- Katılım
- 15 Eki 2005
- Mesajlar
- 129
Arkadaşım merhaba ben geçen hafta YBR 125 ile Balıkesir den Muğla ya gittim.400 Km.yol. Balıkesir-Akisar (85Km.) 1 saat,10 Dk.Çay molası Akisar_İzmir Kipa önü 1.20 saat.20 Dk mola.İzmir-Aydın otobandan 1 saat.20 Dk.mola.Aydın-Çine 45 Dk.30 Dk.Yemek ve ihtiyaç molası.Çine-Muğla 1saat eve varış.Eğer iki veya daha fazla motor olsaydı çok daha zevkli olurdu ama benim için yinede çok zevkliydi.Dolayısıyla çok rahat gidersin.Bakımları yaptır,sıkı giyin,çık yola.Allah kaza bela vermesin.Hayırlı yolculuklar.
Bozkurt
250E-9
R&R
Bozkurt
250E-9
R&R