- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
- Konu Yazar
- #61
Eveet..Kargom geldi................
Ya bende istiyorum
Eveet..Kargom geldi................
407 oy gazcı team nedir yav...Md de imzalarda görüyorum bazen..."sen benle evcilik oynayabilirimisin yavrucum" gibi abizittirik muhabbetler ve adrenalinci tayfa galiba...hepsi ağır abi...para onlarda...biz trene bakarız anca...
mete_han abi: o listedeki www.gazciteam.com sitesi www.gazciteam.org'dan çıkartılmış birisinin kurduğu sitedir. www.gazciteam.org sitesinin ise üye sayısı 19'dur ve 20'ide geçmez.
Gazcı Racing Team, tamamı racing motorlardan oluşan çok yakın dost 19 sporcudan oluşmaktadır. Yeni üye alınmamaktadır. Takımın amacı bilgi birikimi ve tecrübelerini birleştirerek resmi yarışlarda başarılı sonuçlar elde etmektir. Bunun dışında takım sürekli olarak geziler ve etkinlikler düzenlemektedir.
gazciteam.org sitesindeki üyeler Abuk subuk muhabbet eden,görmemiş,aşırı gazman,bayanlara sarkınıtılık eden vs vs adamlardan arındırılmış tamami ss makine kullanan bir gruptur.Ve bu site kendi arasındaki konuşmaları forum üzerinden yapabilmesi için kurulmuştur.Kimseyle sorunu olmaz,kimseyle iddalaşmayan kendi halinden memnun üyeleri vardır.
Bu listedeki www.gazciteam.com ise,bizim gruptan oy birliği ile çıkartılmış fakat kişisel olarak benim gayet sevdiğim bir abimin sitesidir.Gruptan çıkartıldıktan sonra bu siteyi kurmuştur.Bizle alakası yoktur.
art arda 20 kere kullanabılıyormusun acaba nasıl olurdu:mrgreen: bizde kullandık cnm
oğuz nasılsın yaa:mrgreen: :rendeer:Pamuk eller fareye,Efenim ben yeniyim,bana düşmez demeyin.Oylar :bestmt:'e :cherry:
valla haklısın enteresanŞu anda 950 kişi online olan bir sitenin 287 oyunun olması... ilginç....