Sizce Bu Motor Antalyadan Eskişehire Girdermi?

Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
129
Arkadaşım merhaba ben geçen hafta YBR 125 ile Balıkesir den Muğla ya gittim.400 Km.yol. Balıkesir-Akisar (85Km.) 1 saat,10 Dk.Çay molası Akisar_İzmir Kipa önü 1.20 saat.20 Dk mola.İzmir-Aydın otobandan 1 saat.20 Dk.mola.Aydın-Çine 45 Dk.30 Dk.Yemek ve ihtiyaç molası.Çine-Muğla 1saat eve varış.Eğer iki veya daha fazla motor olsaydı çok daha zevkli olurdu ama benim için yinede çok zevkliydi.Dolayısıyla çok rahat gidersin.Bakımları yaptır,sıkı giyin,çık yola.Allah kaza bela vermesin.Hayırlı yolculuklar.
Bozkurt
250E-9
R&R
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
2
okadar yolu hiç dinlenmeden gitmen,hem senin için hem de motorunun için çok yorucu olur.yol durumuna göre molanı verirsin,yağmurmu olcak,karmı olcak,fırtınamı çıkacak bunlara hiç belli olmaz ve bu olaylar yolculuğu zorlandıran en önemli etkenlerdir bu işler öyle sözle olmaz...
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkürler.ayrıca Fahri_07 öyle sözle olan şey değil bu olacak gerçek birşey yorumların için teşekkürler de bende yeni motorcu değilim çocukluğumdan beri motor tepesindeyim ben giderim sadece motor gidermi diye sordum.DİĞER ARKADAŞLAR LÜTFEN ÜZERİNİZE ALINMAYIN SADECE Fahri_07 arkadaşın yorumuna cevaptı
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
giderde dönerde adamlar pisikletle dünyayı dolaşıyo

niye gitmesin çinde olsa japonda olsa gider.

trafik kurallarına uy yeter
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
gayet rahat gider.mola konusunda ise bence kendini hiç kasma rahat ol.istediğin zaman mola verebilirsin bence.şu kadar zamanda illa mola vericem diye bişey olmaz o motorda.
zaten şu mola kısmı benim bayaa bir kafamı karıştırıyor.neden derseniz daha önce bahsetmişimdir.125cc scooter ile ist-bodrum-ist yaptım.sabaha doğru saat 4 de yola çıktım ve ilk molamı(feribot kullanmadım) saat 10:30 da balıkesir sındırgı tabelası önünde vermiştim ve o ana dek motor tıkır tıkır işlemişti.yani hiiiç bana mola verdir diye fısıldamadı bile bana.halbuki forumda okuyorum.250cc ve altı hava soğutmalı her motor için bir " illaki, en fazla 1 2 saatte bir mola vermen gerekir" olayı var.haa, tamam sen yorulur da mola verirsin istersen ama motor için gerek olduğunu düşünmüyorum ben...
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
melbur dostum gider merak etme sana tavsiyem yola cıkmadan once ıyı bı uyu dınlen yorgun olarak cıkma ısparta yolu uzerınden afyon ve seyıtgazı yolundan eskısehır ;) bu arada yaz olsaydı weya suan ımkanım olsa bende gelırdım mumkun oldugu kadar mola wer yolda umarım zevkli geçer sana şimdiden hayırlı yolculuklar dilerim :cat:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
Canını seviyorsan sık sık mola ver kardeş. Çocukluğundan beri motorun tepesinde olduğuna göre o motorun o yolu gidip gitmeyeceğini anlaman lazım... Hayırlı yolculuklar..
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
DOSTUM ESKİŞEHİRE GELDİĞİNDE BANA UGRASANA MOTORUNU MERAK EDİYORUM :bounce:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
sevgili arkadaşım ben 125 cc kros motorla geçen sene 7000 km yol yaptım bunun en uzun olanı 2000 km idi.yanlız çok uzun süreli motor kullanırken selen rahat değilse dinlene dinlene gitmeni tavsiyte ederim.hatta bu motorla azmedersen dünya turu bile yapabilirsin.java ile ingiltereye gittikten sonra.450 km yolmu
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
216
gider arkadaşım gider ama fazla zorlama motorda vibrasyon yaratmadan yani vites limitlerini aşmamalısın çok rahat dinlenerek git hem azyakıt yakarsın hemde motoru üzmessin hayırlı yolculuklar.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
melbur kardeş senin motorun aynısından adanada arkadaşımda var yazın 19 saatte bodrumdan adanaya geldi hiç durmadan sadece yakıt ikmali için durarak yemek bile yemeden ben hayran oldum.Sen çok rahat gidersin ama yanına yedek buji al nolur nolmaz:cat:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
7
arkadaşlar peki bu yola cbf 250 ile gidilirmi??sadece merak ettiğimden soruyorum.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Antalya dan Eskişehir e gider ama Eskişehir den Antalya ya gitmez...

Ben de karıştırdım...:)
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
hemde nasıl gelır bu motor ara ara dınlene dınlene gelırsın ıste kardes
:) :cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
bn motor filan göremiorum :silent: :mrgreen:
hem nie gidiosun ki gül gibi memleketimiz bırakılır mıı__???????? :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Rahat Rahat gidersin eldivenin belligin ve kaskin tam olsun. Ayakkabilarini yari bot veya yumusak olarak sec. Hic yorma burda millet ybr ile adana - antalya yapiyor sen niye yapamiyasinki.
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
gitmemi!!! ben aralık ayının son haftasında bolu dağını aştım ybr'mle sen ne diyon,yürü git arkana bile bakma ama sağlam giyin kuşan,ii yolculuklar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst