- Katılım
- 28 Nis 2005
- Mesajlar
- 1,770
sadece 30 oy civarı öndeyiz devam arkadaşlar........
Siteye oy verip, baslıgı okurken Sevendust - Terminator dinliyordum. Adrenalin salgılıyorum su an bak, offf offff heh heh kop kop !?½&@
Su an calıyo hala.
Bütün sitelere üyeyim ele avuca sıgmıyorum ?
Kargo Paketi taleb ediyorum ReNE MT olarak Skull hoca?
Airbrush da saglam olmus nolana, yakısır?
bu site süpper verdim gitti valla helal olsun beaa:cat:
Canımsın mete hoca
büyük yazmadan da, bold dan da kapısmıstık of ne günlerdi be
Hatta Donald_duck yüklenmisti baya bi bold olayına sonra kitlemislerdi baslıgı
hoca mesaj sayısı olayı söyle, simdi sen uyumlu ve geyik bi adamsın, sağlam dolusun her modda basarılısın, bide hic kopmadan uzun zamandır buralardasın. En istikrarlı adamlardan birisin yani, bombasın, hobareytör seni.
Ben cok kez uzaklastım, kırıldım geri geldim falan filan, kendi icimde hep. Bide ben gelisine yazıyorum, içtenim, herkes anlamıyo sonra birileriyle giriyoruz, sorun olmasın diye ara ara görünüp yazıyorum, buralardayım, buranın insanıyım, BBRR fanatiğiyim mesajı veriyorum :cat:
kullanılmıştır bilginize![]()