,
65- TEDAS 1 arsa, 1 adet trafo binasi,
66- TEDAS 1 adet tasinmaz,
67- ATAKÖY Turizm A:S,
68- ATAKÖY Otelcilik A:S,
69- ATAKÖY Marina Ve Yat Isletmesi,
70- SÜMER HOLDING Beykoz Isletmesi,
71- SÜMER HOLDING Istanbul Imar LTD.STI,
72- SÜMER HOLDING 2 adet Tasinmaz,
73- TDI Karadeniz Gemisi,
74- TEKEL Kristal Tuz Rafinerisi,
75- TEKEL Kagizman Tuzlasi,
76- TEKEL’e ait 49 adet tasinmaz,
77- TÜPRAS 2 adet tasinmaz,
78- TDI 1 Adet Tasinmaz,
79- SEKA 5 Adet tasinmaz,
80- KÖY HIZMETLERI GENEL MÜDÜRLÜGÜ (Tasfiye Edildi),
81- SSK Hastaneleri (Tasfiye Edildi),
82- SSK Eczaneleri (Tasfiye Edildi),
82- SEKA Kocaeli Fabrikasi ve arsasi
83-Sümer Holding Sarikamis Isletmesi,
84-Sümer Holding Sivas Dokuma Fabrikasi,
85- Sümer Holding Manisa Pam. Men. A:S,
86- Sümer Holding Makine Ve Teçhizat,
87- Sümer Holding 32 Adet Tasinmaz,
88- TÜGSAS Samsun Gübre Sanayi A.S,
89- Tekel 5 Adet Tasinmaz,
90- Araç Muayene Istasyonlari 1. Bölge,
91- DSI ERCIYES Sosyal Tesisi,
92-Bayindirlik Ve Iskan Bakanligi ERCIYES Sosyal Tesisi,
93- Karayollari ERCIYES Sosyal Tesisi,
94-TEKEL Sigara Fabrikalari,
95-Sümer Holding Bergama Pamuk Ipligi Fabrikasi,
96-TEKEL Sigara Fabrikalarina Ait Tasinmazlar,.
97-TEKEL Puro Fabrikalari,
98-TEKEL Alkol Isletmelerine Ait Tasinmazlar,
99- Tercan Ayakkabi Isletmesi,
100-TCDD Mersin Limani,
101-Adapazari Seker Fabrikasi,
102-Eregli Demir Çelik Fabrikasi,
103-Iskenderun Demir Çelik Fabrikasi,
104-Eregli Limani,
105- Iskenderun Limani,
106-Yarimca Limani,
107- Yarimca Porselen Fabrikasi,
108- Romanya’daki Silisli Sac Fabrikasi,
109- Divrigi Demir Madeni,
110- Hekimhan Demir Madeni,
111- Kirikkale Çelik Çekme Boru Fabrikasi,
112- BORÇELIK,
113-TÜPRAS,
114- PETKIM,
115- TÜRK TELEKOM,
116- KIBRIS TÜRK HAVA YOLLARI,
117- TÜGSAS Toros Gübre Fabrikasi,
118- TÜGSAS Tekirdag, Tarsus, Fatsa Depolari,
119- Seydisehir Eti Alüminyum A.S,.
120- OYMAPINAR BARAJI,
121- ETI Alüminyum’a Ait Madenler,
122- Emekli Sandigi Ankara Emek Ishani,
123-Emekli Sandigi Istanbul Hilton Oteli.

İşte AKP'nin İlkleri

1-İlk defa bir Başbakan zam isteyen memur sendikalarına "IMF'yi ikna edin"dedi
2-İlk defa bir Ekonomi Bakanı, BDDK'nın çıkardığı yönetmelikleri inceletmek için IMF'den denetçi talep etti
3-İlk defa bir Başbakan "tezkere geçmese memura maaş ödeyemeyiz" dedi
4-İlk defa ekonomi büyürken istihdam yerinde saydı
5-İlk defa cari açık verilirken döviz kuru sürekli düştü
6-İlk defa enflasyon sürekli düşerken faizlerdeki düşüş enflasyondaki düşüşün gerisinde kaldı.
7-İlk kez ithalat 100 milyar Doları aştı
8-İlk kez cari açığın üstünde borçlanma yapıldı
9-İlk kez Yunan Kilise Bankası Türkiye'de banka aldı
10-İlk defa Domuz kesimlik hayvanlar sınıfına alındı ve teşvik kredisi verildi
11-İlk defa finansman ihtiyacı üstü borçlanma yapıldı
12-İlk defa kamunun kamuya olan borcu piyasadan borçlanılarak ödendi
13-İlk defa düşük faizli dış borç yüksek faizli iç borç ile ödendi
14-İlk defa döviz sürekli düşerken döviz cinsi borçlar TL cinsi borca çevrildi
15-İlk kez sosyal transferler yatırımları geçti
16-İlk kez İsrailli iş adamına gizli bir şekilde 800 milyon Dolar kaynak aktarıldı
17-İlk defa bir Başbakan işsizliğin dünya gerçeği olduğunu söyledi
18-İlk defa yabancı rantiyecilere vergi muafiyeti tanındı
19-İlk defa bir kanun daha uygulanmadan değiştirildi. 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu ile Türk Ceza Kanunu daha yürürlüğe girmeden değiştirildiler.
20-İlk defa bir kanun bir haftada iki kez değiştirildi 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu bir haftada iki kere değiştirildi.

21-İlk defa tarımsal üretimde dış ticaret açığı ortaya çıktı
22-İlk defa borç GSMH'yi aştı
23-İlk defa şirketlerin yatırım istisnası kaldırıldı
24-İlk defa çiftçi ve emekliden vergi alınması sözü verildi
25-İlk defa GSMH artarken KDV tahsilatı yerinde saydı
26- İlk defa bir Başbakan faizin dünya gerçeği olduğunu söyledi
27-İlk defa Petrol Kanunu ile yabancılara 50 yıllık imtiyaz verildi
28-İlk defa zina suç olmaktan çıkarıldı
29-İlk defa kapkaç diye bir sektör ortaya çıktı
30-İlk defa bir Başbakan çiftçilere "Gözünü toprak doyursun" dedi
31-İlk defa bir Başbakan Müslüman topraklarını işgal eden Hıristiyan ABD askerlerinin sağ salim ülkelerine dönmeleri için dua ettiği açıkladı
32-İlk defa bir Başbakan "Bir dönem dini kullandık" dedi
33-İlk defa dar gelirlilerin alım gücü bu kadar düştü
34-İlk defa bir Başbakan en fazla yurtdışı seyahat yaptı
35-İlk defa bir Başbakan yapılan bir ihalede önce uçak istedi sonra mercedece razı oldu
36-İlk defa enflasyon % 10 artarken pancar fiyatları 99 Kuruştan 88 Kuruşa indi
37-İlk defa fındık üreticileri en büyük mitingi yaptı
38-İlk defa bir Başbakan ve Dışişleri Bakanı, İslamiyet'i yok etmeye yemin eden bir Papa'nın heykeli önünde fotoğraf çektirdi
39-İlk defa iletişim sektörünün tamamı yabancıların kontrolüne geçti
40-İlk defa bir Başbakan Türkiye'yi pazarladığını açıkça itiraf etti
41-İlk defa bir Başbakan toprak satılıyorsa "alıp götürmüyorlar ya" dedi
42-İlk defa IMF "Türkiye ekonomisi cehennemde" dedi
43-İlk defa bir Başbakan "Borç yiğidin kamçısıdır" demekle borçlanmayı başarı olarak gösterdi
44-İlk defa bir cami kiliseye çevrildi
45-İlk defa Kilise ve Havralar imar planlarında yer aldı
46-İlk defa bir Başbakan Yahudi Think Tank kuruluşundan "Üstün Cesaret Ödülü" aldı
47-İlk defa Türk askerinin başına ABD güçlerince çuval geçirildi
48-İlk defa TBMM tarafından tezkerenin red edilmesine rağmen Dışişleri Bakanlığı genelgesi ile savaş araç ve gereçleri Türkiye üzerinden Irak'a aktarıldı
49-İlk defa bir Başbakan Başdanışmanı Amerikalılara Başbakan için "Bu adamı kullanın, dini inancı size yardımcı olacaktır, onu süpürge deliğinden aşağı atmayın" dedi
50-İlk defa bir Türkiye Başbakanı, İslam dünyasının sınırlarını değiştirecek BOP'un yani Büyük İsrail Projesi'nin Eş başkanı oldu

İLK VE TEK DEFA MEHMEDİMİN BAŞUINA ÇUVAL GEÇTİ
ilk defa o çuvalın emrini veren cia adamıyla geçen hafta emirleri almak için benim topraklarımda görüşüldü

Durmak yok yalana dolana talana devam
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst