üstad eline koluna saðlýk müthiþ olmuþ lakin kafama birkaç þey takýldý
motosiklet orjianli 35w kullanýyor. sen sürekli kullanacaðýn kýsa farý 55w seçmiþsin. neticede sürekli 55w güç harcayacak. uzunlarý da yakýnca ikisi bir yanacaðýndan akü kýsa devre yapmýþ gibi oluca kheralde
sen o 55w lýk ampülü direk 35watt ýn yerine taksaydýn. yeterli olmazmýydý ya

neye dayanarak söylüyorum açýklayim

:
benim apache de 35w h4 kullanýyor. aydýnlatmasý fena sayýlmazdý. fakat ben aydýnlatma konusunda sanýrým biraz açgözlüyüm. gittim 55w lýk osram cool blue ampül aldým. niyetim ilk baþta röle ile baðlamaktý, tesisata zarar vermemek için. sonra fikrim deðiþti direk takýverdim. (içimde bir þüphe var tabi hala

ama du bakim nolacak) akþam olunca farý bir yaktýmki ne göreyim. ýþýðýn hakim olduðu alana bakýnca kendi kendime gülmeye baþladým

ýþýðýn sýnýrý tam karþýýdakini rahatsýz etmeyecek seviyede. þiddeti ve kapladýðý alan ise wolkswagen cady nin aydýnlatma alanýndan 2 kat büyük neredeyse ayný þiddetde. uzunlarý söylemiyorum bile. çok nadiren kullanýyorum.
bu 1 adet 55w ampülü takmamla birlikde kafamdaki powerled, mercek, sis, fln fln bütün planlar sona erdi. sonra ( tabi sonra rahat edemeyip uðraþ olsun diye tekrar powerled planlarý yapmaya baþladým o ayrý mesele

)
birde far konumundan dolayý yolu dengesiz aydýnlatmaz mý ya

moralini bozmak istemiyorum tabiki ama lastiðe çarpan kýsým yolu karartacaktýr.
neticede eline koluna emeðine saðlýk. ne yapmýþ olursanýz olun kendi yapýmýnýz olduðundan xenon dan daha güzeldir. ellerinizden öperim. saygýlarýmla...