Size süper bir grafik.. Benzin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
benzindeki bu politika kaç yıldır var? kaç yıldır 1 numeroyuz?
not: net bilgi veriniz!
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
şu ülkenin başına ben herşeyimden vazgeçip sizin için burdayım diyecek ve dediğini de yapacak normal müdür maaşı ile çalışacak bir adam çıksın o adam için canımı bile vericem..ulan başa kim gelse önce kendi cebini sonra sülalesinin cebini dolduruyor. ne zaman yolda bir makam aracı görsem .................(çok büyük küfür ettim) içinde bir lavuk suratında ben ağayım ifadesi ve direksiyonu göbeği ile çeviren bir tipte varsa yakasım geliyor o aracı.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
benzindeki bu politika kaç yıldır var? kaç yıldır 1 numeroyuz?
not: net bilgi veriniz!

Bilgim dahilinde olarak Kıbrıs Barış harekatı sonrası MC Hukumetleri ile yüksek vergi yükü başlıyor. 1980 lerde iran- ırak savaşı ile tüm dünya da petrol fiyatları tavan yapıyor. Fakat daha sonra düşüyor. Bizde sabit kalıyor.

Ancak önemli olan nokta şu. Varil fiyatına göre endekslendiğinde fiyatlar hiç bir zaman bu kadar orantısız olmadı. Farz-ı misal 1976 da Ham petrol varil fiyatı 26 dolar iken bugün 126 dolar. 5 kat artmış diyebiliriz. Ancak, bizde fiyatlar kaç 5 kat artmış durumda. Paramızdan 6 sıfır atıldığını da unutmayın

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------

hayaldi gerçek oldu varmış böyle bir rüya ülke:pr:

Ha bir de orada özelleştirme değil kamulaştırma var :) Özel sektör istediği gibi iş yapabiliyor. Ancak en ufak bir yamukta devlet el koyuyor. Farz-ı misal en son meyve şirketleri (abd li bir şirket) hukumetin kabul ettiğinden daha fazla bir zam yaptı. Chavez ve şürekası tüm şirketleri devletleştirip şirketi de sürdü Venezuela dan.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Burdan venezuella kaç km hocam.5-6 arkadaş birleşip bahçe hortumuyla bile benzin getirsek 2 ay sonra kendini amorti edecek gibi duruyor.:)Haksızmıyım?
Kurbanlık kuzu gibi bekleriz biz böyle...Adam 7 sülalesine uzay mekiği alana kadar yolu var bu işin.Hedef...
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Burdan venezuella kaç km hocam.5-6 arkadaş birleşip bahçe hortumuyla bile benzin getirsek 2 ay sonra kendini amorti edecek gibi duruyor.:)Haksızmıyım?
Kurbanlık kuzu gibi bekleriz biz böyle...Adam 7 sülalesine uzay mekiği alana kadar yolu var bu işin.Hedef...
Bence bı vidanjor falan ayarlayıp gidelim :D
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
evet sayın mt üyeleri son aldığımız bilgilere göre venezüela da tuvalette su yerine benzin kullanılıyormuş :queen:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
şu ülkenin başına ben herşeyimden vazgeçip sizin için burdayım diyecek ve dediğini de yapacak normal müdür maaşı ile çalışacak bir adam çıksın o adam için canımı bile vericem..ulan başa kim gelse önce kendi cebini sonra sülalesinin cebini dolduruyor. ne zaman yolda bir makam aracı görsem .................(çok büyük küfür ettim) içinde bir lavuk suratında ben ağayım ifadesi ve direksiyonu göbeği ile çeviren bir tipte varsa yakasım geliyor o aracı.

Bu ülkeye o niyette insan gelse oda aynısnı yapar.Etrafımıza bir bakalım onca zama kimsenin sesi çıkmıyor.Bundan daha güzeli mi var?
İstediğin kadar cebini doldur zam koy halkın gıkı çıkmıyor.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
daha duurn bekleyın 2b arazı kanunu cıkıyor boylece kasya 20mılyar tl (yenı para ) gırılmesı hesapkanıyor ne kadar geldım yerlestım oturuyorum dıyen adam varsa yer mulk sahıbı olcak yada guzel yerlere cok fazla deger bıcılcek odeyemıcekler tokı yıkıp ew dıkıp 10 katına satıcak yıne onlar zengın olcak sıkıldım bu ulkeden artık...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
benzindeki bu politika kaç yıldır var? kaç yıldır 1 numeroyuz?
not: net bilgi veriniz!

Kac yildir birinci oldugumuzdan ziyade, hala bu sorunun cozulememis olmasidir asli mesele. Oncekilerin yaptigi yanlisi devam ettirenin,ne farki kalir oncekilerden.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
müstahak bize cem uzan nedediydi mazaot 1lira olacak demişti..:)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Kac yildir birinci oldugumuzdan ziyade, hala bu sorunun cozulememis olmasidir asli mesele. Oncekilerin yaptigi yanlisi devam ettirenin,ne farki kalir oncekilerden.
bir yanlışın devam ettirildiği muhakkak.
lakin dış borç ödemelerine gittiğini ve bizlerin sırtına yüklendiğini varsaydığımız bu zamların uzun zamandır değişmeyen bir sistematiğin parçası olmasından yola çıkarsak, farklı kişilerin, farklı görüşlerin iktidar olması bile bunu değiştirmiyorsa olayı başka yönden ele almak gerek
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Kac yildir birinci oldugumuzdan ziyade, hala bu sorunun cozulememis olmasidir asli mesele. Oncekilerin yaptigi yanlisi devam ettirenin,ne farki kalir oncekilerden.

iktidardaki parti değişirse benzinin 1 liraya düşeceğini düşünenlerle politika konuşmuyorum. yoğusa asaplarım bozuluyor :)

imf'den bahseden yok hiç.
sahi medyada da çıkmıyor imf haberleri epeydir.
nolduki?
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
iktidardaki parti değişirse benzinin 1 liraya düşeceğini düşünenlerle politika konuşmuyorum. yoğusa asaplarım bozuluyor :)

imf'den bahseden yok hiç.
sahi medyada da çıkmıyor imf haberleri epeydir.
nolduki?
bağamı taş atıyon:) politik işlerden çakmam ben...
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
samanyolu tv ayna programının Venezüella gezisinden bir yazı kendi sitesinden.

Dünyanın en pahalı benzini Türkiye’de. Peki en ucuzu nerede?
En ucuzu da Venezüella’da. 1 depo benzin yaklaşık olarak 1 Türk Lirasına doluyor bu ülkede. Dizel ise hiç satılmıyor. Benzin istasyonuna gelen müşteriler araçlarının depolarını ağzına kadar dolduruyorlar. Benzinin sudanucuz olduğu bir ülke Venezüella. Yarım litre su tam olarak 38 litre benzine denk geliyor.

Ya rabbi şükür suyumuz var ya daha ne olsun bi lokma bi hırka geçinir gideriz evelallah. Hem bizim neyimize benzinmiş mazotmuş onları godamanlar litrelik arabalarına bassınlar bizde bisiklete talim edelim! (çağtay üzerine alınma sana yazmadım sade içimi dökesim geldi :) )
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sosyal devlet olabilmek mesele. Mesele kolay yoldan vergi toplayip ekonomik istikrari surdurebilmek degil. Akabilecek onlarca musluk varken, sadece bir muskuktan vergiyi toplamak da degil mesele.
İmf, döviz, issizlik orani yada benzeri mevzular degil sozkonusu. Evet ulke yonetmek kolay degil, ama ulkeyi yonetirken vatandasin sirtina binmeden yonetebilmek asli mesele...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst