Size süper bir grafik.. Benzin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Kuvvetmacını, dogru soyle, zevk mi aliyon benzine zam gelince? Kayinpederim koyu AKP'li, esimin Tayyiple cocukken cekilmis boy boy resimleri var. Kayinvalidem RP kadin kollari baskani. Hala mevcut hukumeti sever desteklerler. Ama her benzin ve asgari ucret zamminda da kizarlar. Sende taraf oldugun halde, dogruya dogru yanlisa yanlis diyebilsen...

bizim tepkimiz millete giydirmelerine moruk. çaktırma erbakancıyım esasen :)
biri de beni cevaplasın madem.
-benzin zammı hangi reel ekonomik gerçekler üstüne inşa ediliyor?
-bundan tayyip reis'i ve zorunlu din derslerini mes'ul tutmak sağlıklı ve akılcı mı? :)
-hangi hükümet politikası benzin fiyatlarının peyderpey artışının mesulü?
-düzeltmek için nasıl bir politika izlenmeli?
-bu politikayı güdecek babayiğit dirayetli kadro hangi partide mevcut?
süreniz başladı.
-akp'li olmayak da tinerci mi olaydık? :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende cevap bekliyorum yahu
hangi fabrikayı açmıştı?
sattıklarının listesi bir önceki sayfada merak edene
)
hadi burayada koyalım millet öğrensin
AKP HÜKÜMETININ ARALIK 2002 DEN İTİBAREN SATTIKLARI YADA PEMBE TABLONUN KURUTULMUŞ KAYNAKLARI

1-TAKSAN,
2-GERKONSAN,
3-SEKA Afyon Isletmesi ,
4- SEKA Balikesir Isletmesi,
5- SEKA Çaycuma Isletmesi,
6- SEKA Kastamonu Isletmesi,
7- SEKA Aksu Isletmesi,
8- SEKA Tasucu Tersane Alani,
9- SEKA ya ait 4 tasinmaz,
10- TZD Sakarya Isletmesi,
11- THY USAS,
12- TDI Trabzon Limani,
13- TDI Dikili Limani,
14- TDI Kusadasi Limani,
15- Sümer Holding’e Ait Merinos Hali Fabrikasi,
16- SÜMER HOLDING’E Ait ERYAG,
17- SÜMER HOLDING’E Ait Adiyaman Isletmesi,
18- SÜMER HOLDING’e ait 117 adet tasinmaz,
19- KBI’ye ait 103 arsa, 89 lojman,
20- EBÜAS-MEYBUZ,
21- EBÜAS’a ait 54 tasinmaz,
22- TEKEL Kaya Tuz,
23- TEKEL’e ait 30 tasinmaz,
24- ESGAZ,
25- BURSAGAZ,
26- ETI BAKIR,
27- ETI GÜMÜS,
28- ETI KROM,
29- ETI ELEKTROMETALURJI A.S,
30- Çayeli Bakir Isletmeleri A.S,
31- KBI Samsun Isletmesi,
32- KBI 65 adet tasinmaz,
33-DIV-HAN A.S,
34- Amasya Seker Fabrikasi,
35- Kütahya Seker Fabrikasi,
36- SÜMER HOLDING’e ait TÜMOSAN,
37- SÜMER HOLDING Malatya Isletmesi,
38- SÜMER HOLDING Bakirköy Isletmesi,
39- SÜMER HOLDING Diyarbakir Isletmesi,
40- SÜMER HOLDING Çanakkale Deri Isletmesi,
41- SÜMER HOLDING’E Ait 108 Adet Tasinmaz,
42- SÜMER HOLDING Ortadogu Teknopark A.S,
43- SEKA Karacasu Isletmesi,
44- SEKA Ankara Alim Satim Binasi Müdürlügü,
45- SEKA Ardanuç Isletmesi Varliklari,
46- TÜGSAS,
47- TÜGSAS Gemlik Gübre San. TAS,
48- TÜGSAS-IGSAS HISSELERI % 100,
49- TÜGSAS Urfa Depolari arazisi,
50- TÜGSAS’a ait 23 tasinmaz,
51- IGSAS Kütahya Gübre Varliklari ,
52- TEKEL Alkolü Içkiler San. A.S,
53- TEKEL’e ait 60 adet tasinmaz,
54- TEKEL Inegöl Kibrit Fabrikasi T.A.S,
55- TEKEL Gemlik Sun.Ip.Mües. T.A.S,
56- TEKEL Tuzluca Tuzlasi,
57- TEKEL Sekili Tuzlasi,
58- EBÜAS Samsun Soguk Hava Deposu
59- EBÜAS Manisa Kombinasi,
60- EBÜAS Manisa Arsasi,
61- EBÜAS’a ait 101 adet Tasinmaz,
62- TDI ANKARA FERIBOTU,
63- TDI Samsun Feribotu,
64- PETKIM 2adet tasinmaz,
65- TEDAS 1 arsa, 1 adet trafo binasi,
66- TEDAS 1 adet tasinmaz,
67- ATAKÖY Turizm A:S,
68- ATAKÖY Otelcilik A:S,
69- ATAKÖY Marina Ve Yat Isletmesi,
70- SÜMER HOLDING Beykoz Isletmesi,
71- SÜMER HOLDING Istanbul Imar LTD.STI,
72- SÜMER HOLDING 2 adet Tasinmaz,
73- TDI Karadeniz Gemisi,
74- TEKEL Kristal Tuz Rafinerisi,
75- TEKEL Kagizman Tuzlasi,
76- TEKEL’e ait 49 adet tasinmaz,
77- TÜPRAS 2 adet tasinmaz,
78- TDI 1 Adet Tasinmaz,
79- SEKA 5 Adet tasinmaz,
80- KÖY HIZMETLERI GENEL MÜDÜRLÜGÜ (Tasfiye Edildi),
81- SSK Hastaneleri (Tasfiye Edildi),
82- SSK Eczaneleri (Tasfiye Edildi),
82- SEKA Kocaeli Fabrikasi ve arsasi
83-Sümer Holding Sarikamis Isletmesi,
84-Sümer Holding Sivas Dokuma Fabrikasi,
85- Sümer Holding Manisa Pam. Men. A:S,
86- Sümer Holding Makine Ve Teçhizat,
87- Sümer Holding 32 Adet Tasinmaz,
88- TÜGSAS Samsun Gübre Sanayi A.S,
89- Tekel 5 Adet Tasinmaz,
90- Araç Muayene Istasyonlari 1. Bölge,
91- DSI ERCIYES Sosyal Tesisi,
92-Bayindirlik Ve Iskan Bakanligi ERCIYES Sosyal Tesisi,
93- Karayollari ERCIYES Sosyal Tesisi,
94-TEKEL Sigara Fabrikalari,
95-Sümer Holding Bergama Pamuk Ipligi Fabrikasi,
96-TEKEL Sigara Fabrikalarina Ait Tasinmazlar,.
97-TEKEL Puro Fabrikalari,
98-TEKEL Alkol Isletmelerine Ait Tasinmazlar,
99- Tercan Ayakkabi Isletmesi,
100-TCDD Mersin Limani,
101-Adapazari Seker Fabrikasi,
102-Eregli Demir Çelik Fabrikasi,
103-Iskenderun Demir Çelik Fabrikasi,
104-Eregli Limani,
105- Iskenderun Limani,
106-Yarimca Limani,
107- Yarimca Porselen Fabrikasi,
108- Romanya’daki Silisli Sac Fabrikasi,
109- Divrigi Demir Madeni,
110- Hekimhan Demir Madeni,
111- Kirikkale Çelik Çekme Boru Fabrikasi,
112- BORÇELIK,
113-TÜPRAS,
114- PETKIM,
115- TÜRK TELEKOM,
116- KIBRIS TÜRK HAVA YOLLARI,
117- TÜGSAS Toros Gübre Fabrikasi,
118- TÜGSAS Tekirdag, Tarsus, Fatsa Depolari,
119- Seydisehir Eti Alüminyum A.S,.
120- OYMAPINAR BARAJI,
121- ETI Alüminyum’a Ait Madenler,
122- Emekli Sandigi Ankara Emek Ishani,
123-Emekli Sandigi Istanbul Hilton Oteli.

123 tane olduğuna aldanmayalım 2010 sonu itibari ile bu liste


Vatan haini olmayalımda varsın tinerci olalım......
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
-düzeltmek için nasıl bir politika izlenmeli?
-bu politikayı güdecek babayiğit dirayetli kadro hangi partide mevcut?
lütfü bey! aradığınız bütün özellikler bende mevcut lakin sipor ayakkabılarımı yanıma almamışım

böl parçala yut taktiğini bildiniz mi arkadaşlar?
demem odur ki yaşasın kaynaştırma harfleri
diyarbakırda nevruz gösterileri esnasında polise uzun namlulu silahlarla ateş açılmış
bahsettiydim değil mi?
hakkımızda hayırlısı olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lütfü bey! aradığınız bütün özellikler bende mevcut lakin sipor ayakkabılarımı yanıma almamışım

böl parçala yut taktiğini bildiniz mi arkadaşlar?
demem odur ki yaşasın kaynaştırma harfleri
diyarbakırda nevruz gösterileri esnasında polise uzun namlulu silahlarla ateş açılmış
hakkımızda hayırlısı olsun

Seçim öncesinde okşayıp uyandıran zihniyet,gereğini yapıp rahatlatıp söndürmesinide biliyormu acaba?
Ama boşverin bunları yahu
SEN TÜRKİYE'SİN,DÜŞÜNME BUNLARI
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Sadece futbol takımları için varını yokunu yollara döküp boğazını yırtan toplum herşe layıktır.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
bizim tepkimiz millete giydirmelerine moruk. çaktırma erbakancıyım esasen :)
biri de beni cevaplasın madem.
-benzin zammı hangi reel ekonomik gerçekler üstüne inşa ediliyor?
-bundan tayyip reis'i ve zorunlu din derslerini mes'ul tutmak sağlıklı ve akılcı mı? :)
-hangi hükümet politikası benzin fiyatlarının peyderpey artışının mesulü?
-düzeltmek için nasıl bir politika izlenmeli?
-bu politikayı güdecek babayiğit dirayetli kadro hangi partide mevcut?
süreniz başladı.
-akp'li olmayak da tinerci mi olaydık? :p

Yahu allah aşkına sabahdan beri ne yazdım ben acaba? Yazdıklarımı okuduğundan şüphe duymaya başladım...

Hayır birde demişsin zorunlu din dersiyle ne alakası var

Yahu kendin din muhabbetine getirdin işi. Sonrada diyorsun din dersiyle tayyibin ne alakası var.

Şuanda dünya çapında bir zam mı var ? YOK.
peki buna rağmen bu ülkede dün zam yapıldı mı? EVET
Bu zam vergi artışı nedeniyle oluşan bir zam mı? EVET
Bu kararları oylayanlar ortada mı? EVET

Daha kimi niye savunuyorsunuz. Ben anlam veremiyorum yok erbakan yok efendim fabrikaymış dinmiş... Sulandırmayın bi kerede. Bi kerede harbi harbi kabul edin bu adamların yaptığı yanlışı

Mevlana bile demiş hatayı kabul etmek en büyük erdemdir diye ama şu şartlar altında bu erdeme sahip olan nerdeee...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Seçim öncesinde okşayıp uyandıran zihniyet,gereğini yapıp rahatlatıp söndürmesinide biliyormu acaba?
Ama boşverin bunları yahu
SEN TÜRKİYE'SİN,DÜŞÜNME BUNLARI

yahu 50'dir söylüyoruz, şunu yapma beyabi.
penisli, aletli, koymalı benzetmeleri ne de çok seviyosun.
millet bunlara itibar etmiyor, hatta tiksiniyoruz böylesine bi bakış açısından. biline.
ve iktidarı böylesi sulu bi bakışa teslim etmemekte kararlıyız.
bu penisli indirmeli kaldırmalı benzetmelerle mi kurtaracaksınız memleketi?

yıllar öncede yazdık yine benzer konularda;
özelleştirme devlet politikasıdır.
yoruma açıktır. direk "melmeketi satıyolar" gibi bir eleştiri getirmek sığ kalır.
modern sosyal devlet anlayışı fabrikatörlükden ya da postane işletmeciliğinden arındırılmış, sistem kurma odaklı.
üretmeyen devlet fabrikaları sırtımızdaki kambur.
aynen işini iyi yapmayan devlet memurları gibi.

ekonomiden büyük pay alan savunma sanayiindeki yerlileştirme çalışmalarını bir zahmet siz araştırıverin, zira ben yoruldum aynı şeyleri sizin için araştırmaktan.
sanayi ürünlerindeki ihracat rakamlarının da bir grafiğini koyarsanız memnun oluruz.
akp sanayileşmenin destekçisi deyince kafanızda geçmiş tornanın başına, parça işleyen bir tayyip fotoğrafı beliriyor muhtemelen.
öyle değil o işler.
büyük düşün türkiye derken de onu kastediyoruz.
kosgeb desteklerini de bi araştırıverin.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
yaklasık bundan 10 yıl sonra basımızdan bır sekılde cekıp gıttıgınde bu yazdıklarınız(sattıkları vs) kamuoyuna cıkacak ınsanlar ozaman ıste haaa vay anasına satmıs vatanı dıyecek ama buna daha var hedef 2023 ... Tıpkı 10 yıl once ımar bankasının yuksek faızlerını yerken bır anda cem uzanı vatan haını ılan ettıler o zaman neden o faızler alındı hatırlarmısın 2002de kı secımlerı tek kafa tutabılen cem uzandı tawuguna kadar satıldı ne kınmıs.. Keske her hortumcuya yapsalardı bu olayı neden yapılmıyor sızce ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu 50'dir söylüyoruz, şunu yapma beyabi.
penisli, aletli, koymalı benzetmeleri ne de çok seviyosun.
millet bunlara itibar etmiyor, hatta tiksiniyoruz böylesine bi bakış açısından. biline.
ve iktidarı böylesi sulu bi bakışa teslim etmemekte kararlıyız.
bu penisli indirmeli kaldırmalı benzetmelerle mi kurtaracaksınız memleketi?

yıllar öncede yazdık yine benzer konularda;
özelleştirme devlet politikasıdır.
yoruma açıktır. direk "melmeketi satıyolar" gibi bir eleştiri getirmek sığ kalır.
modern sosyal devlet anlayışı fabrikatörlükden ya da postane işletmeciliğinden arındırılmış, sistem kurma odaklı.
üretmeyen devlet fabrikaları sırtımızdaki kambur.
aynen işini iyi yapmayan devlet memurları gibi.


Hem ileri demokrasi diyorsun hemde kimin neyi nasıl konuşacağına bile karışıyorsun yahu
adam butun foruma hayvanlar itler diyor topik açıyor beyeniyorsun destekliyorsun bize küfürbaz muamelesi yapıyorsun
Ben öyle bişey demedim,penis menis,o sizin içinizin karalığı olmasın sakın? (siz derken zihniyet olarak siz diyorum ha daha öncekilerde öyleydi sen onuda yanlış anladıydın Fatih kardeş,ama dert değil gerektiğinde herzaman açıklama yaparım yeterki yanlış anlanıp küfür yemeyeyim)
velevki demiş olayım
küfretmekten iyidir,
vatan haini olmak yerine tinerci olmak gibi işte daha iyidir.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Yahu allah aşkına sabahdan beri ne yazdım ben acaba? Yazdıklarımı okuduğundan şüphe duymaya başladım...

Hayır birde demişsin zorunlu din dersiyle ne alakası var

Yahu kendin din muhabbetine getirdin işi. Sonrada diyorsun din dersiyle tayyibin ne alakası var.

Şuanda dünya çapında bir zam mı var ? YOK.
peki buna rağmen bu ülkede dün zam yapıldı mı? EVET
Bu zam vergi artışı nedeniyle oluşan bir zam mı? EVET
Bu kararları oylayanlar ortada mı? EVET

Daha kimi niye savunuyorsunuz. Ben anlam veremiyorum yok erbakan yok efendim fabrikaymış dinmiş... Sulandırmayın bi kerede. Bi kerede harbi harbi kabul edin bu adamların yaptığı yanlışı

Mevlana bile demiş hatayı kabul etmek en büyük erdemdir diye ama şu şartlar altında bu erdeme sahip olan nerdeee...

yahu kardeşim ne de bilirmişiniz ekonomiyi bilmemneyi.
-benzine zam geliyor mu?
-geliyor.
-e hadi indirelim hükümeti. şu gözlüklü adam benzin fiyatlarını indirecek gibi duruyor, hem sevimli de :)

böyle mi yani politika? var mı o kadar vaktimiz?
ne üretip ne sattığının dışa bağımlı ürünlerin fiyatıyla hiçbir alakası yok mu diyosun?
benzine zam dediğinde fiyat artar, insin dediğinde fiyat düşer, bu tayyibin kişisel bi tercihidir mi diyosun?
hangi parti kadrosu bu memleketi daha iyi yönetir diyosun?
tayyip başkan zam yapıp akşam parayı cemaatçilerle alemde eziyo mu diyosun? ne diyosun?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne oldu yav bizim soru? güme gidiyor haaa
Arkadaşın biri tayyipp başkanın açtığı fabrikaları görmüyorsunuz demişti
bizde vatandaş olarak hangi fabrikalar açıldı demiştik?
bulamadınızmı hala?
hangileriymiş
miş
muş
cak
cuk
gak guk
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
etmeyin böyle
kimdir bu forumda vatan haini arkadaş?
hep beraber ona giydirelim
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
yahu kardeşim ne de bilirmişiniz ekonomiyi bilmemneyi.
-benzine zam geliyor mu?
-geliyor.
-e hadi indirelim hükümeti. şu gözlüklü adam benzin fiyatlarını indirecek gibi duruyor, hem sevimli de :)

böyle mi yani politika? var mı o kadar vaktimiz?
ne üretip ne sattığının dışa bağımlı ürünlerin fiyatıyla hiçbir alakası yok mu diyosun?
benzine zam dediğinde fiyat artar, insin dediğinde fiyat düşer, bu tayyibin kişisel bi tercihidir mi diyosun?
hangi parti kadrosu bu memleketi daha iyi yönetir diyosun?
tayyip başkan zam yapıp akşam parayı cemaatçilerle alemde eziyo mu diyosun? ne diyosun?

Hala parti muhabbeti ediyorsun isterse başı sarıklı olsun önceki yazdıklarım geçerlidir tekrarlamayacağım

Yukarıda tonla soru yazmışsın ama şöyle birşey desem yeterince açık ve net olur

Bu adamlar peygamber mi? (haşa)
Yada allah mı? (haşa)

Ozaman neden bu adamlar yanlış eksik bir uygulama yapamazmış gibi konuşuyor savunuyorsunuz. Küresel ekonomiyi en az sizin takip ettiğiniz kadar bizde takip ediyoruz. Petrol fiyatlarıda grafiklerde ortada. Daha neyin savunması bu? Ben bunu soruyorum
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Hala parti muhabbeti ediyorsun isterse başı sarıklı olsun önceki yazdıklarım geçerlidir tekrarlamayacağım

Yukarıda tonla soru yazmışsın ama şöyle birşey desem yeterince açık ve net olur

Bu adamlar peygamber mi? (haşa)
Yada allah mı? (haşa)

Ozaman neden bu adamlar yanlış eksik bir uygulama yapamazmış gibi konuşuyor savunuyorsunuz. Küresel ekonomiyi en az sizin takip ettiğiniz kadar bizde takip ediyoruz. Petrol fiyatlarıda grafiklerde ortada. Daha neyin savunması bu? Ben bunu soruyorum

sen soruyosan ben de soruyorum arkadaş;


bizim tepkimiz millete giydirmelerine moruk. çaktırma erbakancıyım esasen :)
biri de beni cevaplasın madem.
-benzin zammı hangi reel ekonomik gerçekler üstüne inşa ediliyor?
-bundan tayyip reis'i ve zorunlu din derslerini mes'ul tutmak sağlıklı ve akılcı mı? :)
-hangi hükümet politikası benzin fiyatlarının peyderpey artışının mesulü?
-düzeltmek için nasıl bir politika izlenmeli?
-bu politikayı güdecek babayiğit dirayetli kadro hangi partide mevcut?
süreniz başladı.
-akp'li olmayak da tinerci mi olaydık? :p

ille gitsin bunlar diye tutturan, başkaca hiçbişey ortaya koymayan ağlak bi politika güdüyosunuz.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Ne oldu yav bizim soru? güme gidiyor haaa
Arkadaşın biri tayyipp başkanın açtığı fabrikaları görmüyorsunuz demişti
bizde vatandaş olarak hangi fabrikalar açıldı demiştik?
bulamadınızmı hala?
hangileriymiş
miş
muş
cak
cuk
gak guk

aynı şeyleri yazdırıp duruyosun bana.
sezen aksu'nun dediği gibi; "senin için harcanan zaman yazık, sen en güzel duyguların kağtilisin"
sanayideki yerlileştirmeden bahsediyorum, hani devlet fabrikası diyosun.
kosgeb desteği diyorum, yandaş diyosun.
asfalt diyorum, katran-tavuk tüyü diyosun.
nasıl olacak?
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
sen soruyosan ben de soruyorum arkadaş;




iile gitsin bunlar diye tutturan, başkaca hiçbişey ortaya koymayan ağlak bi politika güdüyosunuz.

La havleee :) yahu ben senin düşüncenle alakalı bişi soruyorum sen diyorsun ki bende soruyorum. Ne yani kendi kendine mi soruyorsun bu nasıl iş? :) sen bana ne sordun da cevap yazmadım da şimdi bana böyle diyorsun?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
etmeyin böyle
kimdir bu forumda vatan haini arkadaş?
hep beraber ona giydirelim

Forumda yok öyle birisi,onlar ı bulmak için gençliğe hitabeyi tekrar okuman gerekiyor
(aşagıda verdim kimileri için bulmak bile dert gelebilir uğraşmasınlar)
forumda olsa olsa kandırdıkları vatandaşlar var.

Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi

Ey Türk Gençliği!

Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.

Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî bedhahların olacaktır. Bir gün, İstiklâl ve Cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.

Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
La havleee :) yahu ben senin düşüncenle alakalı bişi soruyorum sen diyorsun ki bende soruyorum. Ne yani kendi kendine mi soruyorsun bu nasıl iş? :) sen bana ne sordun da cevap yazmadım da şimdi bana böyle diyorsun?

yahu adamı delirtisiniz arkadaş.
benzin fiyatı artınca hükümet mi yıkacaz? ederi kaç para bu benzinin? kaça fit olursun? kaç paradan sonra hükümet devrilir?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst