Sivrisinek aklı var ama KASKLI :)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Güzel Espri...Anlayana sivrisinek saz...anlamayana davul zurna az...

:queen::queen:




 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Güzelmiş...Teşekkürler Mete Üstad
Nasrettin hoca fıkrası gibi ... Hem güldürür Hem düşündürür....
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bu mete kekosu marushini eskimesin diye çenesiz max kask kullanıyor, gözümle gördüm
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o kadarda değil tabıde :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu mete kekosu marushini eskimesin diye çenesiz max kask kullanıyor, gözümle gördüm

Ulan kışın eskimesin diye takmıyon di mi ayu :p

abiler işin aslı bu...yağmur damlası değmesin istiyom kaskıma..yav sonradan görmeyiz işte ...anlayış gösterin..:pale:

inşallah kaza esnası 100 le giderken düştüğüm asfaltda aynı hassasiyeti gösterir bana...:queen:

yok lem ne sevmesi... kaska yazık oluyor... çürüyecek evde :queen:

demek benlen kaskım için berabersin...:salut:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst