Sizce Bu Motor Antalyadan Eskişehire Girdermi?

Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
200cc tek silindir hava soğutmalı zealsun 200gs antalyadan eskişehire gidermi sizce uzaklık 450km?yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gider tabi yaa,gitmezmi ama 30-60 km de bir motoru dinlendirmek lazım...
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
158
bence pek güvenmemek lazım honda yamaha felan olsa yurtdışına çık derim ama
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Niye gitmesin? Ara sıra hem kendini hemde motoru dinlendir paşalar gibi gidersin.CGL125li zamanımda bir günde 450 km yapmıştım,motor saat gibi çalışmiştı:cat: ama benim hoşafım çıkmıştı:mrgreen: .Sen gidebilirsen motor haydi haydi gider.
 
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
60
melbur, motor giderde sen dayanabilirsen niçin dersen bügün çamlıca-ağva arası gittik bu soğukta 200km falan motorlar tık demedi ama biz baya hırpalandık (hepsi de çin motoru)
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
Gider gider..Ama saatte bir mola vermen gerek..Çünkü fanları sürekli çalıştığı için bozulabilir uzun yolda...Hayırlı yolculuklar :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
200gs iyi bi motor bence. motorun limitlerini zorlamadan gidersen ve arada mola verirsen mesela 70km de filan. sorun çıkmaz bence. iyi yolculuklar.
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
188
200 gs gider ya kendin dayandıktan sonra motoruda fazla zorlamadıktan sonra rahat gidersin hayırlı yolculuklar.
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
20
sevgili Melbur soruna cevap olarak bu yaz Bodrumdaki tecrübemi yazmak isterim. Bodrum'a eşim ve kızımla beraber arabayla gittiğimden motorumu götüremedim ve motor kiralayarak işin üstesinden geldim. Tesadüfe bak ki kiraladığım motor bu senin motordan. Yaklaşık 150 km kadar kullandıktan sonra bir motorda ne istemediğimi anlamış oldum.
Bir kere o vibrasyonla 15 dk.dan fazla yol gidilmez. Sonra motor ısındıkça bacaklarında giderek artan sıcaklığa da uzun süre tahammül etmek zor. Motor yüksek ve arazi için dizayn edilmiş olduğundan rüzgardan çok etkileniyor. Gidonu zaptetmek için ise güçlü kollara ihtiyaç var. Bu motor uzun yola pek uygun görünmüyor. Daha yolda dökülürmü, freni yeterli mi, arıza yapar mı o konuda konuşmaya geçmeden söylüyorum bunu. Düşün artık!
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
200 cc bir motor 450 km lik bir yolu rahat rahat gider öle 30-60 km de bir durmayada gerek yok ... ama bu tip motorlar çok rahat değildir arada bir motoru olmasada kendini dinlendir . 2 mola yeterli 150 km de bir durursun olur. 125 cc ile ben 270 km tek stopta gittim
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
jetth' Alıntı:
sevgili Melbur soruna cevap olarak bu yaz Bodrumdaki tecrübemi yazmak isterim. Bodrum'a eşim ve kızımla beraber arabayla gittiğimden motorumu götüremedim ve motor kiralayarak işin üstesinden geldim. Tesadüfe bak ki kiraladığım motor bu senin motordan. Yaklaşık 150 km kadar kullandıktan sonra bir motorda ne istemediğimi anlamış oldum.
Bir kere o vibrasyonla 15 dk.dan fazla yol gidilmez. Sonra motor ısındıkça bacaklarında giderek artan sıcaklığa da uzun süre tahammül etmek zor. Motor yüksek ve arazi için dizayn edilmiş olduğundan rüzgardan çok etkileniyor. Gidonu zaptetmek için ise güçlü kollara ihtiyaç var. Bu motor uzun yola pek uygun görünmüyor. Daha yolda dökülürmü, freni yeterli mi, arıza yapar mı o konuda konuşmaya geçmeden söylüyorum bunu. Düşün artık!

öncelikle yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.
jetth dostum sen zealsunun krosu ile karıştırdın zannedersem.benim motorum 200cclik racing tipi bir motor.yinede yorumun için teşekkürler
 
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
114
dostum motor gitmeye gider. motorun limitlerini ve trafik kurallarının limitlerini zorlamayıp birde yoruldukça mola verirsen çok rahat gidersin.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Motor gider. Önemli olan sensin. 450km az bir yol değil. 4 mola vermeni tavsiye ederim. Ayrıca her molada tuvalet ihtiyacı ve su ihtiyacını mutlaka gider. Ayrıca imkan bulursan 10dk tam dinlenme anına geç. Bu dediklerim yola dikkatini vermeni kolaylaştırır. yorulursan dikkatin dağılır uyuşursun.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
dostum o motor degil eskişehire fizana gider merak etme sadece yola çıkmadan önce bakımlarını düzgün yap yeter bide yanına 1 tane yedek buji al.ben eskişehirdeyim!!! hayırlı yolculuklar :bounce:
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Melbur bu modeller Türkiye'ye yeni geldi. Rodajı bitirdiğini ve motorun 1500 km'den fazla yol yaptığını varsayarak yorum yapıyorum.

Rodaj süresince ve sonrasında motorda ve diğer aksamında herhangibir arıza vuku bulmadıysa motoru zorlamadan 80-90 kmh ile gidersen başını ağrıtacağını sanmam. Bu aralar yola çıkacaksan giyim kuşamına çok dikkat etmen gerekir. Çünkü kepezi çıktıktan sonra havanın değişeceğini ve giderek daha da soğuyacağını dikkate alman lazım. Motosikleti yeterince tanıdıysan ve sende bu yolu gider izlenimi uyandırdıysa şimdiden hayırlı yolculuklar dilerim.
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Motor gider mi gitmez mi bilmem ama yolda yaşayacağın zorluklar için şimdiden sana Allah kolaylık versin.
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
71
kardeş gitme gider de küçük kamyoneti olan arkadaşın varsa daha rahat gidersin şaka şaka diğer büyük motorlar gibi rahat olmasada gider
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst