sevgili Melbur soruna cevap olarak bu yaz Bodrumdaki tecrübemi yazmak isterim. Bodrum'a eşim ve kızımla beraber arabayla gittiğimden motorumu götüremedim ve motor kiralayarak işin üstesinden geldim. Tesadüfe bak ki kiraladığım motor bu senin motordan. Yaklaşık 150 km kadar kullandıktan sonra bir motorda ne istemediğimi anlamış oldum.
Bir kere o vibrasyonla 15 dk.dan fazla yol gidilmez. Sonra motor ısındıkça bacaklarında giderek artan sıcaklığa da uzun süre tahammül etmek zor. Motor yüksek ve arazi için dizayn edilmiş olduğundan rüzgardan çok etkileniyor. Gidonu zaptetmek için ise güçlü kollara ihtiyaç var. Bu motor uzun yola pek uygun görünmüyor. Daha yolda dökülürmü, freni yeterli mi, arıza yapar mı o konuda konuşmaya geçmeden söylüyorum bunu. Düşün artık!