bende lise öğrencisiyim 16 bitti 17 nin içindeyim (kendimi doğdum doğalı sahnede hatırlıyorum tiyatrocuyum:cat: bi gün sanata atılcam inşallah hatta yazın samsunda kendi stand up ımı oynuyacağım Allah nasip ederse sizide beklerim yani motorlarla gelirsiniz falan süper olur yani:cat:
hobilerim motosiklet sürmek, atıcılık (avtüfeği), tabiki tiyatroooo oynamak