Maruşin evde yatar abisi...mışıl mışıl ...kafayı kırmadan takmam ben onu...:queen:
kafayı kırmadan takmak lazım. :wiinkk:
kafa benim kafam...sana noluyo...çokmu seviyon beni:wiinkk:
bu mete kekosu marushini eskimesin diye çenesiz max kask kullanıyor, gözümle gördüm
Ulan kışın eskimesin diye takmıyon di mi ayu![]()
yok lem ne sevmesi... kaska yazık oluyor... çürüyecek evde :queen:
demek benlen kaskım için berabersin...:salut: