Sitemize Oy Verelim !!

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Eveet..Kargom geldi................

ulen ne mübarek bir kargoymuş bi bize gelmedi yaa:silent:

bari içinden ne çıkıyo onuda söyleyiverin:queen: :queen:

bu arada mt tişörtler yapıldımı? erhan 20 gün önce "10 gün sonra hazır olacak dedi" 20 gün geçti hala ses seda yok:silent:

mt tişörtleri yapan fabrika yandımı ne oldu anlamadımki:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ulen ne mübarek bir kargoymuş bi bize gelmedi yaa:silent:

bari içinden ne çıkıyo onuda söyleyiverin:queen: :queen:

bu arada mt tişörtler yapıldımı? erhan 20 gün önce "10 gün sonra hazır olacak dedi" 20 gün geçti hala ses seda yok:silent:

mt tişörtleri yapan fabrika yandımı ne oldu anlamadımki:mrgreen:

Çaktırmayın...:p :queen:

Şööle ufak 3 lü çıktı...Şapka tişort mont:queen: :queen: :queen: :queen:
(Kendim bile güldüm valla....Çok yaşayın....:queen: :queen: )
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
2
arkadaşlar bu paket-kargo muhabbeti ne ? bilen biri açıklarsa merakımız gider
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Çaktırmayın...:p :queen:

Şööle ufak 3 lü çıktı...Şapka tişort mont:queen: :queen: :queen: :queen:
(Kendim bile güldüm valla....Çok yaşayın....:queen: :queen: )

neeeeeeeeeeeeeee:santa: :santa: :santa:

yaa demek öyle tamam şimdi basıyom dilekçeyiii:jocolor: :jocolor:

........................... MOTOSİKLET.NET MÜDÜRLÜĞÜNE..

Topicte adı geçen angaralı alp_tunay şahsiyete göndermiş olduğunuz kargonun aynından bizde istiyoruz. angaralı degiliz diye konyalı degiliz diye bizim yaşamaya pardon pardon yani kargo almaya hakkımız yok mu?

gereğinin yapılmasını arz ederim::miiz1:: ::miiz1:: ::miiz1::
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kıskanmayın bakem.......:p

Ama ne taşmış be...Attım çıkmıyo.....:queen: :queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
herkes bişiler istiyo ama benım kargom gerçekten geldi. Geçen Cuma Günü...

İçinde Nemi Var??
Soylemem Sır :queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ben biliyorum sizeee yarın ilk işim bu kargo sorununu çözmek olacak. bana gelecek o kargo başka yolu yok:mrgreen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
evet büyük kargoyu açıklıyorum millet.. Her ne kadar diğerleri kuyuya atılan taş olsada benımkısı gerçekti.. Kargonun içinden cıkanlar...

Bolu MT adına
1.Mt Anahtarlık
2.Stickerler MT ve www.motosiklet.net Olanlardan
3.Bu kadar
4.Başka yok :cherry:

Ula bugun Mt için tekrar oyumu kullanayım dedim ama yemedi Uc kagıtcılara hayır dedi:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
olim kargo dedigin bukadarmıydı.:mrgreen: sticker isteseydin bende gönderirdim. sagolsun banada göndermişlerdi. yapıştıracak motor bulamayınca hepsi öyle garip garip duruyor. birinize gönderiyimde en azından motor yüzü görsün:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
arkadaşlar sitemize oy vermeye devam edelim. diğer forumlarda da buna benzer başlık açılmış. herkes oy kullanmış. bizimkiler bakıp çıkmış heralde.:p

hadi bakalım oyları görelim oyları:cherry:

bizden daha fazla oy alan sitelere bakıyorum. online sayıları 7-8 kişi olan siteler var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst