Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sor : Sema Börü
Cev : Buyrun benim
Sor : Taburcusunuz
Cev: Oley yaşasın, deli değilim ben :queen:
Sor : Yaş Kaç?
Cev: Bayan yaşı sorulurmu?
Sor : eh şey ozaman nerden abla? :mrgreen:
Cev: İstanbul
Sor : İçinden mi?
Cev : Büyük şehir belediyeden
Sor: Meslek ablam?
Cev: Yönetici asistanı, daha fazla soru sorarsan yakarım bu gezegeni
:mrgreen:ali demir optık laboratuar teknısyenıyım 20 yasındayım bulgarıstan gocmenıyım ıstanbul da yasıyorum avrupa yakası 190 boyunda 5 kg agırlıgındayım body buıldıngyapıyom::nefes::
bu siteye yeni üye oldum ama yeni arkadaş edinmeye bayılırım. hele de özgürlüğüne düşkün arkadaşlar olursa ne ala. veteriner hekimim ve tekirdağda yaşıyorum. shadow seviyorum. insanları seviyorum. toplumsal olaylarla uğraşmayı ve hayatı seviyorum. yardım edebileceğim şeyler olursa [email protected] adresimden ulaşabilirsiniz. görüşmek dileğiyle
S3L4M
-adım sedat
-yaş 21
-a.ö.f. kamu yönetimi 1. sınıftayım
-bilgisayar teknik elemanıyım.prof. olarak bilgisayar işi yapıyorum ve bu işten para kazanıyorum(şu an için)
-öss ye tekrar hazırlanıyorum
-motokros seviyorum VE amatör olarak antirenmanlar yapıyorum
-bir clup te DJ lik yapıyorum.1 sene ara vermiştim bilgisayar işi yüzünden bu sene tekrardan başlıcam.
-bodrumluyum ve bodrumda yaşıyorum