Size süper bir grafik.. Benzin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Bu güneşli günde içiniz açılsın dedim

Kurşunsuz benzin, Mart 2012 litre başına fiyat.

Fiyatlar Euro bazında cent olarak gösterilmiş. Venezuela da benzin kaç para bilen var mı ? Bu grafikte görülmüyor da . Buldum sıkı durun. Benzin in litre fiyatı 0.02 € Mazot 0.01€ Bedava verseydiniz.

gas-prices-march-2012.png
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
samanyolu tv ayna programının Venezüella gezisinden bir yazı kendi sitesinden.

Dünyanın en pahalı benzini Türkiye’de. Peki en ucuzu nerede?
En ucuzu da Venezüella’da. 1 depo benzin yaklaşık olarak 1 Türk Lirasına doluyor bu ülkede. Dizel ise hiç satılmıyor. Benzin istasyonuna gelen müşteriler araçlarının depolarını ağzına kadar dolduruyorlar. Benzinin sudanucuz olduğu bir ülke Venezüella. Yarım litre su tam olarak 38 litre benzine denk geliyor.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
mübarek elek gibi olduk ...:pr: durmak yok , çalmaya devam...:pl: milletimiz ne artık ne buluyor bilmiyorum :sunny:
 
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
kardeşim içimiz açılsın diye bu grafiğemi bakıcaz. tam tersi içim karardı. zaten bilinen birşeydi ama böyle tabloda görmekte çok daha üzücü olmuş doğrusu :p En yakın rakip norveç bile tabloda ne kadar geride kalmış. maşşaallah açık ara öndeyiz. allah sonumuz hayır ede.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bizimki en büyüğü, yada en uzunu, gurur tablosu, birinciyiz, oley...
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
etrafımız en ucuz petrolun satıldığı müslüman ülkelerle dolu ama en pahalı biziz :)
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
atahualpa kardeşim
YOU WILL NEVER WALK ALONE
yazmışsın hala konuyu anlayamamışsın
tayyip ne diyo bak
asla yalnız yürümeyeceksin, beraberiz yürüyeceğiz bu yollarda diyo
siz önde ben arkada yalnız yürümeyeceksiniz diyo uyan artık :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Tabanvay tek çözüm olacak bu gidişle değil mi ? Sen de haklısın :)
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
1 euro 2.40tl degil mi? grafige gore turkiyede 2.24euro litresi o da 5.40TL oluyor, bu kadar oldu mu? yoksa abartilmak icin mi ? her benzin zammini haber veriyordum ama bundan haberim yok :) en pahali benzin bizde diye grafik cosmus :) sadece hatayi bildirmek stiyorum, saldirmayin bana :p
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Güzel bir grafik :sunny:
Fiyatlar çok uçuk devlet buna el atmalı sadece şehirde değil kırsal alanda çiftçide zor durumda :farao:artık vergi indirimine mi giderler bilemem.
Suyumuz olduğu sürece problem yok :cat:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Beyler MT ailesi olarak Venezuela'ya gezi düzenleyelim, doyasıya binelim ve gezelim.Tuvalete bile motosikletle gidelim :mrgreen:

Venezuela Gezisi 15.06.2012

1) Soykan67
2)
3)

Şaka bir yana böyle bir şey yaparsak döndüğümüzde isyan çıkarırız gibime geliyor.Bir kere o ucuz benzinin tadını alınca çarşı karışır :)

Venezuela'da petrol çıkarma ve dağıtma devletin elinde.O yüzden bu kadar ucuz.Ayrıca adamlar çıkardığı petrolü önce kendi kalkına kullandırıyor.

Bu arada bizim yüce devletimiz Venezuela ile anlaşma yapmış.Biz inşaat sektöründe destek verirken onlar ise bize ucuz petrol vereceklermiş.Böyle bir şey olursa 4.00 lira belki olur benzinin litre fiyatı.Ucuz benzini bize yar ederler mi hiç?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
:queen:
Güzel bir grafik :sunny:
Fiyatlar çok uçuk devlet buna el atmalı sadece şehirde değil kırsal alanda çiftçide zor durumda :farao:artık vergi indirimine mi giderler bilemem.
Suyumuz olduğu sürece problem yok :cat:

devlet buna el atmalı yazmışsın :queen: :queen:
zaten devlet el attığı için bu durumdayız :queen:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
şimdi suya da çöp vergisi alıyorlarmış gene vergi koydular bu badem bıyıklıların halkını ne kadar çok sevdiğinin göstergesi
çöp vergisi ödüyoruz atık su vergisi ödüyoruz suya da çöp vergisi alıcaklarmış oh suyundan da koy benzin ve
motorine de çöp vergisi alırlar yakında.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
onlar da bize gezi duzenliyor, bikmislar popolarini benzinle yikamaktan, gidip doya doya suyla yikariz diye topik acmislar

Beyler MT ailesi olarak Venezuela'ya gezi düzenleyelim, doyasıya binelim ve gezelim.Tuvalete bile motosikletle gidelim :mrgreen:

Venezuela Gezisi 15.06.2012

1) Soykan67
2)
3)

Şaka bir yana böyle bir şey yaparsak döndüğümüzde isyan çıkarırız gibime geliyor.Bir kere o ucuz benzinin tadını alınca çarşı karışır :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
1 euro 2.40tl degil mi? grafige gore turkiyede 2.24euro litresi o da 5.40TL oluyor, bu kadar oldu mu? yoksa abartilmak icin mi ? her benzin zammini haber veriyordum ama bundan haberim yok :) en pahali benzin bizde diye grafik cosmus :) sadece hatayi bildirmek stiyorum, saldirmayin bana :p

Fiyatlar $/€ paritesine göre hesaplanmış. Adamlar sitede yazmış zaten oynamalar olabilir diye. Şöyle düşünmek mantıklı bizde düşmüş ise her yerde düşmüştür kurdan kaynaklı. Yoksa benzinde indirim oldu da benim haberim mi yok ? :)

Bu siteden detaylı incelebilirsiniz.

http://www.mytravelcost.com/petrol-prices/
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
samanyolu tv ayna programının Venezüella gezisinden bir yazı kendi sitesinden.

Dünyanın en pahalı benzini Türkiye’de. Peki en ucuzu nerede?
En ucuzu da Venezüella’da. 1 depo benzin yaklaşık olarak 1 Türk Lirasına doluyor bu ülkede. Dizel ise hiç satılmıyor. Benzin istasyonuna gelen müşteriler araçlarının depolarını ağzına kadar dolduruyorlar. Benzinin sudanucuz olduğu bir ülke Venezüella. Yarım litre su tam olarak 38 litre benzine denk geliyor.

abi o zaman biz su verelim onlar yakıt versin ne güzel geçinip gideriz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fazla uzatmayın
hükümete bişey söylemeyin
heleki TAYYİPPP i ağzınıza bile almayın
bileniyordur arkadaşlar nede olsa bu konularda söyleyecek sözleri yok
vallahi yersiniz babalar gibi küfürü
lafın yetişemediği yerde küfrederler
neredeyse ana avrat topic açtıkları bile görüldü yakın zamanda
aman derim,
amann dikkat
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst