Sitemize Oy Verelim !!

Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
ne kullandın hayatım...yaşam seni kullanıyor farkında değilmisin...bir kainatın içinde dünya denen kütlenin içinde yaşayan aciz varlıklarız...oksijene muhtacsın...neyi kullanıyorsun...:p :queen:

Hoca Yardım burda bak :queen: :queen:

Off tam açılmışsın Ne geyiq kopardı o psikolojide :cherry:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
OYUMU KULLANDIM ZATEN GENELDE EN İYİ SİTE BİZİMKİSİ :cherry: :cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Ee bunların alayı 5 yılıdız ne anladım bu işten:silent:Demek herkes müptelası olduğu siteye 5 yıldız veriyor, hepsi mükemmel yani? Nesnel olmaktan çok uzak bence...
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
kimse kızmasın,çok iyi bir siteyiz.ama mükemmel olmak için hiçbir konuda hata yapmıyor olmak gerek.benim oyum gerçekte 4.5 di.ama 4 verirsem hakkımız yeneceğinden 5 verdim itiraf ediyorum.
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
41
kendi forum sitemden bile çok seviyorum burayı onlar motosikler.net arkadaşlara iletecem oy versinler
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ben 403 den 404 e çıkardım , 18 oy ile önümüzde biri var davranın koçyiğitler
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hadi Motosiklet.Net ! Boş durmak yok, tıklayalım :cherry: :cherry: :cherry:

http://www.motosikletsiteleri.com/forumlar/




::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy::

tubiş böle şeyler hep senin başının altından çıkar...3 milyon oy alsak ne olcak...bi amac varsa bende atıvereyim...Küresel ısınmanın önünemi geçicez...yoksa Global bir dünyamı olacağız...İnterneti böle şeylere alet etmeyin yahu...yani sidik yarışına gerek varmı...bu site en samimi en sıcak site...ötesi varmı...

:pGülümseme smileyi koymamışım...sen şimdi ciddi anlar gücenirsin...:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst