- Katılım
- 26 Nis 2007
- Mesajlar
- 24
watana we millete haırlı uğurlu olson
ne kullandın hayatım...yaşam seni kullanıyor farkında değilmisin...bir kainatın içinde dünya denen kütlenin içinde yaşayan aciz varlıklarız...oksijene muhtacsın...neyi kullanıyorsun...:queen:
Hadi Motosiklet.Net ! Boş durmak yok, tıklayalım :cherry: :cherry: :cherry:
http://www.motosikletsiteleri.com/forumlar/
::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy::