yok la.. bi gofrete kanıyosun. ondan :queen:
Komik resimlerle ilgili bi topik de verilmişti.Yinede sağolasın.Marushin i tak abi ya boşver.Sana bişey olmasın.Çok sevilen birisin.Marushin e bi zarar gelirse para toplar alırız yenisini.:rendeer:
bu meteyle istanbulda buluştuk, buluşma yerine gel beni ara 2 dakka içinde orda olurum diye söyledim. neyse bu geldi beni aradı dediğim gibi 2 dakka içinde orda bittim bi baktım o 2 dakkayı değerlendirmiş hemen bi kokoreççinin önünde dikilmiş yemek alacak ayu. çok mu açsın dedim -evde çıktığımdan beri yemiyorum dedi -ne zaman çıktın dedim -yarım saat oldu dedi :queen:
bu meteyle istanbulda buluştuk, buluşma yerine gel beni ara 2 dakka içinde orda olurum diye söyledim. neyse bu geldi beni aradı dediğim gibi 2 dakka içinde orda bittim bi baktım o 2 dakkayı değerlendirmiş hemen bi kokoreççinin önünde dikilmiş yemek alacak ayu. çok mu açsın dedim -evde çıktığımdan beri yemiyorum dedi -ne zaman çıktın dedim -yarım saat oldu dedi :queen:
bu meteyle istanbulda buluştuk, buluşma yerine gel beni ara 2 dakka içinde orda olurum diye söyledim. neyse bu geldi beni aradı dediğim gibi 2 dakka içinde orda bittim bi baktım o 2 dakkayı değerlendirmiş hemen bi kokoreççinin önünde dikilmiş yemek alacak ayu. çok mu açsın dedim -evde çıktığımdan beri yemiyorum dedi -ne zaman çıktın dedim -yarım saat oldu dedi :queen: