Eveet..Kargom geldi................
ulen ne mübarek bir kargoymuş bi bize gelmedi yaa:silent:
bari içinden ne çıkıyo onuda söyleyiverin:queen: :queen:
bu arada mt tişörtler yapıldımı? erhan 20 gün önce "10 gün sonra hazır olacak dedi" 20 gün geçti hala ses seda yok:silent:
mt tişörtleri yapan fabrika yandımı ne oldu anlamadımki:mrgreen:
Çaktırmayın...:queen:
Şööle ufak 3 lü çıktı...Şapka tişort mont:queen: :queen: :queen: :queen:
(Kendim bile güldüm valla....Çok yaşayın....:queen: :queen: )
Kıskanmayın bakem.......![]()
Ama ne taşmış be...Attım çıkmıyo.....:queen: :queen:
herkes bişiler istiyo ama benım kargom gerçekten geldi. Geçen Cuma Günü...
İçinde Nemi Var??
Soylemem Sır :queen:
Kıskanmayın bakem.......![]()
Ama ne taşmış be...Attım çıkmıyo.....:queen: :queen: