Sitemize Oy Verelim !!

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Ben başka siteye verdim Nhahah.Çünkü bize kargo gelmedi:(:(Şaka şaka ilk göz agrım mt ye verdim.:)
Şu kargodan bizedee(banadaa) gönderinnnn.:p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
adı sanı duyulmamış siteler bize fark atmış arkadaşlar topu hepi 211 oy var nerde bu millet:cyclopsan
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
art arda 20 kere kullanabılıyormusun acaba nasıl olurdu:mrgreen: bizde kullandık cnm
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Şimdi baktım:en çok oy alan sitenin üye sayısı 139,verilen oy 407:cherry: Kalıbımıza,yani:thumright
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
407 oy gazcı team nedir yav...Md de imzalarda görüyorum bazen..."sen benle evcilik oynayabilirimisin yavrucum" gibi abizittirik muhabbetler ve adrenalinci tayfa galiba...hepsi ağır abi...para onlarda...biz trene bakarız anca...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
mete_han abi: o listedeki www.gazciteam.com sitesi www.gazciteam.org'dan çıkartılmış birisinin kurduğu sitedir. www.gazciteam.org sitesinin ise üye sayısı 19'dur ve 20'ide geçmez.
Gazcı Racing Team, tamamı racing motorlardan oluşan çok yakın dost 19 sporcudan oluşmaktadır. Yeni üye alınmamaktadır. Takımın amacı bilgi birikimi ve tecrübelerini birleştirerek resmi yarışlarda başarılı sonuçlar elde etmektir. Bunun dışında takım sürekli olarak geziler ve etkinlikler düzenlemektedir.

gazciteam.org sitesindeki üyeler Abuk subuk muhabbet eden,görmemiş,aşırı gazman,bayanlara sarkınıtılık eden vs vs adamlardan arındırılmış tamami ss makine kullanan bir gruptur.Ve bu site kendi arasındaki konuşmaları forum üzerinden yapabilmesi için kurulmuştur.Kimseyle sorunu olmaz,kimseyle iddalaşmayan kendi halinden memnun üyeleri vardır.

Bu listedeki www.gazciteam.com ise,bizim gruptan oy birliği ile çıkartılmış fakat kişisel olarak benim gayet sevdiğim bir abimin sitesidir.Gruptan çıkartıldıktan sonra bu siteyi kurmuştur.Bizle alakası yoktur.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Yanlış anlaşılma olmasın,Ben kesinlikle başka bir siteye taş atmak amaçlı bir yazı yazmadım.36403 üyesi olan bir sitenin neden 242 oyu olur sorusunu şakayla karışık sormak istedim.Birazda ara gazı vermedim desem yalan olur:cherry:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Teşekkürler Dishy...Teşekkürler iyi ki varsın Motosiklet.net..:cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
407 oy gazcı team nedir yav...Md de imzalarda görüyorum bazen..."sen benle evcilik oynayabilirimisin yavrucum" gibi abizittirik muhabbetler ve adrenalinci tayfa galiba...hepsi ağır abi...para onlarda...biz trene bakarız anca...

Muahahaha valla Metehan abi aynen katılıyorum.ADamlar bi bulusuyor hayabusalar,cbr600 ler,R1 ler,Moviestarlar:) Bizde tabanvay eheheheh
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete_han abi: o listedeki www.gazciteam.com sitesi www.gazciteam.org'dan çıkartılmış birisinin kurduğu sitedir. www.gazciteam.org sitesinin ise üye sayısı 19'dur ve 20'ide geçmez.
Gazcı Racing Team, tamamı racing motorlardan oluşan çok yakın dost 19 sporcudan oluşmaktadır. Yeni üye alınmamaktadır. Takımın amacı bilgi birikimi ve tecrübelerini birleştirerek resmi yarışlarda başarılı sonuçlar elde etmektir. Bunun dışında takım sürekli olarak geziler ve etkinlikler düzenlemektedir.

gazciteam.org sitesindeki üyeler Abuk subuk muhabbet eden,görmemiş,aşırı gazman,bayanlara sarkınıtılık eden vs vs adamlardan arındırılmış tamami ss makine kullanan bir gruptur.Ve bu site kendi arasındaki konuşmaları forum üzerinden yapabilmesi için kurulmuştur.Kimseyle sorunu olmaz,kimseyle iddalaşmayan kendi halinden memnun üyeleri vardır.

Bu listedeki www.gazciteam.com ise,bizim gruptan oy birliği ile çıkartılmış fakat kişisel olarak benim gayet sevdiğim bir abimin sitesidir.Gruptan çıkartıldıktan sonra bu siteyi kurmuştur.Bizle alakası yoktur.

abicim ben kırıcı bişey yazmak istemedim zaten...bir topik okumuştum...sen beni geçersin geçemezsin muhabbeti olunca ha dedim elemanlar vermiş coşkuyu...o açıdan dedim...yoksa dediğim gibi para onlarda...konuşurlar...altında makinen varsa çene açılıyor maşallah...:p
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
o ne yaa motordelisi bizi sollamış ama sollasın yaa bilen bilio hangisi ii hangisi kotu...

bu arada arkadaslar cok oy vermek ısteyen modemin adaptorunu sokup takın yniden baglansın o zman bi daha oy vere bilsriniz bu işlemi ne kadar cok tekrarlarsanız o kadar cok oy verebilirsiniz .... ip adresiniz deişmiş oluo o yuzden ;)

art arda 20 kere kullanabılıyormusun acaba nasıl olurdu:mrgreen: bizde kullandık cnm
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Pamuk eller fareye,Efenim ben yeniyim,bana düşmez demeyin.Oylar :bestmt:'e :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst