Sitemize Oy Verelim !!

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Anladık anladık Ogün kasma kendini :p
Bir söz var; Şampiyon belli ikinci kim :) :cat:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
51
her zaman heryerde TURKİYE MT daima beraber olmak dilegi ile


:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:
EN BUYUK MT devam arkadaşlar
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Siteye oy verip, baslıgı okurken Sevendust - Terminator dinliyordum. Adrenalin salgılıyorum su an bak, offf offff heh heh kop kop !?½&@
Su an calıyo hala.
Bütün sitelere üyeyim ele avuca sıgmıyorum ?

Kargo Paketi taleb ediyorum ReNE MT olarak Skull hoca?
Airbrush da saglam olmus nolana, yakısır?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Siteye oy verip, baslıgı okurken Sevendust - Terminator dinliyordum. Adrenalin salgılıyorum su an bak, offf offff heh heh kop kop !?½&@
Su an calıyo hala.
Bütün sitelere üyeyim ele avuca sıgmıyorum ?

Kargo Paketi taleb ediyorum ReNE MT olarak Skull hoca?
Airbrush da saglam olmus nolana, yakısır?

:p rene hastayım avatarına...alıntı çalıntı ama senle özdeşleşmiş artık...:p


vaktin olsa neler yazıcan ama dimi...hatırlarım bi zamanlar hep büyük harfla yazıp millete kalayı basardın...:p


Mesajlar: 497
Üyelik Tarihi: 24-08-05


ama az ve öz...

senle aynı kıdemdeyiz benim mesaj sayısı 3829...seninki 497...önemli olanda bu galiba...
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Canımsın mete hoca
büyük yazmadan da, bold dan da kapısmıstık of ne günlerdi be :D
Hatta Donald_duck yüklenmisti baya bi bold olayına sonra kitlemislerdi baslıgı :D

hoca mesaj sayısı olayı söyle, simdi sen uyumlu ve geyik bi adamsın, sağlam dolusun her modda basarılısın, bide hic kopmadan uzun zamandır buralardasın. En istikrarlı adamlardan birisin yani, bombasın, hobareytör seni.
Ben cok kez uzaklastım, kırıldım geri geldim falan filan, kendi icimde hep. Bide ben gelisine yazıyorum, içtenim, herkes anlamıyo sonra birileriyle giriyoruz, sorun olmasın diye ara ara görünüp yazıyorum, buralardayım, buranın insanıyım, BBRR fanatiğiyim mesajı veriyorum :cat:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Oyumu kullandım 350 olduk galiba. En yüksek puan niçin 5 kardeşim bari 10 yapsalardı.:pale:

Sitemizin oya ihtiyacı yok ama birlik beraberlik ve bağlılık göstergesi olarak bütün üyemizin oy kullanması lazım hemwalla hem billa.:cat:

Sonra öğrendiğime göre o ankete de Skull abimiz sponsor olmuş.Tam puan veren her üyeye kargosunu hazırlıyormuş. Benden söylemesi:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Canımsın mete hoca
büyük yazmadan da, bold dan da kapısmıstık of ne günlerdi be :D
Hatta Donald_duck yüklenmisti baya bi bold olayına sonra kitlemislerdi baslıgı :D

hoca mesaj sayısı olayı söyle, simdi sen uyumlu ve geyik bi adamsın, sağlam dolusun her modda basarılısın, bide hic kopmadan uzun zamandır buralardasın. En istikrarlı adamlardan birisin yani, bombasın, hobareytör seni.
Ben cok kez uzaklastım, kırıldım geri geldim falan filan, kendi icimde hep. Bide ben gelisine yazıyorum, içtenim, herkes anlamıyo sonra birileriyle giriyoruz, sorun olmasın diye ara ara görünüp yazıyorum, buralardayım, buranın insanıyım, BBRR fanatiğiyim mesajı veriyorum :cat:



peki bunları yazarken hangi parçayı dinliyordun...:queen: :p


dediğim gibi seni ve beni fazla anlamayacaklardır...ben anlaşılmak için doğal olarak daha fazla şey yazmak zorundayım...ama senin büyük ve bold harflerle yazdığın günlerde bayağı bir atışmalar olurdu...

yani bizi kalıba kural denen hayat argümanına sokmak isteyen bedhahlar oluyor...


bunlara genelde moderatör deniyor...ama sen nedense BBRR abiyi pek seversin...asi bir üye...asla yönetimi sevmez göz kırpmaz...mesafeli olur...yerden yere vurmazsan insanları kolay kolay iç dünyalarına almazlar...

gerçekler acıdır acıtır misyonu hayata verilmiş en mükemmel panzehirdir...bazen acıda versem bilirim ki karşı tarafı iyileştireceğim...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
42
evvet bende oyumu kullandım mükemmel tabiki alınan olmasın ama bunlara hayatın acı gerçekleri bizim site mükemmel yau:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst