Sivrisinek aklı var ama KASKLI :)

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Komik resimlerle ilgili bi topik de verilmişti.Yinede sağolasın.Marushin i tak abi ya boşver.Sana bişey olmasın.Çok sevilen birisin.Marushin e bi zarar gelirse para toplar alırız yenisini.:rendeer:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
yok la.. bi gofrete kanıyosun. ondan :queen:

bu meteyle istanbulda buluştuk, buluşma yerine gel beni ara 2 dakka içinde orda olurum diye söyledim. neyse bu geldi beni aradı dediğim gibi 2 dakka içinde orda bittim bi baktım o 2 dakkayı değerlendirmiş hemen bi kokoreççinin önünde dikilmiş yemek alacak ayu. çok mu açsın dedim -evde çıktığımdan beri yemiyorum dedi -ne zaman çıktın dedim -yarım saat oldu dedi :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Komik resimlerle ilgili bi topik de verilmişti.Yinede sağolasın.Marushin i tak abi ya boşver.Sana bişey olmasın.Çok sevilen birisin.Marushin e bi zarar gelirse para toplar alırız yenisini.:rendeer:

yağmurlu havada su vermezler dostum valla...:p:wiinkk:
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
bu meteyle istanbulda buluştuk, buluşma yerine gel beni ara 2 dakka içinde orda olurum diye söyledim. neyse bu geldi beni aradı dediğim gibi 2 dakka içinde orda bittim bi baktım o 2 dakkayı değerlendirmiş hemen bi kokoreççinin önünde dikilmiş yemek alacak ayu. çok mu açsın dedim -evde çıktığımdan beri yemiyorum dedi -ne zaman çıktın dedim -yarım saat oldu dedi :queen:

koptum yawsss koptummm gülmekten karnıma ağrılar girdi nefessiz kaldım öksürmeye başladım :queen: :queen: :queen: mete abi adamı koparırsın sen ya :queen: :queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ya o sinek senın kaskın vizörüne çarpsa vizörü kırıp senle beraber yolculuk yapsa :p bölede düşünülebilir :p
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
bu meteyle istanbulda buluştuk, buluşma yerine gel beni ara 2 dakka içinde orda olurum diye söyledim. neyse bu geldi beni aradı dediğim gibi 2 dakka içinde orda bittim bi baktım o 2 dakkayı değerlendirmiş hemen bi kokoreççinin önünde dikilmiş yemek alacak ayu. çok mu açsın dedim -evde çıktığımdan beri yemiyorum dedi -ne zaman çıktın dedim -yarım saat oldu dedi :queen:

sivrisinek komikti hakkını yemiyelim ama bu daha komikti :queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
ulen sen o kaskı kullanmıyon ama 5 sene sonra hiç kullanamican çünkü kafana olmucak büyüdükçe büyüyyo :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puahahahaahha abı harıka bısey bu yaaa=))
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
topic topic değil komedi filimi gibi :mrgreen: işten yeni geldim heyheylerim tepemde çirit atıyo :silent: habiden koptum kafam dağıldı ölmüşünüze rahmet :cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
bu meteyle istanbulda buluştuk, buluşma yerine gel beni ara 2 dakka içinde orda olurum diye söyledim. neyse bu geldi beni aradı dediğim gibi 2 dakka içinde orda bittim bi baktım o 2 dakkayı değerlendirmiş hemen bi kokoreççinin önünde dikilmiş yemek alacak ayu. çok mu açsın dedim -evde çıktığımdan beri yemiyorum dedi -ne zaman çıktın dedim -yarım saat oldu dedi :queen:

.
:queen: :queen: :queen:

hey gidi günler hey...Teyyyyyy...:p

Yalan mı oldu şimdi mete..:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst